ep1

52 3 0
                                    

Suatu pagi di rumah anak ii yatim piatu....ada seorang kanak ii yang sangat comel...dah lah cubby...nama dia umji...tapi sayangnya geng ii wendy  benci dia.... Hoho...bagi wendy umji adalah musuh ketat dia...sebab ramai cikgu ii...orang di kawasan rumah anak yatim semua suka dia.. Kecuali geng ii wendy😆....kerana dulu wendy yang paling ramai disukai...sejak umji masuk rumah yatim tu.   Semua orang suka dia....dia berasa marah sangat.....apatah lagi crush dia pun suka umji...crush dia SANHA😉.... Sanha selalu tolong umji.  Tapi umji xsuka dia... Sebab dia tahu wendy lagi cintakan Sanha... Hoho...dah ii😂...okay ii...waktu sekarang ni mereka umur 10....

Situasi merekA

????:umji!!!!!!!!

Umji:yah!!!aku xpekak lah...jangan lah jerit sial?!!..x guna kau sanha

Sanha:sowy🙈💞...

Umji:what  ever.....

Sanha:jom pegi makan..aku lapa... *buat muka comel*

Umji:hodoh gila buat muka camtu....

Sanha:what!!yah!!aku hensem okay...

Umji:werkk *jelir+terus lari*

Sanha:umji!!! *terus kejar umji*...

~suasana di rumah orang kaya....ialah rumah jeonghan😂💞umur dia masa tu 12..omma dia nama tiffany and appa pulak nama jongki~

Jeonghan:omma!!!!!.. *muka sedih*

O.tiffany:ye sayang..kenapa ni sedih ii....

A.joongki:aah...nape nii....

Jeonghan:jeonghan nanak adik😭😭...jeonghan jelez tengok kawan ii ada adik...huaaaaaaaa *menangis*...

O.tiffany:erkk...joshua okay je xde adik...lagi pun nak ambik adik dekat mana...???

Jeonghan:rumah anak yatim??!!!!

A.joongki:erkk..kamu tahu mana ni!!...

Jeonghan:amari kita flasback.....

----------------

Jeonghan:sekop!!kau seronok tak ade adik???!

S.coups:seronok beb...hari ii leh gaduh..

Jeonghan:engkau woozi??!

Woozi:jadah aku xsuka ada adik...tambah ii adik kembar aku tu....cicak betul...

Wooji:hehe...peace yow *🤗*

(Lupa nak cakap...woozi ngn wooji kembar x seiras)

Jeonghan:asal lak...??aku tengok korang okay je....

Woozi:disebabkan dia!!!gitar kesayangan aku hancur *menangis. Lap air mata palsu*...

Wooji:ala hyung...kan aku dah kata x sengaja...

Woozi:masalahnya...kalau kau x cari pasal....benda ni xkan jadi bengap!!!...

Jun:erkk...apa dah terjadi senanya???...

Wooji:amari kita flasback

.......flasback~...

???:lalalalalalal *joget goyang buntot*

????:nyampah aku tengok kau goyang buntot wahai wooji...

Wooji:alamak...biar la...

Woozi:masalahnya...kau xabis ii goyang buntot depan muka aku bangang!!...

Wooji:hehehe....erkk..hyung....aku nak tengok gitar tu kejap blh??? *buat muka comel*

Woozi:xpayah...hancur nanti..kau tu dah lah macam rapmon hyung....kawan suga hyung...

Wooji:fine....

Woozi sedang buat lirik lagu...engkorang tengok...dia kecil ii dah pandai tulis lirik...engkau ada..?? Flip meja...eh ehh...wooji pulak sedang menari...dan tiba ii PRAKK!!!!OMG....GITAR WOOZI DAH PATAH DUA...!!!!

Woozi:what!!!!!yah!!!!!min wooji!!!!!!!...huaaaaa...gitar aku... *menangis..meraung*...

Wooji:ahhh...mianhae iii....hyung sorry😂😭😭....

Woozi:kejap.kau.. *ambik speaker wooji...and ya...dia bagi rosak juga..biar dua ii adil..hoho..*

Masing ii menangis meratapi pemergian gitar and speaker...

End flasback...

Seventeen exp wooji&woozi:ouhhhhh

Wooji:camtu lah kisahnya....

Jeonghan:emmm....mingyu....seronok x ada adik..

Mingyu:boleh lah....

Jeonghan:sesiapa tolong aku cari adik, 😐...

Joshua:kenapa xnak ambik dekat anak yatim??...

Seventeen&wooji exp joshua:huh??!!srs??..

Joshua:aah.. Kenapa xnak ambik dekat situ...jaga dia baik ii...kang seronok...bila mak kita lahirkan untuk adik..kadang ii ia boleh menyebabkn kematian sebab nak selamatkan zuriat nya...apa susah nya...gi je dekat rumah anak yatim.. *apa bila joshua bercakap banyak, 😂*

Wonwoo:srs bro terharu ngan kau....huaaaa...

Seventeen&wooji exp wonwoo:gedik -_-...

Wonwoo:kuajo....

Jeonghan:serius?...kalau macam tu...aku nak ambil dekat sana lahh...and aku akan jodohkan adik aku dengan kau joshua...aku janji😆...

S.coups:abis...kitorang yang lain xde ke??? 👉👈....

Jeonghan:xde -_-...

Joshua:hahaha.  Aku on😂....

End flasback...

Jeonghan:macam tu lah omma....

O.tiffany:emmm.. Nanti kita pergi okay....

A.joongki:ye sayang...nanti kita pergi....

Jeonghan:yeahhh!!!!

Keesokan hari nya........

Can i say SARANGHAE???🙈💞❤( shua)Where stories live. Discover now