Szeptember az a hónap ,amelyiket senki nem várja most eljött!Korán keltem ,hogy elérjem a buszt.Felkelek kimegyek a fürdőszobába és ,úgy nézek ki ,mint akit megtéptek.Megfesülöm a madár fészkem közben imádkozok ,hogy ne törjön bele a fesű.Kisminkelem magam első nap jól kell kinézni utánna meg szarok bele XD.Vissza megyek a szobába és felveszem a kivasalt ingem hozzá egy fekete szoknyát és egy fekete vans-t.Reggelire nincsen idő szóval éhesen indulok el.Minden szar megvan a pénz suli büfére a pénz oda-vissza mehetek is. A buszmeg olyan 10-12 percre van tőlem szóval a séta nem megerőltető annyira.Egy hosszú sóderes úton kell végig menni mondhatni egyenes út a halálba.Érzem ,hogy a sóder és a vans nem szeretik egymást.Kétszer estem majdnem pofára szóval eddig jó az út.A táj egy idő után szép.Jó magas fák között jön fel a nap.Itt szoktam insta story-kat csinálni :3.Ahogy beérek a buszmegbe csak azt látom ,hogy cigiznek a tőlem fiatalabbak/idősebbek.Olyan elveszettnek érzem magamat köztük na mindegy.Van egy barátom ő is itt szokott felszállni a buszra ,de most még nem látom szerintem írok neki ja...nincsen telefonja XD összetört ,de nem ééén voltam eskü :3!Nyújtom a nyakam kb úgy nézek ki ,mint egy zsiráf aki nem éri el a falevelet ,de így se latom.Kirakom instára azt a képet ,amit út közben csináltam.VALAMI MEGFOGTA A VÁLLAM!!!Jaaa ez csak a csicskám Zoli.
-Baszódjál meg majdnem felpofoztalak!
-Dik de ideges vagy.
-Tudom.Amúgy a telefonodd??
-Lesz másik ahelyett amit te falhoz vágtál!
-Virág volt neeem éééénn.
-Ja a Virág.
-Pontosan!
-Kend a húgomra.
-Azt csinálom XD amúgy meg se ölelsz??
-Azt akartam volna hátulról csak majdnem lecsaptál.
-De most már neem.
Amúgy helyes a srác itt egy kép.Mondjuk már vékonyabb kicsivel és nincsen Iphonja Virág miatt nem miattam!Az ölelése olyan szoros ,de biztonságotadó szóval kedvesen töri össze a csontjaimat :3 XD.A busz pont akkor ért be amíg mi Zolival na mindegy XD .Felszáltunk a buszra ééééss nem volt hely...vagy hat volt csak nem kényelmes.Zoli előbb szállt fel szóval neki van helye én úgy gondoltam ha má neki van majd csinálok magamnak.
-Zoli egy kicsit húzzd beljebb a lábaidat!
-Mert??
-Csak.Na húzzad!
-Oké.
Beleültem az ölébe XD.Tudom kicsit ribancság ,de ééén nem állok első nap.
-Most így jobb???
-Tökéleteees :3.
-Lili.NEM FINOM A HAJAD!
-Így jártááál.Amúgy nem mondtam ,hogy egyél meg.
-Nem is akarlak csak pont a számba lóg.
-Jó-jó előre hozom.
-Köszönöm!
-Vagy nem XD
-LILI!!
-De akkor szét megy.Így jártál bazdmeg rosszabb vagy ,mint én.
-Fuh..
Úgy néztem ki Zolinak az ölében ,mint valami gyogyós kisgyerek vagy egy szurikáta neem!!Inkább egy gyogyós bébi szurikáta tökéletes megfogalmazás :3.
-Na már itt is vagyunk hisztis mirtil!
-Végre.Na szálljál le rólam!
-Szívesen.Zoli mi volt az a kemény úgy félúton??
-Fiú vagyok te meg lány ne csodálkozz.
-Jaaa XD uh még most is áll!!
-Mi???
-És el is hiszi beszarok XD!!
-Ha ha na induljál meg.
Zoli cigis és mindig kínálgat akkor olyan idegesítő tud lenni.Suliba menet szokott egyet elszivni meg suli után.
-Lili kérsz egyet??
-Zoli..
-Igen?
-Fejezd be!
-Csak kérdeztem hátha a nyàri bulik alatt már cigizel is.
-Hàt nem.
A suli a buszmegtől 5percre van az alatt az 5perc alatt beszélgetünk valamiről most pl a furcsa busz utazásról.
-Na akkor ,hogy is van ez Zoli??
-Mi?
-Tetszem neked vagy miért állt fel??
-Nem.
-Akkor miért??
-Mert egy fiatal női segg volt felette ennyi.
-Ahaaa.
-Lili...ne is reménykedj!
-Anyád se szeret csak kell neki a 10-es a családiból azt azért tart.
-Ő is ezt mondta XD.
-Barátként szeretlek tudod Zoli.
-Én a kurvámként.
-Anyád XD!
Ahogy beértünk ott volt az igazgató és kérdezte hogy miért vagyunk dohány szagúak.
-Sziasztok gyerekek!
-Jónapot igazgató úr!
-Miez az erős dohány szag??
-Tudja a belvárosba folynak a munkáák és némelyik munkás cigizik.
-Remélem is ,hogy a munkások!
Még jó hogy kitudom magunkat beszélni.
-Zoli te nem tudtál volna valamit mondani esetleg??
-Olyan a szám mit mondjak??Ahogy kinyitom a számat erősebb lesz a "szag".
-Jólvaaan mindegy elhitte .
Mennyi 9.-es jesszus sokan kibuknak majd ,remélem.
-Lili..
-Menjünk ki mi már úgy is hallottuk!
-Jó majd fejfájást színlelek.
-Nem kell csak gyere!
-Hát jóóó.
Voltak kint egy páran.Biztos mindegyiknek nagy baja van ,pont mint nekünk.A beszéd olyan 20perces volt utánna már lehetett is menni az új osztályba.
-Lili tolakodj jó hely kell!
Csak ezt hallottam.Mivel kicsi vagyok át tudtam menni az emberek között :3.Gyorsan felértem a 10-es teremhez. Még csak a stréber osztálytársaim voltak ott szóval lesz hely hátul ők mindig előrre ülnek.Feljött a teremhez Zoli is ott vártuk ketten plussz a többi gyerek az ofőnket róla inkább nem mutatok képet...bár
STAI LEGGENDO
Az Elveszett Làny
Storie d'amoreVan úgy ,hogy elvesztél és érzed nincsen kiút a gödörből ,amibe saját magadat lökted bele.