ep2

39 6 0
                                    

????:kau ni memang nak kena dengan aku ke sial?!!!...disebabkn kau...aku kena marah dengan cikgu bodoh!!!... *tampar ssss*...

Ssss:erkk....sa..sa..kit...wendy...tolong jangan buli aku...aku x tahu ape ii pun...maybe sanha yg cerita... *menangis*

Wendy: guys!!??...korang dengar kan dia kata apa..?

Red velvet exp wendy:dengar..dasar pengecut.... *tahan tangan umji*...

Wendy baru nak tampar umji...tiba ii ada seorang budak lelaki selamatkan umji....dah lah hensem...tahu tak sape????...ofc lah jeonghann....

Jeonghan:pahal korang ni!!!kesian lah dia!!.//

Wendy:erkk...mianhae...dah ii jom geng kita blah ...

Terus geng ii wendy pegi...dan jeonghan punya tanya umji
...

Jeonghan:asal kau xlawan balikk....

Umji:saya takut..diorang garang....

Jeonghan:comei....wahh...jom jadi adik saya nak tak...saya dah lama nanak ada adik....😍....

Umji:erkkkk...

*KIM YEWON SILA DATANG KE PEJABAT SEKARANG*

Jeonghan:jom yewon....

Umji:nae *xdak semangat*....

Di pejabat terlihat pasangan suami isteri sedang berbincang dengan penjaga anak yatim....dan jeonghan pun datang bersama umji.....

O.tiffany:ohh...kamu yewon??...

Umji:annyeonghaseyo...yewon imnida...panggil umji pun xpe😅....

A.joongki:cute nama kamu...

Jeonghan:yeahhj...jeonghan ada adik!!!yeahhh ....

Umji menunduk kepala ..xtahu nak buat apa...dan omma jeonghan...mula berbicara.....

O.tiffany;jom umji..kita keluar sekejap...

Umji:nae....*ikut keluar*

O.tiffany:please jadi anak makcik...makcik dah lama ingin anak perempuan...tambah ii jeonghan....tolong lah terima.. .

Umji:nae aunty...umji terima...*senyuman paksa*

O.tiffany:terima kasih sayang. Lagi satu....panggil omma arraso!??..

Umji:nae omma....

Masuk semula ke dalam pejabat....

Aunty sunny penjaga umah anak yatim berasa sedih...dia sayang umji.. Tapi nak buat camna redha jela....

Aunty Sunny:kamu pegi kemas baju sekarang...

Umji:okk....

Terus umji keluar dari pejabt dan pegi asrama mereka sambil menangis ...dia sedih...sebab dia tak sanggup tinggal kawan ii dia...terutama sekali sanha....tapi terpaksa jugak... Dan tiba ii wendy datang....

Wendy:cepat sikit berambus...nyemak kau ada dekat sini...!!

Umji:naee....

Wendy:ingat....sampai kebesar nanti...aku cari kau...jangan nyesal... *langgar umji...terus dia blah*....

Tiba ii datang pulak si Sanha ......dan dia tengok Sanha nangis....terus sanha peluk umji....

Sanha:kau xboleh pergi umji!!!xboleh..kalau kau pergi...siapa lagi nak gaduh dengan aku...siapa lagi nak rebut makanan ngn aku...siapa lagi nak pukul aku...dan lawak ngan aku?????. *peluk kuat ii*.

Umji;mianhae sanha ahh...aku kena pegi...aku janji...aku akan ingat kau sampai bila ii...

Sanha:jnji??suatu hari nanti aku akan cari kau....

Umji:nae...

Sanha:nah ambik gambar ni..mana lah tahu kau akan ingat aku nanti...

Umji:okay sanha... Thanks terima aku sebagai kawan baik kau...and good bye...

Akhirnya umji pergi bersama ii keluarga baru nya...and ya sanha masih menangis...dan lam hati dia berkata SARANGHAE UMJI❤...

Sampai sahaja di rumah jeonghan bak istana....ternganga umji melihatnya.. Jeonghan hanya ketawa sahaja...comel tengok adik dia tu😅❤....

O.tiffany:jeonghan...tunjuk bilik yewon okk...

Jeonghan:okay omma....*terus bawa umji pegi ke bilik dia...* hah ni bilik umji...bilik oppa sebelah umji je...

Umji:okayy.....

Jeonghan:bye ii muahh *kiss pipi umji*...

Umji: *ambik bantal baling kena muka jeonghan*hahaha...

Jeonghan:yah!!...

O.tiffany:jeonghan!!umji!!!tido!! *bergegar rumah*..

Mereka litang pukang masuk bilik memasing...dan fon jeonghan berbunyi (wuishh..kecik ii dah ada fon😂) mesej dari joshua...

Joshua ikan joshu❤🦈

     ~bro...aku kena pindah ke USA lah...mianhae...aku harap kau tunai janji kau tadi pasal adik kau tu😂maybe nanti aku balik..jangan nangis taw...

Krakkk💔itu lah bunyi hati jeonghan...kawan baik nak tinggal dia.....

                                  Jeonghan bas😂❤

       ~alaaaaa...xbest lah kau xde...tapi xpelah....nak buat camne kan...okay lah..nak tido dah...bye ii...sayangkau josh.......


6 tahun kemudian~..

Can i say SARANGHAE???🙈💞❤( shua)Where stories live. Discover now