S:"Εισαι καλά ?" Με ρώτησε κοιτάζοντας με επίμονα στα μάτια .
Εγώ δεν του απάντησα και συνέχισα να τον κοιτάω καθως οι ματιές μας είχαν κλειδωθεί .Jennie's pov
Τι γίνεται τώρα γιατί έχω κοκαλωσει ,
δεν μπορώ να κουνηθώ ! Και από την άλλη έχω μπροστά μου δυο μάτια να με κοιτάζουν κατάματα και τόσο επίμονα .
Όμως ξαφνικά αυτά τα δυο μάτια αρχίζουν να πλησιάζουν όλο και πιο κοντά στα δικά μου . Νομίζω πως χάνω τις αισθήσεις μου .J:" Ααααουτσ! Είσαι μ@λακας ? " Του λέω και τον κοιτάζω με θυμό αφού με άφησε να πέσω κάτω .
S:"Συ-συ- συχγνωμ-η ! "Είπε κουνοντας το κεφάλι του για να συνέλθει .
J:" Τι συχγνωμη που από την μια με πιάνεις και από την άλλη με αφήνεις να πέσω !" Είπα καθώς προσπαθούσα να σηκωθώ .
S:" Αλήθεια δεν το ήθελα ! Ε να σου πω δεν θα σε παρακαλάω κι όλας ! Χέστηκα κι όλας για το τι γνώμη θα έχει η κάθε μπάσταρδη για εμένα !" Είπε και έσκυψε το κεφάλι .
Δεν το κατάλαβα ,μόλις με είπε ΜΠΑΣΤΑΡΔΗ . Τι μαλακας ουτε καν που με ξέρει πως τολμάει ! Τοτε αμέσως σηκώθηκα και μην έχοντας έκφραση στο πρόσωπο μου τον χαστούκισα .
J:" Μην τολμήσεις και μου ξαναμιλήσεις ! " Του είπα φεύγοντας από εκεί .
Αμέσως ετρεξα στο δωμάτιο μου και κλειδώθηκα εκεί . Πως μπορεί να μου μιλάει έτσι? Δεν του έχω κάνει κάτι! Είχε δίκιο η Lab είναι απαίσιος ! Πρέπει να φύγει από το μυαλό μSuga's pov
Είχα μείνει εκεί να κοιτάζω τα μάτια της . Έχει τόσο όμορφα μάτια! Όχι Suga συγκεντρώσου ! Μα για μια στιγμή γιατί είναι κάτω ? Ουπς όχι ρε φίλε την έριξα !
J:" Ααααουτσ! Είσαι μ@λακας ? " Μου λέει με πολύ θυμωμένο βλέμμα .
S:" Συ-συ- συχγνωμ-η ! Είπα και κούνησα το κεφάλι μου δεξιά κι αριστερά προσπαθόντας να ξεκολλήσω .
Συνελθε Yoongi θα γίνει αδερφή σου!
J:" Τι συχγνωμη που από την μια με πιάνεις και από την άλλη με αφήνεις να πέσω! " Είπε σηκωνόταν σιγά σιγά.
Πωωωω καλά είναι τόσο εγωιστρια , της ζήτησα συγνώμη τι άλλο θέλει γαμωτο μου ! Ε δεν κρατιεμαι θα βρίσω!
S:" Αλήθεια δεν το ήθελα ! Ε να σου πω δεν θα σε παρακαλάω κι όλας ! Χεστηκα για το τι γνώμη έχει η κάθε μπάσταρδη για εμένα ! " Είπα και μάλλον το μετάνιωσα .
Ξαφνικά την βλέπω να με πλησιάζει με βλέμμα που σκοτώνει . Και ναι κυρίες και κύριοι ο Min Yoongi κατάφερε 1ον να δεχτεί χαστούκι από κοπέλα και 2ον να πληγώσει κάποια .
J:" Μην τολμήσεις και μου ξαναμιλήσεις ! " Είπε και έφυγε τρέχοντας.
Είμαι πολύ ηλίθιος ! Πάρα πάρα πολύ ηλίθιος ! Ξέφυγα από τον έλεγχο ! Το παίρνω πίσω ! Πρέπει να της μιλήσω , όσο και αν την μισώ , γιατί αν το μάθουν οι άλλοι την πάτησα !
Έτσι χωρίς να δώσω δεύτερη ευκαιρία στον εαυτό μου ετρεξα σαν μανιακός προς το δωμάτιο της . Όμως η φωνή του μπαμπά μου με σταμάτησε ! Ωχ λες να κατάλαβε τίποτα? Αυτό ήταν την έκατσα !
Jihun:" Suga ! Έχω να σου πω κάτι σημαντικό ! " Είπε με λίγο σοβαρή φωνή και με έκανε να ανησυχήσω λίγο .
S:"Είναι ανάγκη? " Τον ρωτησα και φαινόταν πως είχα χεστει από τον φόβο μου.
Jihun:"Ναι σε παρακαλώ ! " Επέμενε και τότε τον πλησίασα διστακτικά .
S:" Oκ πες μου ." Του είπα αποφασιστικά .
Jihun :" Λοιπόν ..... το βράδυ εγώ και η μέλλουσα μαμά σου αποφασίσαμε να βγούμε όλοι μαζί σαν οικογένεια . Οπότε θα ήθελα να ενημερώσεις τις αδερφές σου . " Είπε και εγώ χαλάρωσα κάπως όταν άκουσα τα λόγια που δεν περίμενα .
S:" Εντάξει πάω να τους το πω !" Του λέω και καθώς πήγα να φύγω με ξανά σταμάτησε και με ρώτησε .
Jihun :" Αλήθεια λύσε μου μια απορία γιατί ετρεχες πριν σαν μανιακός ? " Με ρώτησε και τότε κοκαλωσα . Δεν ήξερα τι να πω !
S:" Έεεε..... παίζει ματσ η ομάδα μου και δεν ήθελα να το χάσω ! Οπότε τα λέμε μετά ! " Είπα και έτρεξα χωρίς να του αφήσω άλλο περιθώριο να μιλήσει .
Ανέβηκα τρέχοντας τις σκάλες και σταθηκα έξω από την πόρτα της . Με δισταγμό την χτύπησα και τότε άκουσα μια λυπημένη φωνή να μου μιλάει .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My step-brother
Hayran KurguSuga X Jennie story😝 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Τρια αδέλφια.... για την ακρίβεια τρια ετεροθαλή αδέρφια και μια παράνομη ερωτική σχεση αναμεσα στα ετεροθαλή αδέλφια Δυο αδελφές μιλανε για τα αγόρια που τους αρεσουν.... αλλα που να ξερουν...