Paniek

23 1 0
                                    

Ik deed de deur open en liep naar de gang. Niall liep achter mij aan. We hadden nog geen stap buiten de deur gezet of we zagen dat er van alle kanten fans aan kwamen gerent. We stonden midden in een horde fans. Paul pakte mijn hand en trok me de kamer in waar we voor stonden. 'Nicky!' Hoorde ik nog. In deze kamer waren Harry en Louis ook al. Waar is Niall? Vroeg ik. Harry en Louis keken elkaar aan. Ze stonden op en rende naar de deur. Ze deden hem open en Louis sprong op Harry zijn rug. 'Ik zie hem niet' zei Louis en Paul deed van buiten de deur weer dicht. 'Er is niets met hem gebeurd toch?' Vroeg ik. Harry kwam naast me zitten. 'Vast niet. Hij is denk ik in de kamer van Liam en Zayn ofzo' zei hij. Louis pakte zijn telefoon. 'Ik bel Liam wel even' zei hij en zocht ondertussen naar het nummer van Liam. Hij hielt de telefoon bij zijn oor. 'Liam. Is Niall bij jullie?' Vroeg hij. Ik keek hem aan. 'Oke' zei hij en hing op. 'Niall is niet bij hun' zei Louis. 'Is niemand bij hem?' Vroeg ik bezorgt. Louis haalde zijn schouders op. Ik stond op en rende naar de deur. 'Hij zit op slot' zei ik. 'Je was toch niet echt van plan om die horde in te gaan toch?' Vroeg Louis. 'Jawel, Niall is daar nog' zei ik zachtjes. 'Ja en beveiligers. Die zorgen dat Niall niets overkomt' zei Harry. Ik ging naast Harry zitten. 'Dat hoop ik'

Niall's p.o.v.

Ik liep achter Nicky aan naar buiten. Vanaf alle kanten kwamen fans aangerend. Ik liep snel naar de reling en keek naar beneden. Ik kon mijn ogen niet geloven. Overal lagen dwanghekken op de grond en er lagen zelfs een aantal meisjes op de grond. Ik keek achter me en ineens zag ik dat Nicky weg was. 'Nicky!' Schreeuwde ik. Ik stond middenin een groep meisjes. 'Niall mag ik op de foto' 'Niall wie is Nicky?' 'Niall wil je met me trouwen' ik kreeg van alle kanten flitsen in mijn gezicht. Ik werd aan mijn arm meegetrokken een kamer in. Toen ik mijn ogen weer open deed zag ik dat ik in de kamer van Mark was. 'Thanks man. Die fans zijn echt gek hier' zei ik buiten adem. 'Waar is Nicky?' Mark haalde zijn schouders op. 'Ik ga nu eerst die fans hier weghalen' zei hij en ging weg. Fijn. Nu zit ik hier doodongerust in mijn eentje terwijl Nicky ergens tussen al die fans instaat.

Na een tijdje kwam Mark de deur weer openmaken. 'Het is weer veilig. Ga maar naar de rest' zei hij. Ik liep naar de kamer van Liam en Zayn. 'Is ze hier?' Vroeg ik. Zayn schudde zijn hoofd. 'Volgens mij bij Louis en Harry' ik liep gelijk naar Louis en Harry. Hopen dat ze hier wel is.

Nicky's p.o.v.

We hoorde inmiddels geen gegil meer op de gang. Louis was aan het douchen en Harry en ik lagen op de bank. 'Jullie hebben echt een raar leven. Jullie zijn wereldberoemd en iedereen houd van jullie, maar jullie kunnen amper je hotel uit' zei ik. Harry knikte. 'Maar het is wel een droom die uitkomt' zei hij. De deur ging open en zag dat Niall in de deuropening stond. Ik stond snel op en rende naar hem toe. Ik omhelsde hem. 'Gelukkig ben je hier' zei Niall zachtjes. 'Gelukkig leef jij nog' zei ik ook zachtjes. We lieten elkaar los en keken naar Harry die ons aankeek. 'Wat?' Zei Niall. 'Jullie zouden een erg leuk stelletje zijn' zei Harry. Ik begon te blozen. 'Haz, ze is 17' zei Niall. 'Nou en, scheelt maar 4 jaartjes' zei Harry. Ik lachte en draaide me om. Ik liep naar de kamer van Niall en mij en kleedde me even om. Ik deed mijn haar in een vlecht en een trui aan met 'Nice' erop. Ik zette de tv aan en ging op de bank zitten. Niall kwam ook naar de kamer en ging naast me zitten. 'Wanneer word je eigelijk 18?' Vroeg Niall. Waarom begint hij daar over? 'Ik ben 19 juli jarig' zei ik zacht. 'Dat is volgende week!' Zei Niall. 'Ja, maar ik hoef geen feest en cadeautjes ofzo. Dat ik hier met jullie ben is al een cadeau' zei ik. Niall lachte. 'Zullen we de spullen gaan pakken. We gaan zo weer weg' zei Niall en ik knikte.

We hadden de spullen ingepakt en waren inmiddels al onderweg naar Ierland. Niall, Liam en ik zouden bij de ouders van Niall thuis slapen. Ik zat tussen Liam en Niall in. 'Wat was eigelijk die klap in het hotel?' Vroeg ik aan Liam. 'Ik weet het niet. Nialler weet jij wat het was?' Zei Liam. 'Ja, fans die door de hekken gebroken zijn. Er lagen allemaal hekken op de grond en ook fans' zei Niall. 'Fans? Konden we niet even kijken of het goed met ze ging?' Zei ik. 'Ik heb geen ambulance gehoord dus t zal vast wel oké zijn. En anders gaan andere fans het nadoen. Dat moeten we ook niet hebben' zei Niall. 'Ja dat is waar'

We waren door de broer van Niall opgehaald van het vliegveld. Toen we bij het huis aankwamen was er nog niemand. 'Waar is iedereen?' Vroeg ik. 'Geen idee, maar wat ik wel weet is dat ik gelijk naar bed ga' zei Liam en hij liep naar boven. 'Ga maar vast met Liam mee. Ik ga eerst nog wat eten' zei Niall. Ik liep achter Liam aan naar boven. Ik dacht dat het veel groter zou zijn. Ik vind het veel gezelliger dan gedacht. Liam deed een deur open. Hier stonden twee eenpersoons bedden. 'Welke wil jij?' Vroeg hij. Ik liep naar de rechter en legde mijn tas erop. 'Slaap je hier vaker?' Vroeg ik. 'Ja, ik slaap hier altijd een nachtje met Niall en dan gaan we naar onze eigen huizen. Die zijn vlak bij elkaar' zei Liam. Hij liep naar de badkamer en ondertussen ging ik me omkleden. Ik stond in mijn ondergoed toen de deur open ging. Niall stond in de opening en deed snel zijn ogen dicht. 'Sorry, ik heb niets gezien' zei hij snel. Ik deed snel een shirt en een joggingbroek aan. 'Ja doe maar weer open' zei ik blozend. Niall deed zijn ogen weer open en nam gelijk een hap van zijn broodje. 'Ik kwam even weltrusten zeggen' zei hij. We keken elkaar aan. Ik was aan het wegsmelten in zijn ogen. 'Oow, ja weltrusten' zei ik. Hij lachte en ging weg. Ik poetste snel mijn tanden en ging in bed liggen. Liam kwam binnen en deed het licht uit. 'Weltrusten' zei hij. 'Weltrusten' zei ik.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 01, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

You & IWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu