~donderdag~

19 0 0
                                    

De jongens worden gewekt door Gregor. Hij zet een dienblad neer met daarop allemaal lekkere dingen. Ontbijd op bed. Zegt hij. Een klein extraatje van mij. Vervolgt hij. Aaah lekker hè. Zegt Jason terwijl hij een broodje pakt. Nom nom nom. Zegt Jack lachend. Nou ik hoop dat het gaat smaken, ik ga weer weg dus hier de sleutel. Doeiii. Zegt Gregor. Doeii. Zeggen de jongens.

Als Gregor weg is gaan de jongens gelijk naar Max. Ze merken dat hij weg is. Als ze terug lopen naar de kamer zien ze dat hun eten weg is. De jongens pakken gelijk hun pistolen en gaan met zijn 2e het huis verkennen. BAM! Jason schiet. AAAAAH!! Hij heeft duidelijk iemand geraakt. Maar als ze naar de plek toelopen is er niemand en ligt er alleen een briefje. ↓↑←→↑↓  Staat er op. WTF heeft dit te betekenen? Vraagt Jason verbaast. Ik weet het niet, het lijkt me verstandig om weg te gaan. Zegt Jack. En het ontbijd dan? Vraagt Jason met zijn handen op zijn buik. Dat kopen we onderweg. Antwoord Jack. De jongens lopen naar de Porsche en rijden naar de plaats delict.

Als de jongens aankomen bij de plaats delict, komt Frenk al gelijk naar hun toe. Rustig Frenk, neem een pilletje. Lacht Jason. Hebben jullie Max gezien? Vraagt Frenk hijgend. Nee? Hij was vanmorgen ook al niet in zijn kamer. Alleen er is wel bij ons ingebroken. Zegt Jack. Hebben jullie iets gezien? Vraagt Frenk. Nee. Zegt Jason snel. Als Frenk verwarrend wegloopt vraagt Jack aan Jason. Waarom heb je niks vertelt van het briefje?

Het is duidelijk dat de moordenaar ons moet hebben. Ik denk dat hij Max heeft ontvoerd. Maar hoe is de vraag. Zegt Jason denkend. Laten we eerst hier zoeken, jij Noord&Oost, ik Zuid&West. Vervolgt hij. Oke, lets go. Zegt Jack.

Als de jongens elkaar weer zien en vertellen dat er weer niks is gevonden, komt Frenk er aan. Jongens er is wat gevonden KOM! Zegt hij terwijl hij wegrend. De jongens rennen gelijk achter Frenk aan en na een tijdje stopt hij. Kijk wat er in elk lijk zat verstopt. Zegt Frenk. De jongens kijken op de grond en zien allemaal briefjes liggen. ↓←→↑↓.

Ze kijken elkaar aan en lopen weg.

HEY! WAT DENKEN JULLIE TE GAAN DOEN! Schreeuwt Frenk. Een vriend terughalen! Schreeuwt Jack terug.

Als de jongens weer in het appartement zijn zien ze dat alles is gestolen, ze bellen gelijk Gregor op en krijgen iemand aan de lijn. Duss jullie bellen toch? Niet verstandig. Alle deuren zijn nu dicht en op elke hendel zit een bom. Wie ben jij? En waarom doe je dit? Ik ben de echte Gregor, jullie vriend zit opgesloten hier samen met die andere stront detective. En waarom ik dit doe is allemaal pure wraak. Op wie neem je wraak en laat onze vrienden gaan! Ik neem wraak op alle oude klasgenootjes van me en vervolgens ook hun dierbaren. Ze hebben mij jaren gepest en nu pest ik terug. Voor mij komt het ook goed uit dat het allemaal in dezelfde stad is, zo hoef ik niet ver te reizen. Wraak, wat een laffe reden, waarom pestte ze je? Was je te lelijk? Wacht maar detective, als je mij wilt hebben moet je eerst uit het huis komen. Tik tak tik tak BOEM! dus schiet maar op want je wilt niet dat dat gebeurt. Maar waarom heb je alle spullen weggehaald?  Zodat jullie niet kunnen ontsnappen. Piep piep piep.

Er is opgehangen. Fuck!  Zegt Jack. Ontsnappen is een eitje, wacht maar. Zegt Jason. Hoe bedoel je? Kom op vertel. Zegt Jack. Ik heb een selfie-stock in mijn rugtas. Als ik die uitschuif kan ik daarmee de deuren van afstand openen waardoor we eruit kunnen. Zegt Jason terwijl hij zijn rugtas pakt. Oke, laten we dat proberen. Vervolgt Jack.

Als Jason de stok heeft uitgeschoven gaan ze naar beneden. Hij probeert zo ver mogelijk van de bom af te blijven, zodat hij niet zelf explodeert. klik. Jason doet de hendel naar beneden. Waarom gebeurt er niks? Vraagt hij. Misschien moet je duwen. Zegt Jack. Jason luistert naar Jack en duwt de deur verder open BOEM!!! De jongens worden ver naar achter geblazen en komen in coma. De laatste die in coma valt is Jason en hij kan nog net 112 bellen.

1.Mission LondonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu