Kring.....kring......... Waktu rehat ❤😂.....joshua baru nak pergi library ..terus jeonghan ajak pergi kantin....dia pun ikut....jeonghan pun
Jeonghan:kau nak apa??aku lanja harini😘...
Joshua:apa ii jela....
Jeonghan:wokeh...dey makcik semah....kitorang nak Ramen....
Makcik semah:wokey!!...nah ni kamu punya...xpayah bagi duit. Makcik lanja...
(Tetiba muncul nama orang melayu😂)....
Jeonghan: wahhh.. Maceh makcik....
Makcik semah:yaya..dah ii blah...
Joshua dengan jeonghan pun pergi tempat mereka yang di penuhi oleh seventeen and gfriend😂❤....
Joshua:hye guys!! *duduk sebelah umji*...
Gfriend/seventeen:hye...
Umji pov
Aduiii...kenapa mamat ni duk sebelah aku...aku dah lah malu....adeiiii.....nak makan pun xde selera...aishhh....
End pov.....
Joshua:ha....jeo..mana adik kau...kau x ambik ke dekat rumah anak yatim??....
Jeonghan:tu ahh sebelah kau tu adik aku...umji..wae??ke kau masih ingat perjanjian aku😨😱??..
Umji:perjanjian ape oppa?? *pelik*..
Jeonghan: perjanjian untuk jodohkan korang *cakap selamba*...
Umji/joshua: uhuk iii..air ii *tercekik*...
Joshua:alaa..aku tahu dulu kau gurau je kann...
Jeonghan:aku serius😊...
Joshua: -_-'...
Sowon:dah ii....
Yerin:korang...nak tahu tak...appa aku kata minggu depan ada pelajar baru.. 5 orang perempuan....
Mingyu:wahh.... mesti comel.... *berangan*
Eunha:cesh.. Aku comel lagi.. *buat muka xpuas hati*...
Mingyu:alamak..kau sibuk jela saeng...
Eunha:kisah??!
Baru diorang nak gaduh. Terus s.coups dengan sowon halang..
Yuju:tak abis ii korang gaduh😐...
Hoshi:dah ahh...jom balik ke kelas.. Rehat dah nak abis....siapa lambat kena tinggal..and lupa nak cakap..kejap lagi saem jongkok masuk...hoho *berdesup*
Gfriend/seventeen exp hoshi:yahh!!!wait....
Situasi di tempat geng ii mafia..tiba ii..
????:oppa😆....!!!!
?????:nae my wendy saeng kesayangan.....and xlupa ngan red velvet😂...
Wendy: hehehw...oppa kai...dah tentu ke sekolah kitorang dekat mana??...
Kai:dah sayangku....mesti korang terkejut kan...sebab sekolah tu ada musuh kamu...
Wendy:musuh???..wendy ada musuh ke..??
Irene:deyy...si umji tu lah musuh kita...
Wendy:seriuz..wahh...tak sabar nak hancur kan kehidupan dia *smirk*
Kai:dia cantik takk???
Wendy:tak..dah lah gemokk..
Kai:eiuuuu...
Okay ii..sebenarnya...selepas umji keluar dari rumah anak yatim...terus wendy dengan kawan ii nya lari ...diorang terserempak dengan kai..and appa kai ambik mereka sebagai anak angkat...lebih sayang sekali dekat wendy...appa mereka pulak mafia paling ditakuti orang ramai...banyak dah jadi mangsa bunuh....tapi selepas appa mereka mati...giliran kai pulak jadi pewaris appa nya...omma dia pulak dah lama mati..kena bunuh dengan musuh ketat appa dia..
YOU ARE READING
Can i say SARANGHAE???🙈💞❤( shua)
ActionSinopsis❤🙈 Umji: joshua..aku dah lama suka kau, ...mianhae.... Joshua:kenapa sekrang baru nak bagi tahu hah!!!! ............................ Sanha:umji...aku suka kau dah lama.. Umji:mianhae sanha ahh...aku dah lama xsuka kau...kau hanya milik wend...