"Yeni okul"

155 16 13
                                    

.....Size yeni okulunuzda başarılar

Nef&tah:NEEEE YENI OKUL MU?

Müdür:Evet yeni okul artık bu okulda okuyamazsınız. Merak etmeyin iyi bir okul sayılır. Tam size göre. Cabuk uyum sağlarsınız.

Nefes ve Tahir odadan çıkar yarın başka bir okula gideceklerdir. Akşam eve gitmiş Tahir düşünmeye başlamıştır.

Tahir;
Ahh bu aşk insana neler yaptırıyor. Ben hiç böyle değildim ama o benim Nefesim herşeyim oldu ama ben ona nasıl söylerim bunu ya o beni sevmiyo derken uyuya kalmıştır.

Tabi ki Nefesinde Tahirden kalır yanı yoktur.

Nefes;
Ya şu yeni gelen cocuk Tahirde sanki beni çeken bisi var acaba ben aşık mı oldum ya .Ama ben ina şimdi söyleyemem çünkü o beni sevmez ki napsın böyle piskopat bi kızı ama ben piskopat değilim yaşadıklarımdan dolayı.

Nefeste bunları dururken uyuya kalmıştır.

********************************
ERTESI SABAH

Nefes her zamankinden daha bakımlı kendine daha çok çeki düzen vermiş bir şekilde gidiyordur okula.
Tahirde saçlarını falan yapmış o da daha bakımlıymış.

Ikisi buluşmuşlar ve verilen okulun yolunu tutmuşlar okul dışarıdan çok güzele benziyormuş. Ilk girişte müdürün odası falan varmış. Icide ilk bakisda bakimliya benziyormuş. Tahir ve Nefes bu okulun müdürünün yanına gidip sınıflarını öğreneceklerdir.

Nefes:Merhaba biz yeni öğrencileriz.
Müdür:Öyle mi sizin sınıfınız en üst katta.
Tahir:Tmm hocam
********************************

Müdürün odasından çıkarır yorumlamaya başlamışlardır bile.
Nefes:Okulu nasıl buldun Tahir.

Tahir:Şimdilik bi sorun yok

Nefes ve Tahir yavaş yavaş öğrencilerin olduğu katlara çıkmaya başlamışlar.

Ilk katta iki sevgili neredeyse birbirini yiyeceklermiş gibi birbirleriyle fantaziler yapıyor. Bir üst katta piskopatlar dolu madalya gibi geziyorlar.En üst kata yani Tahir ve Nefesin katında ise bıçaklar ellerde yan yapanlara bıçak saplaniyor.

Nefes ve Tahir sonunda sınıflarına gelmişlerdir. Ve diğer okuldaki gibi gene beraber oturuyorlardır.

Nefes:Tahir burası okul mu mafya evimi belli değil.

Tahir:Doğru diyon Nefes valla ama sen korkma sanki korkar gibi bakıyorsun.  Ben varken kimse sana bişey yapamaz.

Nefes:Ayh valla sen varken kimse bişey yapamazsa rahatım o zmn ama ben korkmadım zaten.

Tahir:Öyle olsun bakalim bide ne diycem bir daha bu kadar güzel olma kendini biraz kezbanlaştır.

Nefes:Olur pasam baska bişey istemisiniz.

Tahir:Evet isterim ama şimdi söyleyemem ve sınıfa öğretmen girer .

Derste tanışırlar. Tenefüs girer araya tenefüste erkek grubu Nefesten bahsediyorsun.Tahir bunu durmuş ve celallenmistir.
O erkeklerle düzgünce konuşmaya çalışmıştır.

Tahir:Siz Nefesten bahsedemezsiniz Nefes benim yarim.

Erkekeler:Onu kim demiş bakalim biz ne dersek odur.

Tahir:Sizinle şimdi okulda uğraşamayacağım ama çıkışta gelin.

Erkekler:Tamam bize uyar.

Tahir Nefesin yanına gelmiştir. Çıkış olmuştur o sırada

Tahir:Nefes sen bugün yalnız gitsen bugün benim isim varda.

Nefes:Ne isiymiş o

Tahir:Sorma kızım da

Nefes:Tm. öyle olsun sabah görüşürüz

Tahir ve erkek grupları buluşmuştur .

Tam Tahir konuşacakken Tahire izin vermemişler ve Tahire kalbinden bir bıçak saplamışlardır. Ee mağlum buluştukları yerde ıssız bir yermiş.

Evet bu bölümünde bitirdim ve gene mutsuz bir son var . Bende isterdim mutlu son ama napalim mutsuz daha eksınlı oluyo😂😂😂😂

Sizce birdahaki bölüm nasıl devam eder?

Hayalet okuyu olmuyoruz.Bol yorum ve vote hadi neftah veya ulrem ciler emeğe saygı lutfen😍😍😍

Sizi seviyorum💚💚

Yaralı Bir GeyikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin