Csillagos égbolt 23:32 ☆Saját ☆

24 6 0
                                    

- Néz fel az égre ! Látod ? Ma gyönyörű csillagos az ég . Milliónyi kis csillag melyek a valóságban óriásiak . Tudod mi a legjobb benne ?
Hogy mi ketten együtt vagyunk a sok szép csillag alatt . Lehet hogy te otthon s én itt a szobámba de így is együtt nézzük őket . Nézd az ott a kis göncöl! Ugye látod ? A szóbám erkélyéről pont látni lehet . Kinyitottam a terasz ajtaját hideg van odakint te ne menj ki nehogy meg fáz ! Rengetegen vannak . Nézd az ott meg az esthajnal csillag ! Tőle kívánni szoktam ! Meséltem neked hogy tatám juttatja eszembe emlékszel? Ugye nem felejtetted el ? Ha igen nem baj nem haragszom . De azért el mondom mégegyszer .

Ő a legnagyobb legszebben pompázó csillag . Nem túlzok ! Mindig fent van még a borúsabb napokon is látni lehet . Minden este őt keresem . A szobámból is látni lehet . Úgy érzem ő vigyáz rám .

Meg kérem hogy vigyázon rád is rendben ?

Tudod azért hiányzik egy kicsit nagyon ! Gondolom nem nagyon érdekel téged de azért elmondom . Csodálatos ember volt , példaképem , védelmezőm . Vele bicikliztem először a fő úton . A hátamba jött nem előttem hagyta hogy én menjek elől . Nem maradhattam le mert ott volt. Hátulról szólt szelíd bátorító hangja
.. - Menj csak nyugodtan ne félj ". Vele mentem először gyalog iskolába !

Tudsz figyelni? Azért tovább mesélem .

...Korán reggel volt , ő hozta a táskám . Vékony kis kezem az ő idős erős tenyere védte. Nem fázott a kezem melegség töltötte el a szívem. Kicsi voltam . Tél volt . Azon az úton jöttünk ahol biztonságos volt. Akkor meg mondta hogy a sikátorba nem menjek egyedül amikor sötét van . Mai napig nem járok arra pedig már sokkal idősebb vagyok. Megóvott mindentől . Mellette nem féltem te sem féltél volna. Egyszer mikor beteg voltam mellette aludtam , magas volt a lázam e miatt rosszat álmodtam hirtelen fel riadtam . Ő mellettem volt nem aludt csak egész éjjel takargatott hogy nehogy jobban megfázzak . Olyan sok mindent csináltunk együtt !

Tudod mit szerettem a legjobban?

Nézni ahogy dolgozik . Fémmel és barkácsolással foglakozott . Imádtam nézni hogy milyen precízen méri , vágja , csiszolja a fém darabkákat . A régi rádiójából szóltak az igazi zenék . Nem hallotam azóta se szebb fütyülést ahogy ő fütyült az gyönyörű volt . Hát amikor rá zendített és dalolni kezdett ! Tátott szájjal hallgattam a szép muzsikaszót.

Ma már csend van a kis ,, műhelyébe" , egy két régi füzet még ott van amibe eredeti mérnök ceruzával írt pontosabbnál pontosabb terveket.
Amugy még figyelsz? Azért még folytatóm .

Kicsi voltam és kíváncsi . Minden érdekelt mi micsoda , hogy működik , mire jó , és miért? Folyton kérdésekkel halmoztam el tatám . Hogy tanultam e valamit ? Hát persze ! Rengeteget . Talán 12 évesen semmi nem érdekelt jobban mit tatám műhelye ! Annyi érdekes izgalmas dolog volt ott . Aztán néha matattam is meg nézegettem dolgokat . Mindent a helyére raktam mindig vissza de azért fél szemével mindig engem figyelt. Nem egyszer történt meg, hogy a sok beszédemől a kalapács nem a szöget hanem tatám ujját tálára el . Akkor se volt ideges. Ezt csak utólag tudtam meg mikor már érettebb lettek. Aztán volt olyan is hogy tatám megkért hogy fütyüljek és tapsoljak egyszerre .

Kérdezhetnéd , hogy miért kellett ? Tökéletesen logikus válasz van rá .

Tapsoltam és tatám tudta hogy semmivel sem matatok , fütyültem nem beszélek hülyeséget . Nem gonosz volt sem rossz indulatú inkább vicces . De ha abba hagytam a tapsolást mindig jött a szelíd kérdése
,, - Tündi ! Mit csinálsz ? " nem matattam tényleg nem csak el fáradt a kezem ez után le ültem a hátába és csak figyeltem őt , hallgattam a hangját . Amikor hegesztett mindig mondta hogy be nézek oda mert fájni fog a szemem . Ilyenkor a műhely másik sarkába mentem és elbújtam . Az egész teret be töltötte az a fény .

Tatám a legnagyobb ember volt nincs anyi érem , díj , kupa amit ő meg érdemelne . Órákig tudnék mesélni róla és annyi sztorim van még ! Legcsodálatosabb ember. Bár ma is itt lenne , bár tudná mit értem el . Bár elmondhatnám neki mi minden történt velem és hogy mennyire hiányzik . 2 év alatt annyi mindenen keresztül mentem .

Bár mellettem lehettél volna ! Ha csak egyszer is újra el kísérnél az iskolába ugyan olyan erősen fognám a kezed mint akkor ! Ha még csak egyszer hátra mehetnénk a műhelyedbe olyan szépen figyelnélek mint akkor ugyan olyan lelkesen . Veled néztem a legtöbb focit ! Most nem kérdezném meg hogy ki mit és miért csinál a pályán ! Bár ha csak egy napot is lehetnél velem annyival is meg elégednek tényleg Hiányzol .

Jajj te még itt vagy ? Ohh ne haragudj el tértem a témától . Akkor is mindig sokat beszéltem . Ezt váltotta ki belőlem az esthajnal csillag . Már érted miért emlékeztet tatámra ugye ? Rendben . Még mindig csodás az ég . Biztos téged is figyel valaki onan fentről . Hé már késő van , menj csak aludni biztos fáradt vagy . Nem dehogy menj nyugodtan , lassan én is megyek . Aludj jól .

Elszálló gondolatok...Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon