Kacey
-Második. Ha egyáltalán eljutsz idáig. Felkészítő az elitségre. Minden tanár tudja ki Elit és ki nem. Így az Elitek bármit megtehetnek és a tanárokat nem érdekli. Kezdjünk egy kis gyerekjátékkal. Lógás. Mindenki tudja rólad, hogy ennek az ellenére vagy és persze a tanárok is nagyon büntetik azokat akik NEM Elitek és lógnak. Most eljött az ideje , hogy te is megtedd. De ne aggódj nem fogsz unatkozni a ,,lyukas" órádon, én is ott leszek és kitalálunk valamit , hogy ne unatkozzunk. Szólok mikor esik meg a feladat. Szerintem már meg is tettem, ha ezt olvasod...
Na jó. Nem. Nem lóghatok. Jó , persze , ez másnak nem nagy dolog, de nekem igen! Soha nem lógtam és ezt szerettem is volna így tartani. A tanárok eddig jó szemmel néztek rám és nem pikkeltek, de most ha ezt a feladatot teljesítem tuti , hogy elfelejthetem a kedvességüket. Másrészt pedig ha ez a szüleim fülébe jut akkor biztos, hogy kinyírnak. Ők a világ legtisztességesebb emberei akiket valaha is ismertem , és ha megtudják, hogy a lányuk kevésbé az akkor annak nem lesz jó vége. Istenem...biztos vagyok benne , hogy Zack szívből gyűlöl ha ilyen szar feladatokat talál ki!
Milyen órám is lesz? Mármint lenne. Öhmm...kémia! Végülis jól is jönne az a feladat mert igazából felelnem kellene a szerves és a szervetlen anyagokból , de így nem kell. Jól jönne. Ha nem valami szabályellenes dolgot kéne csinálni. Csodás.
Maya a szemét forgatta és elkezdett magával rángatni a szekrényeink felé. Nem sok sikerrel járt , hisz földbegyökerezet lábaim nem igazán akartak mozdulni. Aztán észbe kaptam. És elhatároztam, hogy bármilyen hülye feladattal áll elő Zack, vagy csak éppen ki akar cseszni velem nem fogom hagyni , hogy ő nyerjen. Semmilyen csatát. Tőlem aztán bármilyen vad feladatot találhat ki én akkor is teljesíteni fogom. Már nem csak azért, hogy bekerüljek a klubba de, hogy az orra alá dörgöljem , hogy nincs igaza. Semmibe.
Felmentem a szekrényemhez és bedobtam a cuccaimat. A szemem sarkából megláttam egy kócos, mégis eszméletlenül vadító szőke hajat. A hajhoz szintén egy eszméletlenül vadító arc is járt, amitől rögtön felismertem őt. Zsebrevágott kezekkel sétált, miközben pedig a hüvelykujjai szabadon voltak és egy öntelt vigyorral közeledett felém. Most hülyéskedik. Egyszer olvastam ezeket a kéztartásokat , vagy miket és ez volt az első. Zsebre vágott kéz , hüvelykujj kilóg. Ez pedig azt jelenti , hogy fölényt érez felettem. Ez valami rossz vicc. Mire elém ért kivette kezeit a zsebéből és karba fonta a karjait, nekitámaszkodott az előttem lévő szekrénynek , miközben én bevágtam a sajátomat.
-Kezdhetjük a második feladatot? Már kezdek unatkozni.-villantottam rá a jól kifejlesztett kamu mosolyomat.
Zack vigyorogva felvonta szemöldökeit és biccentett a kijárat felé , miközben ellökte magát a szekrényektől és elindult előre.
Mielőtt követtem volna hátranéztem, hogy valaki figyel-e. De mire megfordultam már mindenki elfoglalta magát valami mással mint, hogy minket nézzen. Újra elkezdtem az ajtó felé sétálni, miután megtettem három lépést újabb sugdolózást hallottam. Csak pár szavat tudtam kivenni a párbeszédekből. ,,Lógós" vagy, hogy ,,szegény" , esetleg ,,ribanc" és ,,szexi". Zack lehet lógós és szexi. Én lehetek szegény amiért belekeveredtem az Elitek mocskos életébe. Oké, ezeket értem. De, hogy ribanc? Persze, éppen megyek sztriptíz táncolni és Zack lesz a stricim. Persze, hisz ez teljesen logikus. Vagy várjunk csak! Egyáltalán nem az! Elegem van az emberek hülye fantáziájából. Mindig arra gondolnak amire esély sincs. Legalábbis azt hittem , hogy esély sincs rá...• • •
A világ egy elég szerencsétlen hely. Tele mocskos dolgokkal, cselekedetekkel és szavakkal. A mai napon mindent megtapasztaltam ezek közül.
YOU ARE READING
•AZ ELITEK KLUBJA•
Teen FictionKacey Rodriguez sosem volt népszerű a gimiben. Bár mindig is az akart lenni. Az E.K. más néven Az Elitek Kulbja az iskola csúcsán volt. Csak gazdag, tehetséges vagy sportos emberek csatlakozhattak a klubba. Bármit megtehettek, senki sem ellenkezett...