12.

98 3 1
                                    

Pov Nina:
Ik zit op mijn kamer mijn spullen in te pakken. Ik zet mijn favoriete muziek aan en begin wat kleren te pakken. Ik begin lekker te dansen en opeens voel ik wind. Ik kijk en schrik. 'Liam, ik heb ook een voordeur hoor,' zei ik. 'Weet ik, maar jij gebruikte ook mijn raam van de week hoor,' zei hij. 'Oke, maar wat doe je hier?' vroeg ik. 'Mijn moeder heeft iets bedacht, dus als je opschiet met inpakken,' zei hij. 'Als jij mee helpt gaat het ook sneller,' zei ik sarcastisch. 'Oke, wat kan ik doen.' 'Mijn kleren in de koffer doen, moet nog wat andere spullen pakken.' Liam pakt mijn kleren en doet ze allemaal in mijn koffer. Terwijl ik ondertussen naar de woonkamer toe ga en foto's bekijk van mijn moeder en ik. Ik besluit een paar fotolijstjes in keukenrol te doen. Ik loop naar boven toe en doe de fotolijstjes in mijn koffer. 'Nu ben ik klaar,' zei ik.

Na het hele plan van Liam's moeder te hebben gehoord. We pakken Heather's auto en gaan met z'n vijven, Liam, Heather, Theo, Aria en ik op weg naar de tante en oom van Heather en Liam. Ik ga lekker Riverdale kijken (nieuwe aflevering van seizoen 3). Ik begin alleen maar nee te roepen en omg bij een stukje. Een oortje wordt uit mijn oor getrokken. 'Kun je nog harder roepen,' zei Aria. 'Sorry, was Riverdale aan het kijken,' zei ik. 'Wat is er gebeurd?' zei Heather. 'Archie gaat naar de jeugdgevangenis,' zei ik. 'Nee, ik haat die vader van Veronica zo erg,' zei ze. (Sorry voor de spoiler van Riverdale als je de aflevering nog niet hebt gezien)

Na een uur zijn we er eindelijk. Ik zie een meisje en een jongen staan. Heather en Liam stormen de auto uit. 'Hoe snel kan je een auto wel niet uitkomen,' zei ik. 'Zo te zien heel erg snel,' zei Theo. 'Dit zijn Rose en Jace, ons nichtje en neefje,' zei Heather. 'Hoi, ik ben Nina, dit is Theo mijn broer en mijn vriendin Aria,' zei ik. 'Rose!' roept er iemand. 'Justin, wat is er?' vroeg ze. 'We hebben Elena gevonden in het bos, je moet zo snel mogelijk meekomen,' zei Justin. 'Mogen hun ook mee,' zei Rose en ze wees naar ons. 'Wie zijn hun?' vroeg hij. 'Mijn nicht en neef en hun vrienden,' zei ze. 'Oke, is goed,' zei hij. Met z'n alle gaan we naar het bos toe.

Pov Rose:
We komen aan in het bos en ik zie Elena op de grond liggen. Ik ren naar haar toe. 'Rose,' zei ze. Ik omhels der, om haar te troosten. 'Alles komt goed met je,' zei ik. 'Nee, je weet niet wat ik heb gezien.' 'Wat heb je dan gezien, je kan alles tegen mij vertellen.' 'Het leek op een mens, maar hij had rode ogen,' zei ze. 'Onee, guys wat moet ik nu doen geef me advies,' zei ik. 'Haar de waarheid vertellen, het is altijd beter dat ze het weten voordat ze helemaal in paniek raakt,' zei Liam. 'En hoe weet jij dit allemaal?' vroeg ik. 'Zelf meegemaakt en ook bij Nina,' zei hij. 'Oke Elena, ik ga je nu van alles vertellen, maar je moet me vertrouwen en geloven,' zei ik. 'Duh, je bent mijn beste vriendin ik vertrouw je het meest,' zei ze. Ik haal diep adem en besluit te gaan beginnen aan alles uit te leggen.

Sorry voor lang geen update had geen inspiratie en had het veel te druk in de vakantie met school. Ik probeer vanaf nu elke vrijdag een hoofdstuk online te zetten.

605woorden

19/10/2018

Teen Wolf My Life Changed (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu