Utolsó hetek

24 1 0
                                    

-Csajok úgy megszopattam a mi kis Lilinket.
*Ki basztam az ajtót
-Uhh na mesélj ,hogyan!
-Hát öömm...
A "nagy barátnői" gyorsan le is léptek mondjuk jól is teszik.
-Fuh sejtettem ,hogy te vagy az a hülye gyerek apádtól tudod a költözést gondolom.
-Ki mástól szíveeem?
-Na gyere csak velem egy kicsit!
Bele markoltak a hajába és berángattam az osztályba.Csak nem lesz akkora szája ha többen vagyunk ellene.A többiek csak nézték ,hogy mi a fasz van.
-Zoli gyere már egy kicsit ,mert ha elfajulnak a dolgok nem akarom annyira megtépni.
Kicsit értetlenkedve ,de oda jött hozzánk.Valaki már vette elő a telefont és próbálta megörökíteni ezt a szép pillanatot valaki csak nézett ,mint a moziba.
-Na akkor mi is történt Izácska?
-Mondtam tegnap ,hogy vissza kapod amiért beszóltál nekem.
-Fuh te olcsó kurva, éppen a sok pali közül nem ért rá egy se ,hogy alád rakja és elkezdtél unatkozni gondolom.
Erre nekem támadt és elkezdte cibálni a hajamat.Ugy bele terdeltem a hasába össze is rogyott a kis csontos.
-Velem te ne verekedjél!
A barátnői elvitték a mosdóba a hideg víz alá raktak csorót azt lejött a fél arca.Én meg ott dühöngtem Zolinak ,hogy mit képzel ez magáról meg stb...stb..Hallgatta rendesen mondjuk más választása nem volt.Bár el is mehetett volna ,dehát már évek óta barátok vagyunk ,tőlem ez a viselkedés megszokott ha felbasznak.
-Jó Lili most már menjünk be a terembe mingyárt jön a Kovács.
Magyar tanár ,de szeretem azt is.Izaék késve értek be ,egy kicsit féltem mi lesz ebből ,de annyira nem izgatott végül is ő kezdte.
-Ti hol voltatok?
-Volt egy kis dolgunk a wc-ébe tudja tanár nő.
Na Iza most egy kicsit fél tőlem mondjuk van is miért.
-Lili gyomron térdelte Izát mi meg kivittük!
Ugy látszik Zsanika már nem annyira.
-Liliána!Szólok az osztályfőnöknek ,hogy ezt beszéljetek meg.
Na abból nem lesz semmi max ejnye-bejnye.
Így is lett nap végén nekünk kettőnknek bent kellett maradni és várni az ofőt.Egy teremben lenni ezzel a hülye libával kész kínzás számomra.
-Bocsánat ,hogy ennyire megijesztettelek azzal a profillal.
Hát ez a legkevesebb.
-Én meg azért ,mert gyomron térdeltelek ,de úgy elkaptad a hajamat nem tudtam mit csinálni.
-Hát igen...
Amúgy tök vicces ,hogy mi régebben a legjobb barátnők voltunk most meg...,változnak az emberek.
-Amúgy nem tudom miből gondolod ,hogy sok fiúval lefeküdtem.Két barátom volt eddig és csak a másodikkal volt meg a dolog.
Nem néztem volna ki belőle...azt hittem ,hogy olyan mint az éjjel nappali..mindig nyitva van.
-Ohh...nem gondoltam volna.
-És azzal se volt jó ,kész kín szenvedés volt!
Pont mint nekem ez a beszélgetés...
-Hát igen a palik csak magukra gondolnak ,ha nekik jó akkor már baj nem lehet gondolják ők!
-A fiúk hülyék.
Legalább valamiben egyetértünk.Az ofő nem is mondott sokat csak annyit ,hogy ezt egymás között kell megbeszélni normálisan meg stb..Utánna elköszöntem Izától és mentem a buszmeghez.
Krisz és Zoli ott várt engem tiszta furcsa azt hittem már rég elmentek.
-Hellooo!!
-Szia Lili!
-Ti még itt?
-Gyere velünk egy kicsit a játszótérre elmondunk valamit.
-Hát jó.
Kb pár percre van egy játszótér oda szoktunk menni esténként "vizet" inni meg "friss levegőt" szívni.
Egész úton hozzám se szóltak azt hittem valami bajuk van velem.Leültünk egy padra és Zoli keszte is a beszédet.
-Lili...bisex vagyok és Krisszel járok már lassan egy éve.
Én nem tudtam rá mit mondani fel álltam a padból és megöleltem.
-Jaj te bolond miért nem mondtátok.
Kicsit Zoli bekönyezett.Látszott rajta ,hogy nagyon félt ettől.
-Azt hittem megutálsz és elhagysz.
-Hát te tényleg bolond vagy soha nem tudnálak utalnak téged se meg Kriszt se.Gyere már közelebb te is téged is megszeredgetlek :3.
Krisz gyengébb lelkű szóval ahogy megöleltem elkezdett sírni.
-Vigasztald már meg a pasidat Zoltán hát ,hogy van ez!
Mind a kettő elkezdett nevetni legalább gyorsan jó hangulatot csináltam :3.Megkérdezni nem kérdeztem ,hogy ki a "csaj" mondjuk gondolom Krisz ,de ez lényegtelen.Beszélgettünk még egy kicsit utánna sétáltunk vissza a buszhoz.
-Ezért nem jöttetek el ti ketten néhány buliba most már így érthető azt hittem az elején ,hogy valami másik bandával mentek.
-Dehogy csak így is alig tudunk ketten lenni én szüleim meg nem tudják mivan köztünk Krisszel.
-Enyéméké meg csak eltűri ha ott van Zoli mindig béreltünk egy kis szobád és ott ketten lehettünk vagy nálunk este mikor szüleim nem voltak otthon.
Gondolom Krisz ,ezért olyan csöndes visszahúzódó na most már nekem is megnyílik nem csak Zolinak.Mondjuk felém csak egy féleképpen kell megnyiljon szóval csak könnyebb lesz.Ahogy oda értünk fel is tudtunk szállni a buszra.Egyedül ültem ,mert inkább hagytam őket kettesben szóvaaal zenét hallgattam.Előttük ültem eggyel és csak arra lettem figyelmes ,hogy valaki rugdossa az ülésem(mondjuk sok tippem nem lehetett ki az gondoltam Zoli).Hátra fordultam és Krisz volt az csak helyezkedett ,hogy közelebb lehessen Zoltán Úrhoz ezt egy laza mosollyal le is tudtam és vissza fordultam.Krisz előbb száll le mint mi ,ezért Zoli át ült hozzám.Ki kaptam a fülemből a fülest és elkezdtem vele beszélni.
-Zoli amúgy miért csak most mondtatok el nekem?
-Mert nehéz volt erről beszélnünk és mert nem sokára elköltözől.
-Uh mondjuk érthető...akkor most már nem ülhetek bele az öledbe ,mint egy szurikáta XD.
Erre nem válaszolt mondjuk gondolom helyeselte magában.
-Zoli arra gondoltam tarthatnánk egy bulit mielőtt elmegyek.
-Kérni is akartam ,ha már itt hagyja a királynő a kisvárost kijár neki itt egy utolsó buli.
-A kis faházban jó lesz nem?
-Tökéletes.
-Ki tudja még rólatok?
-Domi, te, Zsófi, Virág, Gergő, Bence
-Komolyan? Zsófinak és Virágnak előbb elmondtatok?Ez szomorú vagy is számomra.
-Nem volt túl sok választásunk láttak minket kezénfogva.De miért kérdezed?
-Az úgy más.Azért ,hogy tudjam kiket kell meghívni.
Leszálltunk a buszról és egy öleléssel elköszöntünk.Bementem a házba hál Isten senki nincsen itthon szóval felkentem egy arc maszkot és át öltöztem kényelmesbe és a teraszon instaztam(mi más).Pár percre rá anyám haza jött és csak annyit mondott ,hogy:
-Liliána mibe fejeltél te bele?Ugye nem a ránctalanító krémembe?
-Ááá anyu azt esténként szoktam magamra kenni...
Szerencsére érti a muter a poént xD.
-Még jó ,hogy nappali krém remelem kihozza a szarkalábaidat.
-Ennél jobban már nem kéne xD
-Gyönyörű vagy kislányom nem kéne még ezekkel kenned magad.
Inkább erre nem mondtam semmit.Bement és csinált nekem vacsit :3.Ah nem tudom mit csinálnék nélküle már a ház leégett volna párszor ha magamnak kéne kaját csinálnom.(tudom jó háziasszony leszek ne szólj be 0-0)Elküldtem a meghívókat a csapatnak két nap múlva buli :3.
Remélem és gondolom ,hogy hoznak piát nincs sok pénzem rá max egy vodkára meg egy olcsó borra.
Kurva hosszú volt ez a nap szóval ,ahogy lefeküdtem el is aludtam.Másnap megkértem anyumat ,hogy szerezze be a piákat meg valami olcsó kaját is ha tud.
A suli most tök átlagos volt nem téptem meg senkit nem flegmaztam csak kicsit a matek tanárnak...Mondjuk megérdemli hát bassza meg nem én löktem le a karnist ,miért pont nekem kell vissza rakni?Pont a legkisebbnek logika na mindegy kurva karnis...amúgy meg semmi különös nem volt.
-Lili.
-Igen Zoltán Úr?
-Ott aludhatunk mi is a faházban nincsen kedvem haza menni holnap este..
Gondolom megint áll a bál otthon.
-Persze ,de tiétek a kanapé enyém az ágy abból nem engedek.
-Jó-jó.
Tegnap apum sokat dolgozott anyám elmondása szerint és így csak ma este jön haza.Gondolom cipekedtek is nagybátyámmal.Ah de nem akarok menni.Haza értem és a piák amit kértem ott is voltak az asztalon.Még adott egy házi pálinkát is elmondása szerint azért ,hogy jó magyaros buli legyen.Most este egyáltalán nem voltam fáradt úgy hajnalba ki ültem egymagam a tetőre és néztem a csillagokat.Mikor kezdtem fáradni ,azért már bementem.Nem akartam galambokkal ébredni akik éppen eszik a hajamat vagy tudja faszom mit csinálnának xD.Most kicsivel izgalmasabb volt a mai napom beszélgettem Izávval a múltról ,hogy mi volt köztünk stb...stb...Nem egy rossz fej csaj csak nekem ő már túl lányos.Régebben még ő vett rá engem ,hogy játszunk a sárral meg másszunk fára.Most meg letörne a műkörme ha egy poharat arrébb kéne tennie.A tüdő festés ma se marad el.Komolyan mondom olyan mint egy szertartás xD.Gyorsan haza értem és csak egy cetlit találtam otthon "apáddal be rendezzük a hazát és valószínű ott is alszunk -puszi anyu".Mondjuk nem mintha én nem mennék el.Megkértem a szomszédot ,hogy figyelje a házat és ha bármi van hívjon fel.Szerintem csóró azt se tudja miről beszélek na mindegy.Beriasztottam a házat és vártam a buszra ami elvisz a fa házhoz.Nagyrészt a többiek taxival mennek ,de én felek tőlük szóval marad a busz :3.Kiraktam az asztalra a piákat és pár óra múlva kicsit elfajultak a dolgok...

Az Elveszett LànyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin