Moonfire Nightsky Sparkle

69 12 11
                                    

Nieje tu jej vynovený obrázok, len zhrnutie Moonfire ako celku.

Meno: Moonfire Nightsky Sparkle
Rodina: Biologická:
Princezná Luna
Kráľ Sombra
Pokrvná:
Twilight Sparkle
Minulosť:
Narodila sa za uväznenia svojej biologickej matky princezny Luny spolu so svojou dvojičkou Nightspirit Moonshade Sparkle (_nightspirit). V tom čase bola Luna začarovaná ovkádacím zaklínandlom - skrátka ani nechcela, a Sombrovi priniesla na svet dve dcéry. Je o dve sekundy mladšia, a keď sa narodila, bola spätá k svojej sestre maličkou blankou na ušku, ktorú Somra skoro okamžite nevedomky odtrhol. Hneď, ako padla Crystal Empire s Kráľom Sombrou ju dala Luna do opatery Twilight. Tá však nedokázala tieto dve maličké stvorenia nijako utíšiť, preto do nich runami vliala vlastnú krv a tak sa stala ich matkou úplne nadobro. Vďaka tomuto kroku je s nimi spojená tak, že cíti ich veľké zranenia a dokáže vďaka nim absolútne prestať myslieť, dokážu ju ochromit tak, ze nebude vládať držať oči otvorené. Spojenie je fyzicky a badateľne prejavené tak, že sa Moonfirine pôvodne červené oko premenilo na fialové.
Od útleho detstva zažíva obrovskú šikanu od strany niektorých členov hradu, dokonca a hlavne od svojej tety Celestie.
V škole exceluje zo všetkých predmetov, ale zaujíma sa hlavne o humanitné vedy, mágiu a magické predmety či artefakty či iné, z testov je vždy najlepšia.
Aj vďska tomu je však brutálne psychicky aj fyzicky šikanovaná.
Cez hodiny si číta a nedáva pozor - nepotrebuje to, veľa rozumu a informácií zberá z kníh a ukladá do dvojej úžasnej pamäte.
Vlastnosti:Introvert, melancholik, knihomol, hamblivá, nespoločenská, spravodlivá, sklony k depresiám, spomienky s detstva sú schopné ju odrovnať, chladná na poníkov, ktorých nepozná, nerada príjma nových poníkov, drzá, kreatívna, sarkastická, pokojná, zádumčivá, bojovná, racionálna, túžiaca po slobode, nočný tvor, odvážna, tichá hysterka, nerozhodná, pesimista, zvedavá,mudrlant, ukecaná, tajnostkárka, empatická, ignorant, sklony k rebéliam, zodpovedná, nekonfliktná, nebojácna, tvrdohlavá, neznámym poníkom kľudne klame, ale má veľké výčitky svedomia, nevyrovnaná, nedôverčivá
otravná,príliš ochranárska pre poníkov, na ktorých jej záleží, obetavá, skôr ako chalan, nepríjemná,  nepriebojná, nemá rada zmeny, niekedy žiarlivá, cieľavedomá, hĺbavá,
nieje dobrá vo vzťahoch, odhodlaná, lenivá, uzavretá, vyberavá, nerozhodná, nesebavedomá
Záujmy:
knížky (priam je od nich závislá, skoro všade si nejaké vlečie zo sebou) písanie kníh, gramatika a buzerovanie ľudí za ňu, písanie básní, kreslenie, hrá na husliach, spieva(má taký hlboký hlas) počúva rock, metal, aj heavymetal, electro, veľa smutných až depresívnych vecí a inak občas všetko možné,obľubuje muzikály, ponocuje (spánok nepotrebuje, energiu jej dáva noc, ale ak spí, tak to nemá žiaden účinok, jedine je vyčerpaná, ak sa jej snívajú nočné mory), rada sa učí, skúma chemické javy, rôzne čarovné predmety, lokality a mnoho ďalšieho. Miluje mágiu, rada lieta a behá (pri maximálnej rýchlosti nieje vidno medzitým žiaden rozdiel)
chová sa ako chalan a nenávidí šaty a sukne. Najradšej má čiernu, potom modrú a na treťom stupienku sa bije červená s fialovou. Nosí jedine čiernu a najradšej voľnú čiernu mikinu, náhrdelník s mesiacom alebo koženú bundu či obrovský čierny plášť. Pohŕda nevzdelanými poníkmi bez štipky IQ.
Cutiemark: Získa ho až v dospelosti. Je to tmavomodrý oheň s vpletanými hviezdičkami. V strede stojí žltá päťcípa hviezda a naľavoboku jej robí spoločnosť žltý mesiac.
Zobrazuje najväčšiu energiu, Mesačný oheň, noc, hviezdy a mesiac, múdrosť, moc a talenty.
Podstatné zaujímavosti:
Na čele, tesne pod hrivou má čierne lesknúci sa mesiac. Nevidno ho vďaka objemnej ofine Moonfire. Žiari v noci a pri použití obrovského množstva mágie.
Moonfire trpí nevyliečiteľnou poruchou rastu - rastie veľmi pomaly, až v dospelosti sa jej výška začne pomaly upravovať.
Je nesmrteľná - ako všetci alicorni.
Nosí okuliare - nie vždy, len keď sa jej pokazí nestále kúzlo.
Vzhľad: Alicornka s temnomodrou hrivou a výbežkom čiernej, prehodená hriva celá hviezdičková, sivé telo s načervenaním na kopytách, rohu a krídlach, pravé oko tmavomodré a ľavé fialové, pod hrivou má na čele jemný mesiačik, ktorý v noci žiari a je vidno len, keď sa jej dvihne celá ofina, niekedy nosí aj okuliare ale to len vtedy, ked sa jej porúcha kúzlo (je totiž veľmi zložité) a na krku čierny náhrdelník s čiernym mesiacom.

Vzhľad: Alicornka s temnomodrou hrivou a výbežkom čiernej, prehodená hriva celá hviezdičková, sivé telo s načervenaním na kopytách, rohu a krídlach, pravé oko tmavomodré a ľavé fialové, pod hrivou má na čele jemný mesiačik, ktorý v noci žiari a je...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Staré a hnusné jak sviň.)

Titul: získa ho až v dospelosti (ako väčšinu vecí XD) a stane sa princeznou múdrosti.
Nenávidí korunovačné klenoty a hlavne korunku či ostatné formality (najradšej by chodila v mikine vyššie spomínanej a teplých chlpatých ponožkách).
Vyjadrenie o jej najobľubenejšom elemente z Mane 6:,,Najmilší mi je element mágie. Nikdy nebolo presne popísané, aké sú jeho vlastnosti - a to som prečítala kvardmilióny kníh (ak bu to niekoho zaujímalo, dokopy mám 94 súkromných knižníc, ktoré niesu síce rozľahlé, ako centrálna, zato sú však perfektne zorganizované a útulné, sú tam zásobárne čaju, sušienok a chlpatých ponožiek). Cez to, čo som odpozorovala a zisťovala som dospela k názoru, že element magie zastupuje múdrosť, inteligenciu - vlastnosť, ktorú oceňujem najviac, poníci s vysokým inteligenčným kvocientom sú pre mňa maximálne sympatickí a som ochotná s nimi stráviť viac času, ako s ostatními. Múdrosť je pre mňa sko zlato zmiešané so striebrom - dokonalosť pre ktorú som ochotná prekonávať svoje psychické bariéry. S radosťou a zvedavosťou diskutujem s nositeľmi tejto vlastnosti o rôzných témach, či sa zhodneme či nie, kľudne prekecám s ním celé hodiny a ani nezacítim prvé príznaky SM (sociálnej migrény).
Celkovo milujem mágiu, takže tento element je pre mňa najobľúbenejší. "
Vyjadrenie o smiechu:"Smiech a krásna vec? Prepáč, ale nenechajte sa vysmiať. Smiech nieje podstatnou súčasťou môjho života - bere pozornosť a zameriava sa na malicherné hlúposti. Ak už sa mám uškrnúť, čo nieje často, preferujem vtipy s dobrou pointou. Stejnak radšej noc, káva a knížky! Poníci, čo sa smejú priveľa sú veľmi naivní a spontánni, takzvaní sangvinici - mne nie veľmi sympatická povaha - obľubujem kúzlo pesimizmu a melanchólie. Som však tolerantná a nikoho vopred nesúdim, avsak si myslím, že smiech nieje až tak podstatný, podstatnejšie sú vedomosti, knihy, mágia, kreativita a dobre vytrénovaná myseľ. Preferujem vážnosť a diskrétnosť pred smiechom. "

Všetko.

LÚČI SA
MOONFIRE

INFO +KRESBYWhere stories live. Discover now