Benim için pamuk şekeri ve balon al :D
-Ohoo hemen alırım, deyip pamuk şekeri ve balon almaya gitti.
5 dk sonra geldi. Elinde bir tane pamuk şekeri ve her renk balon vardı. Sımsıkı sarıldım. Balonları alıp, havaya bıraktım. Rüzgar şaşkın şaşkın beni izlerken, elinden pamuk şekerini aldım. Yemeye başladım. Bir parça alıp sevgilimin ağzına verdim.
-Teşekkür ederim aşkım.
-Ne demek bitanem, senin beni affetmen yeterli.
-Oyşş yerim seni.
-Hadi gel bizimkileri toplayıp yemeğe çıkalım.
-Yaa bitanem biz yapalım, dedim.
Rüzgar "Ben mi ??" Bakışı attı.
-Lütfen Rüzgar, bak küserim.
-Tamam tamam gel bakalım inatçı. Yürümeye başladık. Elini omzuma attı. Benim arabama gelince şoför koltuğuna oturdum. Rüzgar arabaya binmedi.
-Hadi gelsene, dedim.
-Bitanem, ben kullansam arabayı.
-Yaa aşkım.
-Ceren.
-Tamam tamam.
Kalktım yan tarafa geçtim. Önce alışveriş için markete gittik. Ben süt ararken, Rüzgar ortadan kayboldu. 10 dakika sonra geldi. Market arabasını bir sürü abur cubur ile doldurmuş.
-Yuh Rüzgar naptın sen ??
-Yiyecek birşeyler aldım.
-Hayatım, biz bunları nasıl yiyicez.
-Sadece bugün için değil ki , sonra da yeriz.
-Tamam tamam, hadi kasaya, dedim.
Marketten çıkıp eve gittik. Malzemeleri yerleştik. Zor da olsa bir sürü yemek yaptık. Cupcake, pizza, 3 çeşit börek, yaş pasta, mantar kurabiye, bir kaç çeşit daha yemek. Kapı çaldı. Gelenler bizimkilerdi. Hemen içeri aldım. Sımsıkı sarıldım hepsine.
-Hoşgeldiniz. Batu;
-Hoşbulduk, güzel kokular alıyorum, dedi.
Mutfağa doğru yöneldi. Hemen önüne geçtim.
-Siz geçin oturun, bizde Aslı ve Güneş ile masayı hazırlayalım, dedim.
-Dur canım mutfağa bir bakıyım, dedi Efe.