Mesajı atan Rüzgardı.
"Hemen değiştir o şortu fıstık" yazmış. Nerden görüyor yaa bu ??
"Nerden gördün" yazdım.
"Karşıdayım" diye cevap yazdiktan sonra yanıma gelip yanağımdan öptü. Geri çekildim. O sırada Batu ve Güneş içeri geçti.
- Neyin var ?? diye sordu.
-Sence ?? Senin nasıl Merve'n varsa Eren de bana takıntılı. Hem gitmek isteyen sendin, dedim.
-Üzgünüm ama onu seni öperken görmeye dayanamadım, çünkü seni seviyorum ,dedi.
"Çünkü seni seviyorum" kelimeleri kulağımda yankılanırken ;
-Ama bana güvenmedin ,diye karşılık verdim.
-Üzgünüm beni affet ,dedi.
-İyi ama bana kendini affettir,dedim. Batu ve Güneş kolumdan tutup arabaya sürüklediler. Arabada Güneş;
-Ne dedi ?? Diye sordu.
-Işte ne diyebilir ki; seni seviyorum, affet beni, üzgünüm falan, dedi.
-Affedicek misin peki ?? Diye sordu Batu.
-Tabiki affetmiycem, sonuçta bana güvenmedi, diyip konuyu kapattım.
Radyoyu açtım müziğe eşlik etmeye başladım. Okula geldiğimizde canım hiç derse girmek istemedi. Bende kantine indim. Bir tost ve meyve suyu alıp yemeye başladım. Karnımı doyurduktan sonra kulaklığımı çıkarıp telefonumdan gözlerim kapalı müzik dinlemeye başladım. Şarkının ortalarında biri kulaklığımın tekini aldı. Tahminim tabiki Rüzgardı.
-Ne var Rüzgar,dedim.
-Yanlış tahmin ben Eren.
-Eren git başımdan,Hayatımı mahvediyorsun.
-Hayır Ceren sen beni seviyorsun,Ruzgar'ı değil.
-Eren 3. sınıftayken sana aşıktım. Aşık olmamın sebebi ise o dönemde tüm arkadaşlarımın sevgilisi vardı. Ama anla artık ben Rüzgarı seviyorum, diye uzun bir cevap verdim.
-O serserinin nesini seviyorsun Ceren ?? dedi.
-Eren bunu sana açıklamak zorunda değilim ama Rüzgar varken rahat uyuyabiliyorum. O varken hani sizin küçükken hep dalga geçtiğiniz kâbusları görmüyorum. O bana anne ve babamı unutturuyor. O beni sakinleştiriyor ve mutlu olmamı sağlıyor. Artık cevabını aldıysan git,dedim.
O da arkasına bile bakmadan gitti. Arka tarafa kafamı çevirdiğimde bana bakıyordu. Yanıma koşup yanağımdan öptü ve;
-Işte yaşama sebebim ,dedi. Bir odundan böyle kelimeler duymak çok güzel bir duygu.
-Kütükler konuşabiliyor mu ??
-Yaa yapma canısı, kabul et artık.
-Neyi kabul edeyim Rüzgar ??
-Beni sevdiğini, dedi ve dudaklarıma doğru eğildi.
Kafamı diğer tarafa çevirdim. O sırada zil çaldı.
-Görüşürüz, deyip uzaklaştım.
Tuvalete gidip ağlamaya başladım. Rüzgar'ı çok seviyorum. Onunla mutlu oluyorum. Ama bana güvenmedi ki. Belki de güvendi. En iyisi gidip konuşmak. Tuvaletten çıkıp bahçeye indim. Rüzgar yanında bir kızla konuşup, gülüyodu. Biraz daha yaklaştım. O kızın Merve olduğunu gördüm. Rüzgar'ı sana kaptıracak göz var mı bende ?? HAYIR. Yanlarına gidip;
-Aşkım, Merve neden gelmiş ?? Dedim.
-O da artık bizim okulda okuyacak,dedi.
Bende arkamı dönüp uzaklaştım. Rüzgar arkandan gelir sandım. Ama gelmedi.Ben ona güvenmemekte haklıydım.
Bana güvenmeyen kendini affettirmek yerine başka bir kızla gezen birine neden aşık olursun ki ?? Artık daha fazla bunları görmeye dayanamam. Telefonumu alıp Rüzgara mesaj attım.
"Bitti" yazdım. Ardından hemen cevap geldi.
"Yapma.." Cevap yazıp yazmamak arasında kaldım. Cevap yazmaya karar verdim.
"Bana güvenmeyen, ilişkimizin kavgalı günlerinde gidip başka kızlarla gülüşen biriyle sevgili kalamam." Attığı mesajla biraz garip oldum.
"SENI Seviyorum " yazmıştı. Cevap vermedim. Zil çalalı 15 dakika oldu. Hoca izinliydi. Rüzgar derse girmemişti. Merak ediyorum. Aman banane. Kesin Merve ile birliktedir. Ben Eren'in yanına gitsem kim bilir ne yapar ?? Ama gitmeyecektim. Sırf onu kızdırmak için sevmediğim biriyle oturamazdım. Ders boş geçti. Zaten son dersti. İlk defa Batu arabamı bana verdi. Bende arabayı alıp sahildeki iskeleye gittim. Arabadan inmedim. Yüksek seste müzik açıp eşlik ederken iskeleye bir tekne yanaştı. İçinden Merve ve Rüzgar indi. Hey bu çok fazlaydı. Gözyaşlarımı tutamadım. O sırada Rüzgar beni farketti. Elindeki parayı verip yanıma geldi. Konuşmama izin vermeden konuşmaya başladı.
-Bana küsmene dayanamıyorum Ceren lütfen yapma. Sabah Merveyle konuşmamın nedeni bu tekneydi.Bu tekneyi ondan aldım.Çünkü hafta sonu seni karşıyakaya götüreceğim.
-Nee ?? Inanmıyorum sana Rüzgar. Beni yine kandırıyosun.
-Hayır cidden öle. Ceren ben seni çok seviyorum.
-Bende seni çok seviyorum ama bir şartla affederim seni.
-Neymiş o şart prenses ??
-Benim için..