Witamy znowu!

98 11 12
                                    

Peter: witam witam, chłopców i dziewczęta!

Deucalion: coś przeczuwam, że... U nas są tylko dziewczęta...

Peter: oj nie marudź! To nawet dobrze wiesz? To oznacza, że dalej się kobietkom podobamy!

Deucalion: nie fantazjuj Hale, tylko do rzeczy.

Peter: a! Fakt! Mamy do was dwie sprawy. Pierwsza: reaktywujemy Wyznania!

Deucalion: *puszcza z telefonu oklaski*

Peter: dziękuję, dziękuję *kłania się* druga sprawa jest taka, że ogłaszamy konkurs!

Deucalion: konkurs ten będzie miał dwie kategorie: mem i art. 

Peter: memy te i arty mają być z... Uwaga, uwaga... Nami!

Deucalion: dokładnie. I pamiętajcie dzieciaczki - to ma być wasza twórczość. Zero kopiowania z internetu..

Peter: bo się pogniewamy

Deucalion: oraz jeszcze jedna sprawa - memy i arty mają być oznaczone na dole podpisem autora. Ma być to wasz nick z watt.

Peter: swoją twórczość możecie przesyłać na e-mail: peteranddeucalion@onet.pl 

Deucalion: na wasze prace czekamy do... 26 października tego roku, do godziny 20.00

Peter: zapraszamy do wzięcia udziału! A i Deuc! Opowiedz o nagrodzie!

Deucalion: od gdzieś dwóch czy trzech miesięcy udało nam się nawiązać owocną współpracę z @_The_Godfather_, autorką między innymi "Zapytaj Teen Wolf", którą to współpracę - możliwe, że niektórzy zauważyli.

Peter: poprosiliśmy @_The_Godfather_ aby osoby, które zajmą pierwsze miejsce, mogły - uwaga, uwaga - wystąpić, bądź nawet poprowadzić "Zapytaj Teen Wolf". Zgodziła się. Wiadomo - nikt nie oprze się naszemu wdziękowi. 

Deucalion: osoby z miejsc 2. i 3. dostaną od nas sweetaśne dyplomiki.

Peter: oraz może coś jeszcze się wykombinuje, pewnie. Jesteśmy oboje mistrzami spontaniczności

Deucalion: no ba!

Peter: po więcej informacji - piszcie do nas na priv. Z chęcią wam odpowiemy!

Deucalion: no to do następnego!

Peter: ciao! ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Wyznania Petera Hale'a i DeucalionaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz