Sambungan Part1
Haris dan Arif datang ke tempat kejadian itu dan mereka terdengar bising seperti org sedang bergaduh.Arif:Eh eh nape bising bising ni. Korang tau tak ni perpustakaan...nnti kang klau kita kena halau x dpt nk baca buku. Haris: Ha ah aku dh la nk baca komik ni aku dgr ada komik baru la weyhh. Raisya:Ish korang ni x hbis2 komik komik...ha ni aaa kau tanya la kwn baik korang ni knapa bising. Haris:Ha Faiz Syafiq knapa korang bising ni?.
"Faiz dan Syafiq hanya diam dan berasa bersalah terhadap Ayana dan Raisya"
Raisya:Ooohhh korang x nk bgtau ehh tak pe biar kita org yg bgtau.
Haris dn Arif: Ha apa dia Raisya?
Raisya:Tak tdi aku dh Ayana baca buku elok je tapi tiba tiba ja Faiz dn Syafiq ni mai buli kita org sbb berhasrat dengki....tapi kita org pun tak tau kita org dh buat apa kat dia org...pastu dia org x kasi kita org pergi perpustakaan lagi...dia org ingat perpustakaan ni dia org punya ka. Haris:Ohh dia org ni memang nk kena nnti korang tunggu,,..x hbis2 nk buli dia org. Syifa:Ish ish ish aku hrp korang berubah...Uqasha: Ha ah kita org berharap sgt...x pe lah nk buat mcm mn kan.... Arif:Ha apa lagi Faiz, Syafiq minta maaf balik dkt dia org. Faiz dn Syafiq:Ayana, Raisya kita org nk minta maaf tau. Raisya: Ha x pe kita org dh maafkan.
"Ayana berasa lega kerana Faiz dan Syafiq sudah meminta maaf kepada dia dn Raisya. Ayana terfikir untuk gembirakan keadaan"
Ayana:Ha apa lagi dh minta maaf semua kan ha jom la kita p baca buku sama sama...Sambungan...Tunggu Part2 tau
Jgn lupa baca
YOU ARE READING
In Your Heart
De TodoHUMANS HAVE THE POWER TO LOVE ONE ANOTHER UNCONDITIONALLY, AND ACCEPT ONE ANOTHER AS THEY ARE. ~~~~~~~~~ ❤❤❤❤❤ ××××××××××× In Your Heart