Warning!
Perempuan suci tidak dibenarkan baca. Anda boleh skip《《 ♢》》Amierull P. O. V
"Hua... bosan gila! Apa aku nak buat ni?" Gumamnya.
"Mierull! Jom mandi kolam!" Laung Qairil dari luar biliknya.
"Coming! Wait for me!" Amierull terus menanggalkan bajunya dan seluar pendeknya. Tuala dicapai dan dia berlari dengan memakai boxer sahaja ke kolam renang.
"Siapa lambat kene denda!" Laung Amierull sebelum melompat masuk kedalam kolam renang diikuti sahabat-sahabatnya.
Orang yang terakhir lompat ialah...
.
.
.Shafieq!
"Hua! Fuck off! Aku tak nak dan tidak akan didenda. Bye"
Katanya sambil berlari dalam kolam renang. Apakah?
"Kejar dia woyh!" Laung Amierull lalu kesemua mereka mengejar Shafieq. Ada yang berenang, ada yang melompat, ada yang buat ombak untuk melambatkan Shafieq.
"Kau nak lari mana?!" Qairil sudah menahan Shafieq. Qairil menarik boxer milik Shafieq supaya dia tidak dapat melarikan diri.
"Weyh! Stop it! It's hurts!"
"What hurts? Where?" Qairil saja cuba mengusik Shafieq. Boxer yang dipegang ditarik lagi.
"Kat bontot kau or at your 'junior'?"
Muka Shafieq sudah mula tukar merah.
"Shut the fuck up!" Kata Shafieq dalam nada berbisik.
"Apa? Aku tak dengar" usik Qairil lagi.
"I'm saying get the fuck off from me!" Jerkah Shafieq.
"Chillah bro. Tak payah nak mental sangat. Kat sini semua laki, ke kau perempuan?" Usik Syazwan pula.
"I'm a man! Aku lelakilah"
"Prove it. Buktikan yang kau lelaki"
"How?"
"Depend's on you"
Shafieq pusing menghadap mereka berempat. Dengan perlahan-lahan dia menarik boxernya kebawah. Qairil tersenyum sinis.
"Bitch stop it!"
Tingkah laku Shafieq berhenti. Nasib tidak tertanggal boxernya. Selamat mata mereka yang 'suci'
"Don't take it to serius please.. kau ingat kitaorg ni nak tengok kau punya 'junior' tu ke? Oh! Shit. Pleaselah. Tak ada siapa nak tengok 'junior' kau. Kecuali kau nak lawan siapa punya 'junior' paling panjang."
Kata Alieff panjang.
"Nigga! Jangan buat kerje gila. Nak menyangap sila ke tempat lain. Aku nak keluar dulu. Kejap lagi aku datang balik"
Kata Amierull sambil bergerak ke tebing(?) Kolam. Amierull keluar dari kolam dan terus mencapai tuala.
"Stim ke bang?"
"S. T. F. U"
"Hahahaha" gelak sakan Qairil, Syazwan, Shafieq dan Alieff. Nampak bentuk 'junior' milik Amierull.
Amierull terus ke bilik air dan mandi.
Semasa dia mandi, pintu bilik air diketuk-ketuk.
"Woyh! Kenapa lama sangat mandi! Cepatlah sikit! Ke kau..."
YOU ARE READING
Queenzz Life [H]
Teen Fiction[QVSK 2 : QL] {MOHON KHADAMKAN QVSK BEFORE READ THIS STORY!} Setelah 5 tahun permegiannya, akhirnya dia kembali. Telah 5 tahun dia melupakan si dia. 5 tahun dia cuba menghilangkan perasaan yang dipendam pada si dia. Dia kembali untuk menuntut cinta...