ep7💞

21 1 0
                                    

Tok iii...tokk iii.....

Jeonghan:siapa pulak dah datang rumah nii??...

Umji:jap...umji buka pintu...

Jeonghan:jangan...sekarang dah pukul 12...buat ii wendy ngn kawan ii dia yang datang....kan bahaya...

Tok iiii *bunyi semakin kuat*

Jeonghan ambik penyapu..manakala umji duduk belakang jeonghan...jeonghan buka pintu...akhirnya BUKKK!!!....

????:AHHH!!!hyung!!!sakit😭!!!...

Jeonghan:omo...yah hoshi!!!sorry!!...

Hoshi:sampai hati hyung pukul kepala hoshi...-_-

Jeonghan: aiik...apasal korang semua datang malam ii buta ni...kan aku kata esok -_- *terkejut tengok svt, wooji and gfriend terpacak depan umah jeonghan*

Mingyu:sowy hyung...kitorang happy sangat...tu nak datang cepat....hoho..

Umji:lain kali cita lam grup -_-..

Eunha:masalahnya korang yang xbuka whatsaap...kitorang spam banyk kali tdi <3....

Yuju:aah...apelah kau nii...

Umji:ishh...

Joshua:bila nak bagi kami masuk...dari tadi duk berdiri...kang hantu kak limah datang camna *mulut celapur+cakap selamba*...

Vernon:yahh hyung. Kau tu dah lah mulut celapur...buat ii dia duk belakang kita camna *peluk dino ketakutan*....

Dino:chill aghh....hyung pun pengecut.. Dino tak😎....

Yerin:erkk..ko...ko..rang......cu..cuba ten..gok be..belakang.... *pengsan+disambut oleh wonwoo😎*

Gfriend, wooji&svt:ahhhhh!!!!hantu kak limah!!!!!!!! *berdesup masuk lam rumah..BANGG!!*.....

hantu kak limah:kuajo...tadi bukan main lagi panggil aku...bila aku datang jerit terus...cicak tull😭baik aku balik *lesap*...

Dalam rumah....

Jeonghan:bodoh lah korang ni....mulut dah lah celapur!!!abis dia pandang kita...hodoh sial!!..

Umji:dah ii.. Gi tido... Aku ngantuk

(Buat muka comel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Buat muka comel...sebab menunjukkan dia mengantuk😂💞)

Joshua:ahh...comel dia....patut lah ramai peminat... *cakap lam hati*

Jeonghan:nyampah itew tengok 😂...

Umji: -_-

Jeonghan:lalalalala.......

Scoups:bentang lah toto dekat ruang tamu ni...tido ramai ii kan seronok....tido lewat pun xpe...

Jeonghan:sekolah bengap -_+

Yerin/jun:lupa nak cita...appa kata cuti...sebab sekolah ada masalah...semua cikgu xde ..(okay...jun dengan yerin adalah adik beradik...diorang anak pengetua)

Umji:yeahhh....dah ii bye...nak neno.. *pejam mata..peluk patung ikan josh*

Joshua:erkk..jeonghan..tu buknnya patung aku belikan untuk kau ke???..

Jeonghan:aah...tapi ade kau kata NANTI BAGI DEKAT ADIK KAU AUU ..so aku ingat lah..hoho..

Joshua: ceshh -_-...

Seungkwan:okay...umji dah tido ke....jom kita bincang

Jeonghan:aah...dia dah tido....

The8:bukannya apa...sebab mama kau cita .kitorang kena jaga dia.. Asal??..

Jeonghan:ermmm.. Sebenarnya...Wendy ngan kawan ii dia tu anak yatim *mengeluh*

Sowon:dah tu??...

Jeonghan:dia sekarang ni anak ketua mafia yang ditakuti orang ramai...dia nak balas dendam dekat umji.. Dia nak bunuh umji....aku takut kehilangan dia...walaupun dia adik angkat..dia bermakna bagi aku *mengeluh*

Joshua:aku tak caya lahh...xakan kut...aku nengok dia okay je...baik..

Jeonghan:untuk mengetahuan kau josh....dia tu dah lama aku kenal...

Scoups:sekarang ni...kita kena perhati dia...arraso !!!

Wooji:kesian dia...aishh....aku baru je nak stalk yeri😭

Woozi:dia tak terima kau punya...senyum dekat kau pun takk..hahahaha.....

Wooji:erkk..biar lah...aku kan hensem dari kau hyung...comel...

Woozi:hello...aku comel lagi ahh..walaupun aku pendek dari kau...aku ada banyak surat peminat😎..

Wooji:ishhh...

Yuju:dah ii...tido..bising apa lagi!!!!....

Svt, wooji and gfriend exp yuju:naeeeeeeee....

Terus semua orang tido...tapi ada di sebalik pokok...ada orang pemerhati geng ii mereka...siapa lagi kalau bukannya orang suruhan wendy...hoho....harap ii esok tak jadi apa ii lahh...

Can i say SARANGHAE???🙈💞❤( shua)Where stories live. Discover now