Takže som sa znovuzrodila a pri hraní spoločenskej hry s rodinou (respektive spôsob, ako rozhádať celú rodinu a prísť tak o uši dodrbané od slúchatiek, psychycké zdravie, normálne uvažovanie a získat nove komplexy, ako keby si ich už teraz nemal dosť) a chytám tiché nervy. Mám tu dost obrázkov, ale nie vianočných, keďže ja vianočné sviatky nemám rada, ani Moonfire ich nemá rada (priam ich nenávidí) a ani jedno z mojich OC - čok ich nebude mať rado.
Spoiler do Crystal Musy
,,What I did..."
Zničený poník
Random pár
Portrét Moonfire cez HaloweenaKonský portrét so sketchbooku (bez tutoriálu alebo predlohy, len z hlavy)
Base
Nedokončená Falling Star (Sestra Feather Fall)
Cruel FateDobre. To by sme mali. Teraz potrebujem od vás láskavosť. Tí čo ste už odovzdali obrazky do mojej súťaže, prosím vás, aby ste sa hlásili v komentároch. Vrelá vďaka.
Tuna je taká špeciálna vecička - môj prvý poník.
Za prípadné následky neručím.Fakt? Stpja vam za to vase oči a myseľ?
Ale je to vaša voľba!
Fajn.
Vtedy som kreslila po šesť ročnej pauze po mlp úplne z hlavy 😅😅😅😅 bolo asi pred rokom....
Progress? Alebo kreslím na stejnej sračkovitej úrovni?
Len tak mimochodom... vždy, keď som to chcela pridať do kapitoly som na to zabudla... tak to máte tu XDDobre. Kto má záujem o moje výlevy o tom, ako nemám rada Vianoce nech napíše do komentu XD
LÚČI SA
OTRÁVENÁ, ZAKOMPLEXOVANÁ, ZDEPTANÁ A ROZHODNE V NEVIANOČNEJ NEPOHODE
MOONFIRE
YOU ARE READING
INFO +KRESBY
RandomInformácie plus moje kresby. Ehhhm... v minulosti som sa dostala do lochu za ubližovanie papieru... NA VLASTNÚ ZODPOVEDNOSŤ. ZA PRÍPADNÉ NÁSLEDKY NEBERIEME ŽIADNE OBVINENIA. 5.8. - #1 in drawings