Kezdet

79 3 0
                                    

Csak ülök a Pub WC-éjébe keresztbetett lábakkal ,és gondolkozok ,hogy mit basztam el ennyire.Kicsit elvesztem a történet mesélésével szóval kezdjük az elejéről ,ahol még mondhatni jó is volt az életem. Akkor kezdjük is. Egy kisvárosban élek úgy 1...2..3..16éve azaz születésemóta ééééss a legjobb ,16éve ugyan abban a házban.A szomszédok örülnek nekünk ,ahogy én serdültem úgy kezdett el hallgatni a 70-78 éves szembe szomszéd is rokcot ,mondjuk nagy választása nem volt...de ha lekapcsoltam mindig át üvöltötte ,hogy:A KURVA ANYÁDAT TE BÜDÖS KÖLÖK!!!Szóval imádnak minket. Persze ha anyám csinált valami sütit a szomszédoknak na az csúszik nekik ,de az én zenei ízlésem na az nem!Mindegy ,mert ha kaptak is sütit mindig rá köptem egy kicsit :3 .A másik szomszédunk háááát azoknak van csirkéjük ,amúgy sok 20-30db élő csirkepörkölt szaladgál az udvarukba.1-2db csirkét át is csalogattam a mi udvarunkba és igen...csirkepörkölt volt az ebéd akkor ,de vittünk át a szomszédnak is :3....örült neki.A baráti köröm hát igen az elég nagy ,nem is tudom hol kezdjem.Jó mondjuk vannak barátaim és "barátaim" jah a kettő között elég nagy különbség van.Barátaim:Zoltán Úr,Petra,Krisz,Dominik,Zsófi, és a "barátaim" na hat abból tényleg sok van szóval nem untatok senkit.Amúgy egy középsulis perverz és elvileg cuki csaj vagyok.Jah röviden tömören ennyi nem szeretek bemutatkozni...olvassátok tovább a kis életemet és akkor jobban megismertek c.c!Itt egy kép szépséges mivoltomról ,remélem nem lesz rémálmotok xD.

c!Itt egy kép szépséges mivoltomról ,remélem nem lesz rémálmotok xD

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Igen fekete-fehér tudom ,hogy kreatív vagyok ccsst XD.

Az Elveszett LànyWhere stories live. Discover now