Little Bird (Ed Sheeran) PL

1.5K 24 0
                                    

Before reading...

Little Bird to bonusowe opowiadanie w w mojej niezależnej serii. Ma ono miejsce w trakcie rozdziałów 7 i 31 Music Sheets i jest o Moni oraz Edzie. Nie musisz czytać innych książek, aby właściwie zrozumieć to opowiadanie.

LISTA SERII

#1 Backfire (Niall Horan)

#2 Misconceptions (Zayn Malik)

#3 Music Sheets (Harry Styles)

#4 Bitter&Sassy (Louis Tomlinson)

#5 Masquerade (Liam Payne)

Bonusowe opowiadania:

· Letters to Liam (Liam Payne)

· Moni's Adventures (One Direction)

· Little Bird (Ed Sheeran)

· Kay's Diares (Louis Tomlinson)

· Unwonted (Niall Horan)

WSZYSTKIE OPOWIADANIA SĄ NA MOIM WATTPADOWYM PROFILU*

Z pewnych powodów nie można znaleźć wszystkich w wyszukiwarce, więc najlepszym sposobem będzie wejście na mój profil* i obejrzenie listy.

Możesz więcej dowiedzieć się o bohaterach, o mnie i moich pracach* tu: http://belwatson.tumblr.com/

~Kilka reguł~

1) Nie publikuj nigdzie tego opowiadania. Nie będę tego więcej tolerować. Jeśli tak robisz, to jest plagiat i to jest nielegalne.

2) Jeśli chcesz tłumaczyć to opowiadanie na inny język, proszę najpier do mnie napisz. Wyślij prywatną wiadomość, żeby łatwiej było odpowiedzieć.

3) Nie promuj swojego opowiadania w komentarzach. To niegrzeczne i będę usuwać takie komentarze usuwać. Są na Wattpadzie specjalne kluby, które zostały założone w tym celu.

Happy reading

*Bel, xx

<<<¤>>>

Teraz parę słów od tłumaczki, czyli ode mnie :)

Nazywam się Asia i to jest pierwsze moje tłumaczenie. Podjęłam się tego głównie z powodu chęci poprawy angielskiego.

Rozdziały nie będą więc pewnie powalać swoją doskonałością. Oczywiście, nie zamierzam tłumaczyć dosłownie: mam zamiar pisać bardziej po polsku, jeśli wiecie o co chodzi.

Opowiadanie ma jakieś trzynaście rozdziałów i epilog. Szacuję, że tłumaczenie jednego z poprawkami stylistycznymi zajmie mi jakieś trzy, cztery wieczory, jeśli nie będę się uczyć :) *rzadko się uczę :p* rozdziały są nawet długie, a ja jestem niestety perfekcjonistką :)

Mam nadzieję, że opowiadanie wam się spodoba (osobiście uwielbiam każde fanfiction tej autorki).

ZGODA AUTORKI JEST (ODPISAŁA MI NA WATTPADZIE TAK BARDZO SIĘ JARAŁAM!!)

AUTORKA - @BelWatson

Zapraszam do czytania :)

aha, okładkę robiłam sama xD

Little Bird PL // e.s.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz