Novinka + obrázok do súťaže

70 13 17
                                    

Tu je obrázok do súťaže od viovilka1

Tu je obrázok do súťaže od viovilka1

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Je to hrôza)

Teraz vám idem napísať jednu novinku. Neviem, či sa vám bude páčiť, ale... som z tohto nápadu straašne nadšená!
Existujú hraničáři, Moonazaanbell (prepáčte, no neviem to písať)
tak ma napadlooo... že aj ja založím skupinu!
Ide o skupinu poníkov, ktorí majú hypnotické schopnosti a špeciálne schopnosti (nižšie spomeniem, v priebehu času budem dopisovať).
Poník môže byť akýkoľvek - či zemný, jednorožec, pegas alebo alicorn. Kľudne môžete dať aj svojmu terajšiemu oc tieto schpnosti - je to na vás. Každý má svoje kyvadlo - môže to byť čokoľvek, len to musia mať stále na sebe - napríklad prívesok či náramok.
Sú to nočné stvorenia - ich schopnosti sú omnoho lepšie pri mesiaci, hlavne pri splne.
Kto by sa náhodou chcel prihlásiť (asi si robím moc veľké nádeje :D) stačí napísať meno oc a kyvadlo, nakresliť ho a označiť ma tam, špeciálne schopnosti budem dopisovať.

Zakladateľky sú ja (Moonfire Nightsky Sparkle) a moja bff nightforcesparkle.

Čo vy na to?
Vrelo otváram... klub HYPNO!

Šp. schopnosti:
- telekinéza (len mysľou)
- neviditeľnosť
- nehmotnosť (vrtedy, keď si zvolí)
- možnosť odstaviť na určitú dobu jeden zmyslový orgán
- nočné videnie
-rýchlosť svetla (ak je pegas či alicorn, tak pri lietaní, ak je jednorožec alebo zemný pony tak pri behaní)

Pstupne ich budem pridávať.
Ak naozaj uvidím, že sa vám to páči, tak vám dám za úlohu napísať to, ako ste prišli k hypnotickým schopnostiam/ ako ste prišli na to, že ich máte.

Zvlášť budem rada, ak mi niečo povedia ľudia:
viovilka1
Lunelotte
16PonyKiller20
Smart_Mystery
_MoonlightJay_
LadyAnabell86
AnabbellTV

Len tak mimochodom

Ďakujem za 1,5K pozretí! 😍😍😍
Ste úžasní!

LÚČI SA
MOONFIRE

INFO +KRESBYWhere stories live. Discover now