"J: Εγώ να ξέρεις ......τίποτα ! Είπα και έφυγα από το δωματιο τρέχοντας με δάκρυα στα μάτια , αφήνοντας τον Yoongi απορημενο."
Jennie's pov
Γαμωτο ,γιατί σε εμένα τι έχω κάνει και με καταρασεται έτσι ο θεός?
Καθώς κατέβαινα σιγά , σιγά τις σκάλες είδα την Lab να κάθεται σε μια από αυτές , αμέσως δεν δισταξα και πήγα .L:" Τι έπαθες? " Με ρώτησε ανήσυχη καθώς με έβλεπε να βουρκωνω.
J:" Θυ- θυμάσαι που μου ει- είχες πει ότι μπ- μπορει ο Yoongi να......να είναι α- αδερφ-φος μας? " Είπα δυσκολία.
L:"Πες μου ότι......." Είπε ενώ σοκαρίστηκε .
Τότε της ενεψα καταφατικά και έπεσα στην αγκαλιά της κλαίγοντας έτσι όπως δεν είχα κλάψει ποτέ .
L:"Οοο....Έλα γλυκιά μου sis ,μην κλαίς όλα θα πάνε καλά εξάλλου δεν είναι και κανονικός αδερφός μας "Είπε προσπαθόντας να με καθησυχάσει.
J:"Πας καλά , οι γονείς μας θα παντρευτούν, θα βγει δημόσια ότι εγώ κι αυτός θα γίνουμε αδέρφια και το χειρότερο είναι......" Είπα διστάζοντας .
L:" Είναι....?" Είπε η Lab περιμένοντας την κάθε λέξη που έβγαινε από το στόμα μου .
J:" Είναι ότι δεν με συμπαθεί , επειδή μπήκα καταλάθος στο δωμάτιο του και τον βρήκα με την πετσέτα , μου φώναξε και μου μίλησε και άσχημα." Συνέχισα τελικά να λέω σκουπίζοντας τα δάκρυα μου
L:"Μάλιστα ! Τι να πω ? Τώρα έμεινα άφωνη ." Είπε κοιτάζοντας με.
Ξαφνικά την βλέπω να σηκώνεται και να αρχίζει να λέει.
L:"Ε ΟΧΙ , ΤΟΝ ΠΑΛΙΟΠΑΤΣΑΒΟΥΡΗ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΕ ΚΑΙ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΑΣΧΗΜΑ ΤΩΡΑ ΘΑ ΔΕΙ ..." Πήγε να ανέβει τις σκάλες για να πάει στο δωμάτιο του αλλά την σταματησα .
J:"Πες μου πόσο ηλίθια είσαι ? " Την ρωτάω και ξαφνικά ανοίγει η πόρτα του δωματίου του και βλέπω αυτόν να βγαίνει από μεσα , με ένα χαμόγελο. Δεν έχω το θάρρος ούτε να τον κοιτάξω .
S:" Γεια σας κορίτσια!" Είπε με υπεριφανια .
L:"Της γιαγιά σας! " Είπε η Lab κάπως κοφτά , αφού της εδώ αγκονια στα πλευρά .
S:"Ορίστε , τι είπες δεν άκουσα !?" Ρωτάει κάπως ευγενικά και ταυτόχρονα ειρωνικά .
L:" Ε, τότε καθάρισε τα αυτιά σου !!" Του λέει η Lab επίμονα φωνάζοντας .
S:" Άκου να σου πω....." Πήγε να πει αλλά τον διεκωψαν οι φωνές της μαμάς .Μαμα:" Παιδιά ελάτε κάτω!" Είπε δυνατά .
L:" Τώρα μαμά! " Φώναξε η Lab .~Αφου κατέβηκαν κατω~
Jihun:"Παιδιά ελπίζω να σας άρεσαν τα δωμάτιά σας !" Είπε ο κ.Jihun.
J:"Ναι...." Είπα εγώ χωρίς να αφήσω να υπονοηθεί τίποτα απ' όσα έγιναν .
Jihun:"Ωραία! Τώρα Suga θέλω να πας τις αδερφές σου να δουν τον πίσω κήπο, τις 2 σοφίτες και το υπόγειο. Φυσικά με την θέληση τους . " Είπε ο κ.Jihun στον Suga .
S:"Ενταξει μπαμπά ." Είπε αποφασιστικά.Καθώς προχωρούσαμε εγώ η Lab και ο Suga ,η Lab θυμιθηκε κάτι που διατάραξε την ησυχία που επικρατούσε .
L:" Παιδιά , σόρρυ πηγαίνετε μόνοι σας πρέπει να βάλω το κινητό μου να φορτίσει επειγόντως , γιατί ψωφαει !" Είπε τόσο δυνατά που η φωνή της έγινε σπαστικιά .
S:" Καλά ρε πήγαινε και καθώς θα πηγαίνεις άλλαξε κ;ι φωνητικές χορδές , άντε μην χέσω !" Είπε μοιζερα και ξυνα ο Yoongi .
L:" Εσένα δεν σου μιλάω !" Του είπε με σνομπ ύφος η Lab και έφυγε.Τέλεια! Ναι ! Θα πάω μόνη στο υπόγειο ! Ποιος? Εγώ! Με αυτόν! Ωραία θα περασουμε .
S:" Πως την αντέχεις ? " Με ρωτάει ο Suga εννοόντας την Lab.
J:" Δεν την αντέχω αλλά 1ον Είναι αδερφή μου και 2ον Μου έχει φερθεί καλύτερα από κάτι ΑΛΛΟΥΣ που μας το παίζουν μάγκες !" Του είπα μέσα στα μούτρα καθώς τόνισα την λέξη "άλλους" .
S:"Ααα να σου πω σου είπα συχγνωμη , τι άλλο θες κοπέλα μου! " Είπε νευριασμένος .
J:" Συνεχίζεις και μου φωνάζεις ! " Του λέω καθώς προχωρούσαμε τις σκάλες προς το υπόγειο .
S:" Μα δεν καταλαβαίνεις ! Γίνεσαι υστερική και τόσο κομπλεξικη !" Είπε με μια ξυνιλα στην φάτσα του .
Τοτε αμέσως γυρνάω να τον κοιτάξω δολοφονικά αλλά ξαφνικά έχασα στην ισορροπία μου και πήγα να πέσω ομως κάτι με σταμάτησε . Ήταν αυτός !
S:" Είσαι καλά ? Με ρώτησε κοιτάζοντας με επίμονα στα μάτια.
Εγώ δεν του απάντησα και συνέχισα να τον κοιτάω καθως οι ματιές μας είχαν κλειδωθεί.
° Μάλλον κάποιοι είναι ερωτευμένοι, αλλά ντρέπονται να το εκφράσουν . Τι θα γίνει άραγε μετά ? Λέτε ο Suga να έχει συναισθήματα για την Jennie ? Θα είναι όλα στο επόμενο πάρτε ! Μέχρι τότε μάτσα μουτσα από Lab Bye!❤°
Πατήστε ⭐ αν σας άρεσε αυτό το παρτ!
YOU ARE READING
My step-brother
FanfictionSuga X Jennie story😝 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Τρια αδέλφια.... για την ακρίβεια τρια ετεροθαλή αδέρφια και μια παράνομη ερωτική σχεση αναμεσα στα ετεροθαλή αδέλφια Δυο αδελφές μιλανε για τα αγόρια που τους αρεσουν.... αλλα που να ξερουν...