- Jake! Jake! se aude o voce pitigaiata venind dinspre grupul de adolescenti ce zumzaia in luminis. Oh, Jake, aici erai te caut de ore intregi! o blonda vopsita, cu ochii verzi si varuita pe fata in culorile curcubeului isi face aparitia langa noi. Pe unde ai umblat??!! A trebuit sa-l rog pe Mike sa-mi puna cortul! Ce o sa zica Vanessa despre asta? Huh? Sa-l pun pe iubitul ei sa-mi puna cortul?
Cat timp tipa la el o studiez indeaproape. Purta o bluza roz, o pereche de blugi scurti si...alea-s tocuri? Cine vine cu tocuri in padure? Cata inteligenta iti trebuie pentru asta? Mda, revenind, tocuri de 7 cm, (in padureee, inca nu pot trece peste asta). Dar sa nu uitam ceasul Gucci de aur si cerceii aia imensi...alea zici ca-s diamante...ok, acum ma simt prost in botinele mele uzate si roase si in maioul luat de la second hand, care are o pata mica in partea de jos de cand eu si Sara am incercat (sublinieaz incercat) sa vopsim acoperisul vechi al cabanei. Ca sa nu mai zic de pantalonii carpiti de mii de ori in genunchi de la sutele de cazaturi...daca as avea numai ceasul ala, as putea sa-mi cumpar haine pentru zece ani... Dar primul lucru pe care mi-au picat ochii de cand s-a apropiat de noi...sunt sanii. Cum pot sa-i descriu? Daca as fi baiat as uita si eu de cu ce e imbracata si as sari pe ea. Efectiv daca mi-as lipi doua mingi de fotbal de piept as putea avea o sansa minuscula impotriva ei la categoria: SANI. Si sa nu mai vorbesc de celelalte ...forme ale ei.
- S-a descurcat sa puna cortul ala de unul singur? Oho, curajos si puternic baiatul. Stai linistit iubito m-am plimbat si eu putin prin padure, spune Jake in timp ce se apleaca si o saruta usor pe buzele ei imense pline de tencuiala, dar ea il trage intr-un sarut mult prea salbatic pentru sanatatea ochilior mei, de parca nici nu m-a vazut de cand l-a "localizat" pe Jake, asa ca ma departez usor dezgustata de cuplul "care pe care".
Ma apropii de tata care tocmai terminase de vorbit cu singurul care avea mai mult de 20 din luminisul asta. Probabil ca era profesorul sau ceva.
- Ce faci, amice? imi zice el lundu-ma intr-o imbratisare prieteneasca tipica lui, in timp ce-mi ciufulea parul.
- Nu ma lua pe mine cu amice, domnule "nu am nimic de ascuns in afara de un grup de 20 de adolescenti fite-multe care o sa stea o vreme pe aici, dar pe care nici macar nu o sa-l observi"! ii zic eu nervoasa.
- Oho, cineva s-a trezit cu fata la perna astazi! zice el cu palmele indreptate spre mine in semn de "te rog nu ma lovi". Credeam ca o sa-ti placa sa ai pusti de varsta ta pe aici, nu tu erai aia care se plangea mereu de faptul ca se simte mult prea izolata si ca ar vrea sa comunice mai mult decat cu un caine si cu mosul lui?
- Mda, dar nu ma refeream la faptul ca ar trebui sa aduci Hollywood-ul aici!
- Stai linistita, scumpo! Uite, stiu ca probabil ca sunt plini de fite, pentru ca na, asa sunt copii de bani gata, dar incearca, poate ca o sa gasesti si cativa mai de treaba, mi-a zis el pupandu-ma pe frunte. Doar promite-mi ca o sa incerci.
- Bine, i-am zis cu un zambet trist pe fata si l-am imbratisat.
- Dar totusi vezi ce faci, sunt cu un an mai mari ca tine asa ca sa nu te prind ca-ti faci de cap cu vreunul din ei, mi-a zis el cu degetul aratator suspendat in aer si cu fata serioasa, desi amandoi stiam ca asta era o gluma.
- Da, tata! oricum nu era cred ca o sa am de-a face cu ei, din moment tu o sa le arati imprejurimile, corect? i-am zis zambind.
- Asa e.Ok, pitico, acum stai sa le zic ceva grupei noastre de "excursionisti" experimentati, zice el mimand cu doua degete ghilimele in aer, si apoi mergem sa devoram ce a mai ramas din pizza aia rece de ieri, ok?
- Ok, ne vedem la cabana.
Se departeaza de mine indreptandu-se spre gloata, oo asta e un nume bun, asa o sa le zic de acum. Duce fluierul la gura si sufla ca sa le atraga atentia, apoi vreo 20 de tipi si tipe cu varste cuprinse intre 18 si 20 de ani se aduna buluc langa el. Jake o tine pe iubita lui de mijloci, care pare sa fie "sufletul" grupului. In afara de ea, restul nu par sa semene chiar atat de mult cu niste curcubee umblatoare, adica desi grupul de tipe din jurul ei erau efectiv fosforescente, macar erau incaltate in tenesi, dar mai erau si tipe care aratau normal, inclusiv tipa care statea cel mai aproape de iubita lui Jake, si care am presupus ca era prietena ei cea mai buna. Tipii, in schimb, erau cam toti imbracati destul de normal, in stilul lui Jake, desi se vedea pe fetele unora parerea lor buna despre ei insusi si glumele tampite lor care sunt pe cale sa iasa in rafale. M-am departat de luminis, lasandu-l pe tata sa le explice programul, cel mai probabil o sa-i lase sa se acomodeze pana mai pe seara cand o sa faca un traseu ca sa-i oboseasca putin, in asa fel incat sa nu ne trezim in mijlocul noptii ca s-au imbatat si au dat foc jumatatii de est a padurii.