Hoofdstuk 4: Het 2e Concert

41 1 0
                                    

Het was woensdag. Een week geleden heb ik One Direction leren kennen en zometeen zie ik ze weer. Faye en ik hebben het hele concert heel hard meegezongen! Niall had me al gespot en in de kleine pauze een berichtje gestuurd: ik heb je al gezien. Als je zo aan een beveiliger je backstage kaartje laat zien brengt hij je wel hier heen. Xx. 'Van wie heb je een berichtje?' Vroeg Faye. 'Oow van niemand' zei ik terwijl ik mijn mobiel in mijn tas deed.

We lieten onze backstage kaartjes zien aan de beveiliger en hij bracht ons backstage. 'Heei Nicky' riep Louis terwijl hij op me af kwam rennen en me een knuffel gaf. 'Dit is Faye. Mijn beste vriendin' zei ik. Ik liep naar Niall en ging naast hem zitten. 'Hey Nicky' zei hij en gaf me een knuffel. 'Hey Nialler' dat moment voelde zo goed. In Niall zijn armen na een week. 'Gaat het weer goed met je knie?' Vroeg Faye. 'Ja ik heb er geen last meer van' zei hij. We hebben heel lang backstage gezeten. Ashton en Calum waren er ook nog bij komen zitten. 'Nicky mag ik je even wat vragen. Onder vier ogen?' Vroeg Niall. 'Ja, tuurlijk Ni' zei ik en liep achter hem aan naar zijn kleedkamer. 'Goed, wat wilde je vragen?' Vroeg ik. 'Wanneer heb jij vakantie?' 'Over twee weken en dan zes weken lang. Hoezo?' 'Over drie weken zijn we klaar met concerten in Europa. Dan hebben we twee weken vakantie. Wil je dan komen?' Zei hij dat nou echt? Ben ik gewoon echt uitgenodigd om met Niall vakantie te vieren? Ongelovelijk!! 'Ja natuurlijk!' Zei ik en gaf hem een knuffel. We liepen weer terug naar de rest. Faye kwam naar me toe gelopen. 'En wat zei hij?' Vroeg ze. 'Ik vertel je het later wel oké?' Zei ik en liep achter Niall aan. We gingen weer op de bank zitten. 'Nou jongens, Nicky gaat mee op vakantie!' Zei Niall. 'Super! Word gezellig' zei Liam.

We hebben nog lang zitten kletsen en hebben veel gelachen. We hadden afscheid genomen en zaten in de auto op weg naar huis. 'Wat was dat nou tussen jou en Niall?' Vroeg Faye. 'Hij vroeg of ik mee wilde op vakantie' antwoordde ik. 'Jaja dat had ik net ook al gehoord. Wat zei hij nog meer?' Vroeg ze. Ik lachte. 'Haha, er was niets anders' 'Echt niet?' 'Nee echt niet' De rest van de autorit naar Nederland hebben we allebei liggen slapen.

You & IWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu