'NICKY WAKKER WORDEN!!!!!' Ik schrik wakker en kijk naar de deuropening. 'What the fuck mam. Waarom zo schreeuwen!' Zei ik een beetje zacht. 'Weet je hoe laat het al is?' Vroeg ze en ik schudde mijn hoofd. 'Het is kwart voor acht. Ik moet nu naar mijn werk en jij opschieten!!' Zei ze terwijl ze weg liep. Fuck al kwart voor acht! Over twintig minuten moet ik al weg naar school. Ik sprong mijn bed uit en rende naar mijn stoel. Ik pakte wat kleren en deed ze snel aan. Snel poetste ik mijn tanden en deed een staart in mijn haar. Mijn schooltas had ik gisteren al ingepakt dus dat was snel klaar. Ik deed snel mijn schoenen aan, pakte mijn sleutels en zonder te eten ging ik naar school. Faye heeft vast wel wat geld bij zich wat ik kan lenen.
Ik was eigelijk veel te vroeg op school. Ria was de enige die er al was van mijn klas maar zij is altijd heel vroeg. Ik ging op de grond zitten en pakte mijn oortjes. Ik deed ze in mijn telefoon en zette 'I Want' van One Direction op. Ik hoorde Ria praten maar ik negeerde het.
We zaten bij Frans. Faye zat naast me en we waren alleen maar aan het kletsen over vanavond. Eindelijk na een jaar het One Direction concert! 'Ik heb er echt heel erg zin in!' Fluisterde ik. 'Ja ik ook!' Fluisterde Faye terug. 'Nicky en Faye opletten nou!' Hoorde ik. Ik keek naar het boze gezicht van mevrouw de Wit en ik knikte. De les was al weer snel voorbij. Faye en ik liepen naar de volgende les die pas over een kwartier begon. 'Ik kan echt niet wachten tot vanavond!' Zei Faye en ik knikte. 'Ik ook niet. Ik zie eindelijk mijn idolen in het echt!' Zei ik en we gingen op de grond zitten. Ik pakte weer mijn telefoon met mijn oortjes en we deden allebei een oortje in. Ik zette One Direction muziek op. Na vijf minuten kwamen Sandra, Nadia, Maaike en Anne bij ons zitten. Die vier zijn echt beste vriendinnen. We deden onze oortjes uit en we begonnen te kletsen. Mevrouw Berg kwam aanlopen en we liepen achter haar aan naar binnen. Ik ging weer naast Faye zitten. Nou nog Engels zien te overleven!
We zaten bij tekenen. We waren druk aan het praten met Charly, Tamar en Aliah. Die waren gisteren al naar het concert geweest. Door de gezelligheid was deze les al heel snel voorbij en we liepen naar de kantine. 'Faye kan ik wat geld van je lenen? Ik ben mijn eten vergeten. Je krijgt het morgen weer terug!' Zei ik. 'Tuurlijk! En laat dat maar zitten. Je krijgt wel wat van me' zei ze en ik gaf een knuffel. 'Thanks Faye'
Eindelijk was school voorbij. Ik was thuis huiswerk aan het maken. Nog maar twee uurtjes en dan gaan we al weg! Ik kon mijn gedachten niet echt bij mijn huiswerk houden. Nou ja dan maar niet. Ik zeg wel dat ik mijn schrift ben vergeten. Ik deed mijn One Direction shirt aan met een oranje vest eroverheen. Mijn zus en ik zaten al helemaal klaar toen mijn vader kwam. We stapte in de auto en deden de One Direction cd in de speler. We hebben de hele weg heel hard mee gezongen. Mijn vader gaf ons een kus. 'Heel veel plezier meiden!' Zei hij. 'Hebben jullie de kaartjes?' 'Ja die hebben we' zei Anna en we liepen naar de arena toe. 'Waar moeten we heen?' Vroeg ik en mijn zus haalde haar schouders op. 'Ik ben hier ook voor het eerst' zei ze. We liepen naar een beveiliger toe. 'Meneer we weten niet waar we heen moeten' zei Anna en de meneer wees naar de grote rij voor de staanplaatsen. 'Daar moeten jullie omheen en dan zien jullie het vanzelf' zei hij. We liepen langs de rij maar we konden het nog steeds niet vinden. Anna pakte haar telefoon en belde Noa, die samen met Romee, Tessa en Leanne naar het concert gaat en het vak naast ons zit. 'Jullie moeten onder de Arena door, daar staat een groot bord met 'M' daar moeten jullie heen' zei Noa en we deden wat ze zei. Daar was de ingang M. We liepen naar binnen naar onze plaatsen. Laat het concert maar beginnen!
JE LEEST
You & I
FanfictionHeei lezers, Deze fanfiction gaat over One Direction, maar vooral over een meisje genaamd Nicky. Dit boek is gebaseerd op mijn droom die ik al vanaf mijn eerste 1D concert heb en nooit is gestopt. Ik hoop dat jullie het een leuk boek vinden!!! Xx Ni...