~maandag~

24 0 0
                                    

De jongens worden om half 1 wakker en gaan naar beneden. Ze maken een tosti voor zichzelf en eten die op. Vandaag is de dag. Hoe zal het met Max en Gerry gaan? Vraagt Jason bezorgt. Goed, Max is een taaie, hij helpt Gerry te overleven. Antwoord Jack met zijn mond vol tosti. Ja dat zal dan wel. Hebben wij nog wapens nodig? Vraagt Jason. Tuurlijk, anders lopen we te veel gevaar. Antwoord Jack. Hoe ver is het rijden naar de grot van Gregor? Vraagt Jason. Een half uur. Antwoord Jack. Dan hebben we dus nog drie kwartier om alles te pakken en een goed wapen te kopen, voordat we naar de schuilplaats moeten. Zegt Jason. Dan mogen we wel opschieten! Zegt Jack, terwijl hij zijn tosti naar binnen werkt.

Als de jongens al hun spullen hebben gepakt stappen ze naar buiten en gaan in de auto zitten. Denk jij dat we hier ergens een wapenwinkel zullen vinden? Vraagt Jason. Ik weet al waar der een zit. Lets go! Zegt Jack. Nou schiet op dan! Zegt Jason.

Ze komen op een gegeven moment bij een wapenwinkel aan en ze kopen allebei een AK47. Zo dat hebben we ook. Nu op naar de schuilplaats van Gregor. Bel jij SEAL om te vragen waar ze zijn? Zegt Jack. Ik draai het nummer al. Antwoord Jason. Met SEAL. Ja met Jason, waar zijn jullie? Voor de ingang, we staan te wachtten Oke dat is mooi, wij zijn er in 20 minuten. Oke dat is mooi, iedereen is binnen van hun. En wij staan in positie. Mooi, tot zo.

Als de jongens bij de schuilplaats aankomen zien ze het SEAL team al staan. In positie jullie. Zegt de leider. 1...2....3.... NAAR BINNEN! Schreeuwt hij. Het SEAL team ramt met een stormram naar binnen en beginnen met schieten. Jack en Jason worden omringt door lijken van Gregor zijn mannen. Het is niet normaal hoe het SEAL team er makkelijk door heen gaat. Als ze alles hebben gechekt gaan ze gelijk opzoek naar Gregor. Na nog geen twee minuten hebben ze hem gevonden en slaan hem in de boeien. Jack en Jason rennen gelijk naar Max en Gerry toe. Jullie leven nog! Schreeuwen Jack en Jason. Ja tuurlijk. Maak ons nu maar los. Zegt Max. Ja tuurlijk. Zeggen de jongens. SEAL stuur hem maar naar de rechter. Zegt Jack. Zullen we doen. Bedankt. Zegt de leider. Geen probleem. Jullie eerder bedankt. Zegt Jack.

De jongens bevrijden Max en Gerry uit de grot en rijden naar Frenk toe. Daar leggen ze alles uit.

In elke krant worden ze als helden beschreven en ze krijgen een flinke bonus van de stad.

Gregor heeft van de rechter levenslang gekregen in een zwaar beveiligde gevangenis.

Samuel heeft een mooie begravenis geregeld voor zijn zus en Jack,Jason en Max waren er ook bij.

De jongens gaan terug naar Nederland en krijgen een promotie.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 06, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

1.Mission LondonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu