1.~A Lista

496 27 8
                                    

Kacey 

Valljuk be, mindig is szerettem a kihívásokat. De lehet , hogy ez egy kicsit túl nagy nekem. Hát igen...lehet.

A suli előtt álltam a kezemben a listával és a legjobb barátnőmet vártam. Igen, A Lista. Istenem...

•Egy nappal ezelőtt•

A folyosón mindenki megnézett. Pontosabban hülyének- vagy esetleg lenézett. Nem csodálom. Mindenki úgy ismer mint a stréber lány akinek a legjobb barátnője ultramenő ezért velem sem lehetnek bunkók. Idáig. Most már nyíltan idiótának hittek. Jó rendben lehet , hogy egy kicsit elhamarkodott volt a döntésem amikor úgy gondoltam, hogy én bekerülök az E.K.-ba és kikiáltom az iskola tágas udvarán.

Csak vártam. Vártam azt a pillanatot amikor megtalál. Hogy ki? Vagy inkább többen esnek nekem az Elitek közül? Ki tudja. Egyenlőre csak beszélni akartam a barátnőmmel, ugyanis Maya igenis benne van az Elitek Klubjában és ő pontosan tudja , hogy mit beszélnek rólam a körben.

A szekrényembe próbáltam elbújni vagy legalább a fejemet takarni , hogy ne lássa a többi diák , hogy mennyire zavarban vagyok a nagy figyelem közepén. Hirtelen valaki megfogta két kézzel a vállaimat és maga felé fordított egy nagy lendülettel ,miközben körmeit a bőrömbe mélyesztette. Az ember biztos , hogy nem az akivel féltem a találkozásunk pillanatát még elképzelni is. Mire megfordultam először a személy zakóján levő E.K.-s kitűzőt pillantottam meg. Tuti arany.

   -Te nagyon hülye lehetsz Kacey.-nézett rám furán Maya.

   -Jó , lehet , hogy nem volt a legjobb ötlet elkiabálni a dolgokat de te is tudod , hogy igenis be akarok jutni.-hadonásztam kezemmel miközben majdnem elejtettem kémia könyveimet.

  -Én értem de tudod , hogy mi folyik a klubban? Mindenki azt hiszi , hogy le akarod húzni az imidge-ünket. Megutáltak, pedig eddig nem is ismertek!-akadt ki.

  -Nem érdekel. Beszélni akarok vele.-jelentettem ki.

  -Nem, te nem akarsz még a közelébe sem menni Zacknek, nem , hogy beszélni vele. Megőrültél?

  -Úgy tűnik. Beszélni fogok vele, úgy is együtt van óránk. Ő ül előttem. És nem csinálhatsz semmit. Neked biosz faktod van.

Mire ellenkezni próbált volna az előcsengő hangos dallama harsant fel. Én elindultam a 317-es terembe Maya pedig futva indult meg az iskola másik szárnyába lévő biológia terembe.

                             • • •

Bármennyire féltem a találkozástól magabiztosan léptem be a terembe ahol hangos röhögcsélés hallatszott és gyűrött papírok száguldottak a levegőben. Mire észrevettek minden egyéb tevékenység alábbhagyott és kínos csönd következett be.
A némaság túl hihetetlen volt ebben a közösségben. A tanár sem volt hülye , hogy ne tudja , hogy valami nincs rendben.

  -Remélem nem halt meg senki , hogy ilyen nagy csend van. Ha mégis ,akkor sajnálom, de  vissza az előző óra anyagához...

Az óra felénél végre összegyűjtöttem a bátorságomat, hogy írják egy levelet annak akinek a jégkék szemeibe nem mertem nézni, aki nem más mint az Elitek Klubjának vezetője, Zack.

ÉNGondolom hallottad a történteket...Értem én , hogy mérges vagy de neked is meg kell értened , hogy én mindennél jobban be akarok kerülni. Remélem adsz egy esélyt , hogy megpróbáljam.

Jó lehet, hogy egy kicsit túl nyalizós a levél de muszáj valahogy megkedveltetnem magamat vele. Ha ez az ára, hogy benne legyek a körbe akkor én aztán a földet is felmosom egy rohadt fogkefével!

•AZ ELITEK KLUBJA•Место, где живут истории. Откройте их для себя