-Kapcsoljak zenét?
-Ahaaa.A Faint-ot :3.
-Uha nem is tudtam ,hogy szereted a rockot.
-Hát sok mindent nem tudsz még rólam c.c .
-A kezeden levő vágásokat se tudtam eddig.
Elfelejtettem reggel sminkelni...általában lealapozom és akkor már nem látszik annyira.
-Nekem se volt egyszerű életem és "megoldásnak" láttam.
-Mesélj nekem egy kicsit.
-Hol is kezdjem..
-Ahol akarod igazából.
-Még kisebb koromba olyan 5-6évesen egyedül voltam otthon nagybáttyámmal. Ő vigyázott rám ,mert szüleim sokat dolgoztak akkoriban. Játszottam a barbiaimmal.
-Várj mivel? Pont te?
-Ne szakíts már félbe! Igen tudni illik lány vagyok bazdmeg.
-Értem, folytasd.
-Na. Mikor oda ült mellém és elkezdett simogatni és pödörni a hajamat. Megkérdeztem tőle ,hogy mit csinál azt mondta semmit. Kicsit szorongva ,de folytattam a játékot. Kiment a szobából és amikor vissza jött már csak egy alsó volt rajta és azt akarta ,hogy simogassam meg neki a farkát.
-Uh..
-A többi dolog mondhatni lányos hülyeség. Nem fogadtam el magam ,mert duci voltam és nem szögegyenes hajam volt ,mint a többi lánynak. Párszor szerelmeim is kibasztak velem. Elkelett fogadnom ,hogy szüleim nem nagyon foglalkoznak velem mondván ,mert dolgoznak. Úgy érzetem csak vagyok és semmit nem csinálok. Néha azt se tudtam milyen nap van annyira összefolytak a napok. Osztályba se volt mindig ilyen "népszerű" ,általánosban én voltam a stréber akivel ciki volt barátkozni. Aztán bekerültem középiskolába kaptam egy nagyon jó osztályt és kinyílt a szám. Hát igen tudnék még kissebb nagyobb dolgokat mesélni.
-Hát majd máskor. Itt is vagyunk szóval én elköszönök ,szia Lili!
-Szia Roli! Köszi a fuvart :3.
-Bármikor!
Mondjuk nem mintha lenne több alkalma fuvaroztatni engem. Leraktam az asztalra a kaját és megnéztem ,hogy már felkeltek e már az uraságok.
Hát persze nem szóval gondoltam vagy leöntöm őket vízzel vagy rágyujtok mellettük. Az utóbbit választottam ,de semmit nem értem el vele tovább aludtak. Mondjuk Zoli átfordult a másik oldalára szóval ez már haladás xD. Fogtam egy kis pohár hideg vizet és Zoli öntöttem.
-REGGELT!!!
-Lili mit csinálsz már faszom?!!
-Csak kiömlött a víz amit éppen nagyon aranyosan és kedvesen oda akartam neked rakni ,hogyha felkeltek tudjál inni. Amúgy meg leegyszerűsítve: nyakon öntöttelek.
-Kösz.
-Nehogy vissza aludjál ,mert még a slagot is becibálom esküszöm!!
-jó-jó anyu felkeltem!
-Na egyből gondoltam. Keltsd fel Kriszt is.
-Őt bezzeg nem öntötted le.
-Azt hittem fel kell majd a nyivákolásodra ,de nem így lett szóval hajrá rajtad a sor.
Kimentem megcsinalni a szendvicseket. Mire megcsináltam mind a 6ot (két éhen korászt kell etetnem szóval ez kevés is),addigra kijöttek egy száll boxerben.
-Nem akartok legalább egy pólót felvenni?
-Nem. -Nem.
-Hát jó. Kész a kaja egyetek.
Én elvettem egy kis kenyeret ezek meg 2-3perc alatt betolták a többit. Már értem miért szereti Zoli Kriszt...jó nagy a száj.
-Na akkor szívjunk el egy cigit gyerekek.
-Lili te is kérsz?
-Aha.
-Csak ne fulladj meg mellettünk az a lényeg.
-Megpróbálok.
Alig bírtam meggyújtani. És amikor a számba vettem érzetem ,ahogy lemegy és ki fújom. Olyan chill-es volt az egész ,már csak egy kávé hiányzott a nap elkezdéséhez.
-Fiúk ti kértek kávét?
Jött is a válasz persze elsőként Zoltántól.
-Igen kevés cukorral és feketén.
-Mi a faszt akartok csinálni ,hogy ennyi energia kell hozzá?-kérdeztem kicsit flegmán.
-Fuh...ha te azt tudnád Lili...amúgy én nem kérek-Mondta Krisz hangosan felnevetve. Én csak össze ráncoltam a szemöldököm es megforgattam a szemem ,aztán bebattyogtam és elvettem a 3az1ben kávéport. Kb 1perc alatt kész a mikróban ,szóval jó lesz ez nekünk. Ki is mentem ,hozzá teszem még mindig a mamuszomba voltam! Na a lényeg...majdnem pofára estem a küszöben két forró kávéval a kezemben kurva jó asszony leszek úgy érzem. Hát igen nem is én lennék. Persze Zolinak hozzá kellett valamit szólnia nem bírja ki ááá!
-Na nagyon szépen előadtad nekünk a hattyúktavát ,de legalább nem törted ki a nyakad szóval ez nálad már 10/10 es érkezés.
-Ugyee nekem is tetszett amúgy. Szerintem táncos leszek.
Egyből Krisz is beszállt a beszélgetésbe ami nála ritka.
-Jah rúdtáncos. Mondjuk azzal a seggel na mindegy...
Persze a két srác majd megfulladt a röhögéstől én meg csak aranyosan szűrcsöltem a kávémat és támadt egy ötletem...
-Krisz?
-Mond!
-Ugye Zoli bi ,ezért arra gondoltam mi lenne ,ha mind a ketten táncolnánk neki vagy hát érted nem öl tánc csak tánc.
-Nem tudom Lili..az én seggem még is csak jobb.
-Azt majd meg látjuk!-mondtam ilyen ördögien erre mind a ketten furcsán nézték rám én meg csak huzogattam a SZEMOLDOKOMET...nem mást.
Zoli egyből benne volt a szituban. Aztán ugyan úgy ,ahogy Petrával csináltam tegnap este, lepakoltam az asztalról és elsőnek Krisz táncolt.
-Na akkor szabályok nem lehet hozzá érni Zolihoz csak táncolni.
-Jó-Jó!
-Naa akkor kezdjed!
Felis állt és az elején twerkel kezdte ,a többi csak vonaglás volt. Mondjuk pont ,mint nekem szóval inkább nem szólom le. Majd a show után vissza ment Zolihoz.
-Na ez tetszett kicsi.
Ő csak egy puszit nyomott az arcára és mind a ketten engem néztek. Én eskü próbáltam leutánozni a Tiktokon látott dolgokat ,DE AZOK NEM EMBEREK! Úgy csavarják ki magukat Istenem és ,ha én megpróbálkoznek azzal amit ők ott le művelnek eltörne a gerincem...jobb esetben. Szóval én csak botladoztam és próbálkoztam valamit előadni. A vergődésem után leakratam volna szállni ,de Zoli megfogtam a kezem és magukra rántott.
-Mi a?!! -Mondom ,ezt kurva hangosan és kicsit sipákolva.
-Nem tudom eldönteni szóval mind a kettőtöket megbaszom.
-Hahaha lol xd...nem!
És azzal a lendülettel ültem át Krisz mellé. Pár perc múlva jött anyum értünk és mindenkit haza dobtunk. Zoli a házánál mi előtt kiszállt volna olyan aranyos dolgot mondott.
-Na Lilikém remélem utalni fogod Pestet ,mihamarabb vissza jössz hozzánk és tudjuk folytatni a bulikat, lelkizéseket , együtt unatkozásokat. Amúgy meg nagyon remélem jó lesz neked ott és nagyon fog nekünk hiányozni az a hülye fejed meg az a jó segged-Erre anyám hatra kapja a fejét.
-Ah anyu nem úgy.
-Hhmm ,na mindegy nagyon fogsz hiányozni Lilikeeh.
-Ti is nekem majom pofájúak!
Krisz csak egy szimpla jó utat kívánt ő nem túl érzelgős típus ő csak úgy van ,de így szeretjük ,ezt a csoroooth. A rádióban megszólalt Dallos Bogi "Csendben nézve vissza rá ,olyan másnak tűnsz tudod " kicsit bekönnyeztem amit anyám észre is vett.
-Lilikém nem kell ,ezért sírni látni fogod még őket nem meghaltak.
Nem szóltam inkább semmit. Nem azzal van a baj ,hogy nem fogom őket látni ,hanem vége a megszokásoknak. Ami valahol biztonságot add nekünk néha bele ununk ,de tudjuk ha nem lenne akkor minden napunk szorongva telne a tudatlanság miatt. Most meg ,egy teljesen új helyzetbe csöppenek bele ami azt se tudom ,hogy milyen. Mondhatnám azt várom ,de hazudni nem akarok, lesz ami lesz. Lassú gurulásokkal elértünk a házunkhoz, ahonnan holnap már ki kell költöznünk. Fel siettem a szobámba és elkezdtem bepakolni ,szüleim már ezzel készen voltak, láttam is lent a böröndöket. Gyorsan végeztem a ruhákkal a személyes cuccaimnak hoztam fel egy-két dobozt. A szobám falán vannak a barátaimmal képek ,azokat volt a legnehezebb elraknom. Párat elnézegettem egy ideig ,mire elraktam. Mikor ideges vagyok akkor nagyon szeretek pakolni ,de most nem ehez lett volna kedvem. Jött egy üzenet Rolitól!
-Átjössz?
Mondom mi a fasz?
-Most nem tudok bocsi!
-Oh tényleg pakolsz. Akkor nem is zavarlak!
-Igazából nem zavartál meg. Ha jobban bele gondolok két perc és végzek ,addig gyere ide!
-Okés! Mi a cím?
-Fenyő u. 2
-Na indulok!
Erre már nem válaszoltam semmit ,neki kezdtem gyorsabban pakolni meg előszedni valami ruhát.
Tényleg elég gyors volt ,alig vettem fel a cipőm és már dudált.
-Lányom ő kicsoda?-Elég rémülten nezett ,ahoz képest ,hogy kicsoda van ott kint.
-Roli-Gyorsan lepróbáltam volna ezt rendezni ,de apám is közbe szólt.
-Ebből ,hogy Roli nem sokat tudtunk meg! Valami konkrétabb nincsen?
-Ennél konkrétabb? Nézzük csak....ő hozta ki nekünk tegnap a kaját és ott maradt egy kicsit beszélgettünk ,reggel pedig ő vitt haza a sarki boltból.
-Hát jólvan lányom ,de tízre itthon!-Teljesen az jött a hangjából "jólvan te kurva csak gyerek ne legyen" .
Ki tottyogtam hozzá és elköszöntem szüleimtől ,majd elindultunk.
-Most már nem látszik a kezed.-Nem értettem miért ,de ezt a témát nagyon flegmán kezeli.
-Most már nem.-Feszengve éreztem magam ,majd megkerdeztem.
-Miért állsz a vágásokhoz így?
-Abusz Roli vagyok.-Mintha nekem ebből tudnom kéne mivan ,úgy mondja!
-Fantasztikus ,és?
-Nem ismered a húgomat?
Már kezdett róla derengeni valami ,de nem volt tiszta.
-Nem, nem ismerem. Ki ő?
-Ki volt ő!
Mintha megfagyott volna a levegő. Láttam a szemében ,hogy ez a téma mélyen érinti, mondjuk gondolom mi történt vele most már tisztább a kép.
-Elmesélek neked valamit. Ő neki is baja volt magával, ami még normális is csak ,hogy történt vele egy nem normális dolog.-Már tudtam is ,hogy mi történt vele ,de hagytam had folytassa.-A feletted kettővel járó fiúk elég erőszakosak voltak.-Nem csak a fiúk gondoltam magamban, szememet forgatva.-Meg hát a lányok is ,de ők "csak" szóval bántották ,a fiúk viszont nem. Nap mint nap kapta a beszólásokat ,egyszer pedig....Emlékszem arra a napra akkor volt Március 15. ünnepség mindenki mindehol ,nem tudtak figyelni rá. Páran fiúk behúzták őt a mosdóba és próbáltak megerőszakolni, de az én húgom kiabált, sikitozott ,ahogy tudott. Egy gyerek befogta a száját ő meg ,megharapta és újra elkezdett sikítozni. A takarítónő vette őket észre ,konkrétan semmi nem történt szóval a fiúk egy-egy igazgatóit kapott ,utánna pedig ki rúgtak őket. Húgom azt mondta ,hogy elmegy egy barátnőjéhez anyám ennek őrült, mert eddig nem volt neki ,adott neki pénzt is. Majd haza jött reggel pedig az egész ágya véres volt ,a borotva pengéje meg a kezében. Az asztalon volt egy levél amiben ez állt:
"A családomat nagyon sajnálom ,de ezt én már nem bírom tovább". A többi igazából elég személyes.-Én csak néztem és hallgattam...ezt ennyi részletesen soha nem hallottam. Igazából nem is vágytam rá megmondva az őszintét.
-Ezzel csak azt akarom mondani amit húgomnak nem tudtam, értékes vagy és ne csinálj értéktelen dolgokat egy hercegnő nem ilyen.-Elkezdtem egy kicsit könnyezni ,ilyet nem mondtak még nekem.
-Na Lili csak ennyit akartam mondani, én ezt adom neked költözési ajándékkeppen.
-Köszönöm Roli ,hiányozni fogsz nekem ,a húgodat sajnálom és ne gyötört magad ,ez nem olyan téma amit elmondott volna neked még akkor sem ha jó báttyus vagy.-Kiszálltam a kocsiból ,ott álltam amíg elnem ment, meg mindig ez a gondoltam van a fejemben ,bár nem is gondolat, ez az egész szitu.
Beléptem az ajtón láttam, hogy anyámék össze bújva nézik a tv-t. Anyum hátra fordult.
-Megjöttél?
Ez után apum úgy nézett rám, mint még soha, olyan bánatosan és kiskutya szemekkel kérdezte "baj van kislányom?" . Azzal a lendülettel össze rogytam és elkezdtem sírni, sírni ezen az egészen. Nem láthatom többe a barátaimat, értéktelennek éreztem magam, de még is valakit megkaptam, hogy értékes vagyok. Apám nem törődése miatt az elmúlt 10évben, most meg hirtelen törődni akarna velem. Gyorsan felszedtek a padlóról, kérdeztek ,hogy mi a baj? De nem tudtam mondani semmit se csak sírni.
-Majd egyszer elmondom nektek is.-Mondtam miután befejzetem a sírást. Felmentem a szobába ,a lépcsőn hallottam anyám hangját, hogy azt mondja:"félek". Én is ugyan úgy érzek. Félek ettől az egésztől, de muszáj! Reggel felkeltem, lejöttem a lépcsőn, megittam a szokásos kávémat, insta,fb,snap. Anyumék már rakták a cuccokat a kocsiba. Már éreztem, hogy innen nincsen vissza út, bár nem mintha én szabnám ezt meg. Felvettem a ruhám, megcsináltam a hajam,sminkem. Lementem ezen a rozoga,nyikorgó fa lépcsőn utoljára. Kimentem azon az ajtón ,ami a gyerekkoromat jelentette és becsuktam magam után. Beszálltam a kocsiba, még egy utolsó pillantást vettem a házra és már gurultunk is el. El a számomra bizonytalanba. Hát igen lesz ,ami lesz.
CZYTASZ
Az Elveszett Làny
RomansVan úgy ,hogy elvesztél és érzed nincsen kiút a gödörből ,amibe saját magadat lökted bele.