"Nefes"
"Efendim hocam "
"Tahir sizin sınıfta arkadaşınısinifa götürve bu sefer niye geldin bilmiyorum ama affettim bu seferlik"
"Tamam hocamTahir kimse gelsin"
Tahir Nefesin arkasından gider.
Nefesin iç sesi
Allahım Tahir bu demekki bal gözlü gözleri kadar kendide cok tatlı noluyo bana aşık mı oluyorum acaba saçmalama Nefes taş gibi çocuk illaki bir sevdiği vardır.Nefes bunları düşünürken Tahirde ayni seyleri geçiriyordur.
Nefesin çimen yeşili gözlerine vurulmuş galiba oda aşık olmuştu.
O sırada TAHİR:"Merhaba tanışmadık ama müdürbey isimlerimizi söylemişti ama ben genede kendimi tanıtayım. Ben Tahir KALELİ."
"Memnun oldum TAHİR bende Nefes ZORLU."
"Bende memnun oldum."
"sınıfa geldik girelim artık"
Sınıfa girdiklerinde herkes Nefes ve Tahire bakıyordur. Sınıftaki kızların dibi düşmüştür Tahiri görünce. Sınıfta herkes birbiri ile konuşmaya başlamış .
"Şu yeni gelen çocuk çok yakışıklı degil mi ya "
"Bakışı bile farklı"
Sınıf bunları konuşurken Nefes Tahirle konuşuyordur.
"Isterseniz benin yanıma oturabilirsiniz"
"Ama sizin yanınızda oturan biri var zaten."
"Bişey olmaz ben zaten onu kovacaktım"
"Iyi madem öyle olsun" der güler ve Nefesin yanına oturur.Derste Nefes Tahire Tahirde Nefese dalmış gitmişlerdir. Hemde hiç gözlerini kırpmadan.O sırada öğretmen bağırmıştır.
"Nefesssssss... Buraya ders dinlemeyemi geliyorsun yoksa aşk yaşamaya mı? Okul burası okul dersi dinlemen lazım. Aşkını dışarda yaşa. "
Nefes o sırada sınıfı terk etmek ister ama edemezdir çünkü yeterince azar yemiştir. Zaten bir kaç dakika sonra zil çalacaktır. Ve zil çalar. Nefes koşa koşa sınıftan kendini atar. Arkasından Tahirde koşuyordur.Tahir Nefesin kolunu tutup yakalamıştır bayağı pesinden koştuktan sonra. Ve Nefesi bir köşeye çekip
"Biraz konuşalımmı?"
"Bilmem yanlış anlamasınlar "
"Anlarsalar anlasınlar onların sorunu bize ne"
"Tmm konuşalım o zmn"
Tahir ve Nefes okulda kuytu bir köşeye gidip konuşmaya başlarlar.
"Nefes" "Tahir" ikisi ayni anda başlamışlardır ama devamını tahir getirmiştir.
Bence bu kadar yeterli diger bölümlerde ÇOK güzel ekşınlar sizi bekliyor... Bu yazılanhikayelerin hepsinde bir emek vardir ve bunlarin karsiligi verilmesi gerekir ....
Ben bu hikayeyi gerçekten yaşayarak yazıyorum. Kendimi Nefes yerine koyup neyi nasil isterimbana boyle yapsalar nasil olur diye düşünüyorum....
Şimdi topu neftah_61ULASUN a atıyorum 😍😂😂
EMEĞE SAYGI LÜTFEN....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaralı Bir Geyik
FanfictionYaralı Bir Geyik Ve onu Koruyan bir Kaplan Geyiği yaralayan ise Soğuk Benizliler " Yaralıyım artık, ait olamam bir başkası tarafından çünkü ona ait oldum artık ben, onun yüzünden bıraktım herşeyi Okumayı, Gerçekleri, Mutluluğu, Sevmeyi, Tahir...