Hastane

168 12 3
                                    

....."İyi gelin!!"

Nefes:Tmm geliyorum

Murat:Nefes eminsin demi yanlış hatırlama sonra

Nefes:He Murat ben sen gibi dangalakmiyim ben biliyorum kan grubumu o kadar aklımı yitirmedim.

Nefes kan vermeye girer.Kani verir doktorlar tatlı bişey içmesini söylerler.

Murat:Al sana tatli bisi getirdim.

Nefes:He getire getire meyve suyumu getirdin insan bi künefe bişey getirirdi.

Murat:Nefes saçmalama da.

Nefes:Dalga geçiyorum zaten hayde gidelim şimdi ameliyattansan doktor falan çıkarsa bişey öğreniriz.

Murat:Tmm der.

Ameliyathanenin önüne gelirler.Asiye Mustafa hepsi hala aynı şekilde oturuyorlardir. Birden içerden bir sesler gelir ve hepsi ayaklanır.Hemşireleriçeri dışarı koşuşturuyor. Hepsi hala çok şaşkın ne olduğunu kestirmeye çalışıyorlar.

Nefes:Ta tahir yoksa Tahire mi bisi oldu. Der ve gözünden bir damal yaş akar.

Murat:NE abi abi nolur gitme bak biz burdayız hani sen hayaller kurardın ya Nefesle evlencem siz ona yenge siteniz çok güzel aile olcaz.

Asiye:Paşam hayde uyan nolur bizi bırakma.

Mustafa:Koçum ne eşiydin hayde sen güçlüsün.

Herkes yakınırken sesler kesilmiş ve içeriden bir hemşire çıkmış.

Hemşire;Tahir bey gerçekten çok güçlü biriymiş şuan herşeyi normal. Bir kaç güne odaya alınır. Geçmiş olsun.

Nefes:Çok şükür allahım.

Asiye:Valla pasam dayanıklı cıktı

Içeriden doktorlarda tahiri getiriyordur.

Doktor:Nefes hanım varmış burda kim o tahir bey sizi istedi içerde.

Nefes:Öylemi beni istedi.

"Evet"

Nefes Tahir norma odaya gidince onu istediği için yanına girmiştir.

Nefes:OOO TAHIR bey beni istemişsin biliyorum benim mal kafam yüzünden bu hale geldin. Özür dilerim seninle yaptığım haylazliklar yüzünden.

Tahir:Nefes senin yüzünden olmadiasil benim mal kafam yüzünden ben celallenip o piskopatlara çıkışa gel demeseydin olmazdı ama ben kafama göre ah kem kestim.

Nefes:Tahir peki niye ah kem kestin sebebi ne

Tahir:O şerefsiz paçavra suratli sırıtık kurbağalar sana yavşıyorlardı.

Nefes:Tahir keşke o şerefsiz paçavra suratli sırıtık kurbağaları ban biraksaydinda hadlerini bildireydim.

Tahir:Olmaz ben erkeğim ben bildiririm.

Nefes:Ayh Tahir yeter bu kadar hadi iyileş bak yeni okulda ne haylazliklar yapcaz.

Ve ikiside gülmeye başlar.

Tahir:Nefes sen ne dersen odur sen benim artık komutanımsın. Sem biri yaşayınca doc dersen döverim demezsen valla bidaha dokunmam.

Nefes:Zaten sana dokundutturan yok o mal beyinli gerizekalı manyakları ben kendi ellerimle mahvedecem.

Nefes bu sözü dedikten sonra arkadan bir ses gelir.

......:Benide mi mahvedeceksin

Evet bu bölümünde bitirmiş bulunmaktayım biliyorum azcik kısa oldu ama aklıma bu kadar geldi.

Lütfen emeğe saygı gösterip vote atın eğer beğendiyseniz yorum yapın lütfen.

Peki o son sözü söyleyen kim sizce?

Birdahaki bölümde sizi ordine bırakıyorum.

Sizi seviyorum canlar.❤❤❤❤

Yaralı Bir GeyikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin