Pov Nina:
Het is ochtend. Amper geslapen, maar ja, school is weer vandaag. Ik heb wel zin in volgende week. Dan is het namelijk herfstvakantie en dan komt Lena op bezoek. We komen aan op school en iedereen staart mij en Liam aan. 'Heather, laat me raden, je hebt vannacht stiekem die ene foto op insta gezet van ons,' zei ik. 'Ja, dus nu weet iedereen dat jullie verkering hebben,' zei ze. 'Ik haat vanaf vandaag school,' zei ik. De bel gaat. We moeten allemaal naar de les toe.
Het is nu pauze. Ik kijk nu voor het eerst op mijn telefoon vandaag. Ik heb wel 100 reacties onder die foto. 50 nieuwe berichten van Lena en verder nog te veel snaps van andere die vinden dat we goed bij elkaar passen. Liam, Heather, Hayden en Mason komen bij me zitten. 'En Nina heb je nog veel berichten gekregen,' zei Heather. 'Te veel, 100 reacties onder de foto, meer dan 50 berichten van Lena en nog te veel snaps,' zei ik. 'Ik heb er ook zo veel,' zei Liam. 'Ik wil jullie iets vertellen, maar het moet wel geheim blijven voor iedereen,' zei ik. 'Geheimen, daar ben ik dol op,' zei Heather. 'Nou, ik heb nooit mijn vader gekend en heb de achternaam van mijn moeder, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik misschien een broer of zus heb,' zei ik. 'We kunnen er misschien achter komen, wie je broer of zus is,' zei Hayden. 'Echt waar, hoe dan?' zei ik. 'De moeder van Scott werkt in het ziekenhuis en kan bij dossiers komen, dus misschien staat het er daar wel ergens in,' zei Liam. 'Oke, we gaan het meteen doen na school,' zei ik.
Pov Lena:
Ik ben onderweg naar Beacon Hills. Ik ga er wonen. Ik heb Nina nog niet geappt of gebeld, wil haar verrassen 😂. We rijden nu Beacon Hills binnen en ik bel Nina.N=Nina L=Lena
L: hey Nina.
N: Lena, waarom klink je blij en vrolijk.
L: Ja, ik heb super leuks te vertellen.
N: wat is het dan?
L: Ik ben in Beacon Hills.
N: Wat, waarom ben je hier?
L: Ik kom hier wonen, mijn ouders hebben hier werk gevonden.
N: No fucking way, ik zie je morgen dan wel weer op school.
L: Ja, ik zie je morgen dan op school, doei.3 uur later:
Ik zit lekker muziek te luisteren en opeens komen mijn ouders de kamer binnen. 'Lena, wil je even met ons meekomen,' zei mijn vader. 'Waarom,' zei ik. 'Kom nu gewoon mee, je bent er nu oud genoeg voor om het te weten,' zei mijn moeder. Ik besloot maar met mijn ouders mee te gaan. We rijden naar een gebouw toe en lopen naar binnen. En wat ik toen zag, was niet te begrijpen.470 woorden
16/09/2018
JE LEEST
Teen Wolf My Life Changed (Voltooid)
Kurt AdamNina is nieuw in Beacon Hills. Ze gaat naar school en komt haar goede oude vriend Liam weer tegen. Ze krijgt meer vrienden op school. Alles voorloopt goed, totdat ze op een dag door het bos loopt en wordt aangevallen. Als het volle maan is, raakt ze...