5. bölüm

21 6 2
                                    

#Büşra'dan#

Bilinmeyen numara ile konuşalı henüz iki gün olmuştu. Ama ben hâlâ kim olduğunu bilmiyordum.

Ah kahretsin çok meraklıyım.

Kaç defa sordum ama net bir cevap vermiyor. Hep kaçıyor. Hayır anlamıyorum benim okuduğum Wattpad kitaplarında böyle değildi. Kız soruyordu o çocuk da en azından ip ucu veriyordu. Benim bilinmeyenimden ne olacaktı ki zaten .

Benim bilinmeyenim?

Ne ara benimsedim ki ben şu bilinmeyeni. Her neyse...

Bu aralar bu canım(!) Kardeşim Burak çok fazla telefonumun etrafında geziniyordu. Yine ne çeviriyorlardı kim bilir.

Bu arada ben ne zamandan beri fake hesabıma girip birilerini işletmiyordum. Hemen giriş yapmaya çalıştım .
Hesaba girmeye çalışıyordum ama şifre hep yanlış diyordu. Allah Allah ben şifremi "stalkerbusra" yapamışmıydım?

Hehehe evet bir ara değiştirmiş olmalıydım. Hah buldum be ah yine çok zekiyimde jggjjg.

Aslan burcu olunca bir insan ayrı bir zeki ....


~

Fake hesaba gireli tam bir saat olmuştu ve resmen çok fazla takipçi kasmıştım. Ya yine süperim de ben.

Fake hesaptan önüme gelene istek atıp GT yaptıklarında çıkıyordum. Biliyorum kızlar hepiniz öyle yapıyorsunuz . Sonra dedim ki kendi kendime . Şu benim süt kardeşim olacak hergeleye mesaj atayım . Hehehehe ben size süt kardeşimin olduğunu söylemedim mi .

Artık söyledim işte benim bir süt kardeşim var . Adı da kader.

Ben bu Kader'e fake'den mesaj attım . Fake hesap da erkek hesabı hfyffh. Bu safoz da bir yedi ki sormayın jggjjg neyse....

Ben bu fake hesap şeysinden de sıkıldım . Instagram da gezinirken çocuğun teki istek atmıştı. Neden mi bu kadar dikkatimi çekti. Daha önceden tanıyordum. Hatta adı Sinan kesici olması lazım ama bu çocuk benim dişimi kıran bizden 2 yaş büyük olan çocuktu. Bildiğim kadarıyla. Bu çocuk bir gün kafma bir top atmıştı ki offf. Dişimin birini orda yitirmiştim .

Ahh güzel minnak bir tanecik dişim ......




Mellifluous Seslim  | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin