Hoofdstuk 2: Ongelovelijk

58 1 0
                                    

Het concert was echt geweldig. Eerst speelde 5 Seconds Of Summer. Daarna kwam One Direction en de hele arena werd gek! Ze waren zo goed. Niall liep naar de voorkant van het podium. 'Hey guys!' Riep hij. 'Hebben jullie het naar jullie zin?' De hele arena begon te schreeuwen. 'Dit is Story Of My Life!!!' Riep hij en rende terug naar de andere. Anna en ik waren keihard mee aan het zingen. Totdat ik Niall mank zag lopen. 'Anna!!!! Niall loopt mank!!' Riep ik en Anna keek naar Niall. 'Ja inderdaad. Wat zou er met hem zijn?' Zei ze. 'Ik denk dat hij last heeft van die knieoperatie, dat kan toch?' Zei ik. Niall werd gefilmd en kwam daardoor op het grote scherm. Zijn knie zat onder het bloed. 'Hij bloed ook nog!' Zei Anna. 'Awh arme Niall!!!' Riep ik.

Het concert was afgelopen. Niall kon zelf net laatste stukje niet omhoog lopen, dus hadden Harry en Zayn hem geholpen. Ik heb zo erg medelijden met Niall. 'Ik vind het zo zielig voor Niall' zei Anna. 'Iedereen zegt nu dat het een super concert was maar Niall denk nu 'Auw' dat is toch zielig?' Zei ze. 'Jaa ik vind het echt zo zielig voor hem' zei ik. 'Zullen we met de andere teruglopen naar de auto?' Vroeg Anna en ik knikte. We liepen met de andere naar buiten. 'Wachten jullie hier ik moet nog even naar de wc' zei ik. Ik liep naar de wc. Ik hoorde allemaal meisjes. Na een tijdje was het helemaal stil. Ik liep de wc uit en ik zag niemand meer. 'Fuck fuck fuck' zei ik. Ik wilde mijn telefoon pakken maar die zat bij Anna in haar tas. Ik weet helemaal niet waar ik heen moet. Ik liep naar de deur. Fuck op slot. Ik ging tegen de muur op de grond zitten. Ik barste in huilen uit. Ik voelde ineens een hand op mijn schouder. 'Gaat het?' Vroeg de persoon. Ik keek op. Ik herkende het gezicht uit duizende!! Dat was echt Liam van One Direction. 'Nee' zei ik. 'Iedereen is weg, mijn telefoon zit bij mijn zus in haar tas en de deuren zitten op slot' 'kom maar staan. Ik help je wel' zei Liam en hielp me omhoog. Samen liepen we naar een ruimte. 'Liam?' Vroeg ik. 'Ja babe?' 'Hoe gaat het met Niall?' 'Je kunt het hem zelf vragen. We zijn er bijna' zei hij. Verstond ik dat nou goed? Ga ik echt One Direction ontmoeten? We liepen een lange gang door. 'Ik denk dat ze hier zijn' zei Liam terwijl we voor een deur stonden waar 'Niall Horan en Louis Tomlinson' op stond. Liam deed de deur open en daar zaten ze echt! One Direction. 'Wie is dat?' Vroeg Harry. 'Uhm... Ik weet niet hoe ze heet maar iedereen was weg, alle deuren zaten al op slot maar zij was er nog. Ze zat huilend op de grond dus dacht ik, ik help haar even' zei Liam. Louis liep naar me toe. 'Hoe heet je?' Vroeg hij. 'Nicky' zei ik. 'Oke Nicky kom maar zitten' zei Liam terwijl hij op de stoel naast hem klopte. Ik ging zitten maar kon mijn ogen niet van Niall afhouden die in een hoekje zat met iemand van de EHBO. 'Hoe gaat het met Niall?' Vroeg ik aan Louis die aan de andere kant kwam zitten. 'Hij heeft veel pijn aan zijn knie maar verder weet ik niet' zei hij. 'Wat is er eigelijk gebeurd, want vanaf mijn plek kon ik dat niet zien' vroeg ik. 'Hij zegt dat hij een schoen tegen zijn knie heeft gehad' zei Zayn. 'Een schoen? Welke gek gooit er nou weer een schoen tegen iemand aan?' Zei ik. Op dat moment ging de deur open en kwamen Calum, Luke, Ashton en Michael naar binnen gelopen. 'Heei guys jullie waren echt zo goed. Echt serieus zo goed. Echt ongelo.. Wie is dat?' Zei Ashton. 'Dit is Nicky' zei Louis. 'Wie is Nicky?' Vroeg Luke. 'Een fan' zei ik. 'Maar waarom zit jij hier?' Vroeg Michael. 'Ik vond Nicky alleen bij de hal. Alle deuren waren op slot en iedereen was weg. Dus dacht ik, ik help haar even' zei Liam weer. Calum ging voor me zitten op de tafel. Hij keek me een beetje raar aan. 'Wat is er?' Vroeg ik. 'Mag ik je wat vragen?' Vroeg hij. 'Ja natuurlijk!' 'Waren we goed?' Vroeg hij en ik moest lachen. 'Jaa jullie waren alle negen echt super goed!!' Zei ik. Niall kwam naar ons toe gehupst. Calum en ik gingen staan zodat hij op de stoel kon zitten. 'Thanks' zei hij en ging zitten. Ik keek een beetje rond en Louis klopte op zijn schoot. Ik ging op zijn schoot zitten. 'Dus Nicky, jij bent een grote fan?' Vroeg Harry. Ik knikte. 'Wie vind je het leukste?' Vroeg hij. 'Niall' antwoordde ik zachtjes. 'Oow nou hoor' zei Harry en deed net alsof hij beledigt was. 'Maar jullie zijn allemaal super hoor' zei ik. 'Hoe gaat het met je knie Niall?' Vroeg ik. 'Het bloed niet meer maar doet nog wel pijn' zei hij.

Ik heb lang met de jongens gepraat. 'Nicky?' Vroeg Harry. 'Ja?' 'Zou jij met de bus of trein naar huis gaan of had je een lift?' Vroeg hij. 'Oow ja shit. Mijn vader zou mij en mijn zus ophalen' zei ik. 'Wij willen je wel een lift naar huis geven. Maar moet je niet even bellen?' Zei Liam. 'Mijn telefoon zit in mijn zus haar tas' zei ik. Niall pakte zijn telefoon uit zijn zak en zette zijn nummer op onbekend. 'Ken je het nummer uit je hoofd?' Vroeg Harry. Ik knikte en toetste mijn zus haar nummer in. 'Met Anna' hoorde ik door de telefoon. 'Heei sussie met Nicky' zei ik. 'Héhé waar ben je?' 'In de kleedkamer van Niall en Louis' zei ik. 'WAT!!!!!' Hoorde ik 'Ja, Liam had me huilend gevonden en toen bracht hij me hier heen. Ik ben in orde. Maar ik kan niet bij de parkeerplaats komen dus jullie mogen wel vast naar huis gaan. Ik word naar huis gebracht' zei ik. 'Oke is goed. Wil je wel wat voor me doen?' Vroeg Anna. 'Ja hoor. Wat dan?' 'Kan je handtekeningen voor me vragen?' 'Ja natuurlijk. Doe ik' 'En vraag even aan Niall hoe het gaat' ik gaf de telefoon aan Niall. 'Ze wilt weten hoe het met je gaat' zei ik. 'Met Niall' zei Niall. Ik hoorde een heel hard gegil. Niall haalde de telefoon van zijn oor af en deed hem op de luidspreker. 'Ben jij echt Niall Horan???' Schreeuwde Anna door de telefoon. 'Jep' zei hij. 'Hoe gaat het met je knie?' Vroeg ze. 'Nou het bloed niet meer. Maar het doet nog wel pijn' 'Wij brengen je zusje veilig thuis en dan zien we jou ook nog wel. Is dat goed?' Zei Louis. 'Ja natuurlijk Louis' schreeuwde ze. Louis keek mij raar aan. 'Ja ze herkent van jullie allemaal de stem' zei ik. 'Tot morgen dan!' Zei Louis. 'Morgen?' Zeiden Anna en ik tegelijk. 'Ja vandaag redden we niet meer om je terug te brengen. En ook met Nialler zijn knie' zei Liam. 'Ja dat is waar. Tot morgen dan!' Zei Anna en ze hing op. 'Waar moet ik dan slapen?' Zei ik. 'Geen idee eigelijk' zei Louis. 'Ik wil wel op de bank slapen. Dan kan jij in mijn bed' zei Liam. 'Nee joh doe niet zo gek. Dan slaap ik wel op de bank' zei ik. 'Nee jij slaapt in mijn bed!' Zei Liam. 'Oke vooruit dan!'

Ik lag in Liam zijn bed in de tourbus. De jongens lagen al te slapen. Ik hoorde vanaf alle kanten luid gesnurk. Ik keek onder mijn bed en keek naar Niall. Die draaide zich om. 'Kun je niet slapen?' Vroeg hij en ik knikte. 'Kom eens' zei hij. Ik sprong uit Liam's bed. Hij klopte op het bed. Ik ging naast hem liggen. 'Ik kan ook niet slapen' zei hij en legde een arm om me heen. Normaal zou ik me nu heel ongemakkelijk voelen, maar ik voelde me heel veilig. Ik keek voor me en zag Zayn die heel lief lag te slapen. 'Vinden jullie het niet heel vermoeiend? Slapen in een tourbus, elke dag optreden en ook nog liedjes opnemen?' Vroeg ik en Niall knikte. 'Soms dan worden we 's nachts wakker gemaakt om liedjes te zingen. Elk moment dat we kunnen slapen is fijn' zei hij. Ik deed mijn ogen dicht en voordat ik het wist viel ik in slaap. In Niall zijn armen.

You & IWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu