Jungkook banker på døren; eller det ved jeg ikke, det er bare mit instinkt, der siger det. Hvem skulle også komme på det her tidspunkt?
Jeg lister hen til døren. Og trækker i metalhåntaget på døren. Døren åbner, og udenfor står Jungkook med hans tiltrækkende øjne, og hans søde kanintænder. Han er så fascinerende at kigge på, at jeg helt glemmer at sige noget til ham; men han siger heller ikke noget. Smilet falder på hans læber, mens han står med hænderne i lommen. Han kigger mig dybt i øjnene, og vi står og betragter hinanden.
Det her burde være underligt; men det er det bare ikke..
Jeg kender ikke den her følelse, eller hvorfor jeg kigger på ham. Det eneste jeg ved, er bare jeg vil have mere. Mere af ham.
Bare ved at åbne døren, kunne jeg falde i..
3. Person p.o.v/perspektiv
Selvom Y/n og Jungkook stadig er i tvivl om deres følelser for hinanden, er deres hjerte ikke. Det intense blik, de holder, for deres hjerter til at slå hurtigere end normalt; bare synd ingen af dem kunne mærke det.
De havde ikke flyttet en millimeter, siden Y/n åbnede døren. De havde godt og vel stået der 5 min, og betragtet hinanden.
Folk der var gået forbi havde gloet noget, da de så 2 unge forelskede kigge fortryllende ind i hinandens øjne. Et gammelt ægtepar var stoppet op for at kigge. De havde ikke langt mærke til noget, mens ægteparret havde grinet, og haft minder om deres første møde.
Men Y/n og Jungkooks forhold er forvirrende. De har kun kendt hinanden over telefon, og deres samtaler. Og den éne gang de har mødtes. Men der er stadig meget at vide om hinanden.
Det eneste de ved nu, er at de skal lære hinanden bedre at kende. Det ikke noget de bliver nød til, det noget de vil.
Y/n p.o.v
"Vil du med indenfor?" spørger jeg til sidst. Hans spærre øjnene op, og hans smil kommer tilbage på læberne. Nu hvor jeg står her, kan jeg faktisk ikke huske, hvad der er sket de sidste minutter.
"Ja" svarer han kort, og jeg åbner døren noget mere, og byder ham ind.
**
Jeg havde skruet radiatoren op, for det er ret koldt, selvom det er sommer. Selvom klokken kun er godt og vel 19:00, så føles det som om, den er 22:00. Mørket har sænket sig udenfor, mens jeg ligger trygt og godt med mit hovede op af Jungkook. Det er normalt en position et kærestepar ville ligge i, men da vi tændte fjernsynet, hev han mig ind til sig.
Jungkook bliver ved med at zappe gennem kanalerne "Det ret kedeligt, at se på dig zappe, finder du snart noget godt tv?" Spørger jeg. Han lægger fjernbetjeningen på bordet og kigger på mig. Jeg retter mit hovede op, for at kunne se ham "Hm.." er det eneste han siger.
Jeg kommer i tanke om noget;
"Hvorfor kom du egentlig herhen?" Spørger jeg dumt, mest fordi jeg gerne vil have, at han bliver. Han trækker lidt på skuldrene "..Jeg gad ikke være derhjemme mere" siger han, og retter sine øjne på noget ude i lejligheden. Jeg rejser mig fra ham, og sætter en finger under hans hage, så han kigger på mig."Jeg har fortalt dig om mig selv.. så må jeg høre noget om dig?"
Jeg smiler til ham, og han smiler tilbage. "Joo.. hvad vil du vide?"
"Hvad vil jeg vide?" Er han ikke en international superstjerne? Han må da have oplevet så mange ting gennem hans liv. Oppe og nedture. Hans trainee periode, og hvordan han kender min søster; hvilket jeg stadig ikke har fået svar på. Han har rejst det meste af verden rundt, sammen med sit band. Hvad med hans barndom og familie. Og jeg må ikke glemme det vigtigste; hvordan startede det hele. Alle de her spørgsmål, vil jeg gerne have svar på, så når han spørg "Hvad vil du vide?" hvad tror han så, jeg vil vide?
YOU ARE READING
Unknown ~ J.JK
FanfictionDel 1: ✔️ Unknown: Hyung, er du ikke sød at hjælpe mig!! 5 min. senere.. Unknown: Jeg mener det! Yoongi slår mig ihjel hvis han finder ud af det Unknown: Kooom nuuu.. jeg tager opvasken i en uge ~~~~~ Dine tanker: Well.. han får vist et problem med...