Halu-halu semua orang, Izz here.
There's a lot of thing I wanted to tell you guys. But let's do it slowly.
First of all, I'm sorry about QVSK. Ada yang tanya mana pergi buku tu and all. For godness sake, aku tak unpublish buku tu. Wattpad yang take down sebab violence or something like that... And aku rasa sebab orang report copycat sebab almost the same like 'that' story... So, chill... Maybe ada hikmah behind that.
Bad news, aku tak boleh sambung QL sebab aku punya semangat and all just went down the hill when buku tu hilang. Aku punya idea for this story pun gone sebab aku busy dengan SPM. So... I'm not going to sambung this story :(
Ok, sebab aku dah lama sangat rest from writing, I'm planning to be back on the track.
This one is a good news.
I'm back and ready to give you something.
It's not a romance story. Right now, aku letak tentang friendship. It's not gonna be heavy, it's just a cooldown mood.
So, aku kenalkan my new baby
The One
By : IerullThis is the original/draft cover yang aku buat sendiri. I'm thinking to change it.
By the way, here the sypnopsis
Fun fact, cerita dah separuh siap tapi sipnopsis baru nak buat...
"Kau tengah buat apa tu?"
"Tak buat apa sangat. Kenapa? Kau ada masalah ke?"
"Entah lah, aku rasa teruk dengan diri aku sendiri."
"Why? Kau tahu aku ada untuk kau."
Susah untuk diungkapkan oleh kata-kata tentang apa yang telah dilalui oleh mereka. Pelbagai masalah dihadapi bersama. Perkenalan yang langsung tidak dijangka akhirnya membawa ke akhir hayat. Siapa kata dalam persahabatan tiada konflik, semuanya indah belaka? Itu semua hanyalah mitos. Dalam apa sahaja ikatan, pasti akan ada masalah... cara menghadapi masalah itu sahaja yang membezakan semua orang.
"Kenapa?"
"Kau jangan jadi bodoh."
"Mahal kau tahu tak?"
"Tak semahal nyawa kau."
"Aku tak nak kau mati sebab benda bodoh ni."
Keadaan menjadi tegang apabila kedua belah pihak enggan memberi kerjasama dan hanya diam memakan hati sedangkan hati telah merindui satu sama lain. Ego. Suatu tembok yang harus diruntuhkan untuk mengekalkan keharmonian persahabatan. Walau apapun yang terjadi, pasti akan ada jalannya. Walaupun nyawa harus digadai.
Untuk menjaga sahabatnya, Aierull sanggup buat apa sahaja. Demi Naqiu, Ailyn dan Amilyn. Sehinggalah mereka sendiri yang keluar dari hidupnya sendiri. Siapakah yang akan kekal dan menjadi THE ONE untuk diri Aierull? Satu-satunya orang untuk dia bersandar ketika jatuh...
"Aku tahu kau orangnya dari mula lagi..."
"A-aku minta maaf" tangisan cuba ditahan. "Jangan tinggalkan aku lagi."
"Kita akan jumpa balik... sebab apa pun yang jadi, kita still akan bersama." air mata sahabatnya dilap.
"Kau... the one and only tempat aku bersandar, jadi jangan risau.."
Alright, i don't know kalau cerita ni boleh tarik perhatian korang... but we'll see. The One will be with you starting 20th June 2022 and akan di update every sunday. Insya-Allah. Can't wait to see you guys reaction to this slow vibe story. See yaa
ps, cover tak tetap lagi by the way... maybe will change
YOU ARE READING
Queenzz Life [H]
Dla nastolatków[QVSK 2 : QL] {MOHON KHADAMKAN QVSK BEFORE READ THIS STORY!} Setelah 5 tahun permegiannya, akhirnya dia kembali. Telah 5 tahun dia melupakan si dia. 5 tahun dia cuba menghilangkan perasaan yang dipendam pada si dia. Dia kembali untuk menuntut cinta...