ZackA lány a nyakamba csimpaszkodik és a zene lüktetésével megegyezően mozgatja a csipőjét. Hirtelen megfordul, és lábujjhegyre emelkedik.
-Mindjárt jövök, hozok valamit inni. Te is kérsz?-suttogta a fülembe.
Megrázom a fejem. A lány kiindul a tömegből. Szétnézek a nappaliban, ami a ma estén egy szórakozó hellyé avanzsált. Minden második pár, aki nem táncolt, bár nem igazán lehet táncnak nevezni amit csinálnak, éppen smárol vagy alkoholt vedel. A söröknél voltak szinte a legtöbben. Mármint, azt hittem, amíg a röviditalos sarokhoz nem tévedt a tekintetem. Rengetegen voltak ott és éppen egy kört alkottak. Valakit körül álltak.
Elindultam feléjük, hogy megtudjam ki lett hirtelen ilyen népszerű, miközben magamban fohászkodtam, hogy csak ne az legyen akire gondolok.
Mikor közelebb érek arrébb lökök két srácot, hogy megszemléljem mi folyik itt. A lány hosszú fekete haja jobbra balra himbálózott, akár csak a csípője. Mozgását és ritmusérzékét bárki megirigyelte volna az egész buliban. Fekete, rövid, testhez tapadó ruhája kiemelte domborulatait, amit minden férfi birtoklásába akarta venni. Baszki, én sem vagyok kivétel ez alól. Már tudtam, hogy ki volt ez. De látnom kellet. Látnom kellet az arcát. Mert ezt kurvára nem hiszem el, hogy tényleg ő.
-Kacey?-kiáltottam, hogy felülmúljam Sam Smith-től a Promises című dalának dobhártya szaggató hangerejét.
A lány szép lassan megfordult és a szemembe fúrta az ő smaragd íriszeit.
Ó, a rohadt életbe. Ez a csaj tényleg nem szarozik. Amikor azt mondtam, neki, hogy nem szeretném ha inna, akkor azt nagyon komolyan gondoltam. És pontosan ezért. Pont azért ami most fog következni.
Jack, aki még nem vette észre, hogy itt vagyok Kacey felé vette az irányt. Megragadta a lány derekát mindkét kezével és felvette a ritmust. Jack kifejezetten jól táncol, de ha nem szedi le a mocskos kezeit Kaceyről egyesével szabadítom meg az ujjaitól, míg nem lesz egy sem amivel újra hozzáérhetne. Egyre közelebb férkőzött a lányhoz, mígnem a szájukat már csak pár centi választotta el. Kacey továbbra is rajtam tartotta a szemeit, amik kíváncsian meredtek rám, a reakciomra várva. Pechére négy éve fejlesztem már az érzéketlen álarcomat. Csak felvonom a szemöldökömet várva, hogy mit fog lépni. A lány szemeiben tűz lobban fel és az én szememből egyenesen Jackébe mered. Pimaszul elmosolyodik. Egyik kezét a srác nyakára teszi, a másikkal pedig az arcát simítja végig. Jack ettől teljesen beindul és azt hiszi, hogy ez az apró mozdulat igent jelent, így rátapasztja a rohadt száját Kaceyére. Hányinger fog el. Az az anyaszomorító.
Megragadom hátulról Jack vállát és hátrarántom.
-Mi a jó büdös...?-elhalkul mikor meglát. De aztán úgy dönt, hogy nem érdekli ki vagyok. Rossz döntés, Jack. Nagyon rossz döntés.-Mégis mi bajod van, Zack? Már nem is érezheti jól magát az ember?
-Dehogynem. Még te is jól érezheted magad. Csak inkább keress egy kurvát akivel megteheted.-villantottam rá egy hamiskás mosolyt.
-Éppen azt csináltam.-vigyorodott el. Ennek tényleg teljesen elment az esze.
A következő pillanatban az öklöm az álkapcsába csapódik, mire meghátrált pár lépést.
-Szórakozol velem, te rohadék? Beteg vagy!-ordítja, miközben az állkapcsát próbálja visszaugrasztani.
-Ne tudd meg mennyire.-néztem rá halál komolyan-Takarodj innen Jack, amíg szépen mondom. Ezt holnap megbeszéljük, amikor nem bűzlesz az alkoholtól és a fűtől.
DU LIEST GERADE
•AZ ELITEK KLUBJA•
JugendliteraturKacey Rodriguez sosem volt népszerű a gimiben. Bár mindig is az akart lenni. Az E.K. más néven Az Elitek Kulbja az iskola csúcsán volt. Csak gazdag, tehetséges vagy sportos emberek csatlakozhattak a klubba. Bármit megtehettek, senki sem ellenkezett...