Περίληψη
Όσες φορές και αν τρέξεις από το παρελθόν, εκείνο πάντα θα βρίσκει τον τρόπο να σε βρει και θέλει πολλά για να νικήσεις τις άσχημες αναμνήσεις που κουβαλάει. Και τελικά τι μπορεί να γιατρέψει τον πόνο; Ο χρόνος; Ή ο έρωτας;
Doniya Ezebuero
Όπως κάθε κορίτσι μεγαλώνει με όνειρα να γίνει κάτι όμορφο όταν μεγαλώσει, έτσι και η Ντονίγια μεγάλωσε με όνειρα να γίνει μια επιτυχής τραγουδίστρια. Η αυτοπεποίθηση όμως δεν ήταν ποτέ στο λεξιλόγιο της, ο καλύτερος της φίλος είναι τα βιβλία και το πιάνο της.
Προτιμά να αποφεύγει τα προβλήματα της και τους φόβους της με την ελπίδα πως κάποια μέρα θα εξαφανιστούν όλα, ακόμα και ο μεγαλύτερος της εχθρός που τυχαίνει να είναι ο ίδίος άνθρωπος που την μεγάλωσε.
Και τότε... τότε ίσως νιώσει πραγματικά ευτυχισμένη.
Μύρωνας Παπασωτηρίου
Το μπάσκετ, η κιθάρα του και η διασκέδαση είναι τα μόνα που τον απασχολούν. Συχνά παρεξηγείται για την εικόνα και συμπεριφορά του όμως προτιμά να τους γράφει όλους εκεί που ξέρει καλύτερα. Ο έρωτας είναι ένα κεφάλαιο που δεν είχε ποτέ σκοπό να εξερευνήσει καθώς μπορούσε να έχει όποια θέλει, όποτε το θελήσει.
Γι'αυτό και όταν συναντά την Ντονίγια πυροδοτείται από το σκοτάδι της και θέλει να μάθει περισσότερα για εκείνη και ίσως... για τον έρωτα;
Ένας απαγορευμένος έρωτας ανάμεσα σε μια Νιγηριανή και σε έναν Έλληνα.
Ένας έρωτας που χρειάζεται πόλεμο και δάκρυα για να μπορέσει να ζήσει ελεύθερα.
Faith Erhe © 2016
------------------
Το Hurt είναι η πρώτη ιστορία που έγραψα και γράφτηκε το 2016.
Η ιστορία περιέχει αρκετές σκηνές ρατσισμού και κατάθλιψης (π.χ. αυτοτραυματισμός). Αν είσαι αναγνώστης με παρόμοιες τάσεις και σκέψεις, μην διστάσεις να μιλήσεις σε κάποιον και μην αφήσεις ούτε λεπτό να σε καταβάλλουν αυτές οι σκέψεις. Η ψυχική υγεία σου είναι σημαντική και πολύτιμη.
Περιέχονται επίσης σκηνές χριστιανισμού και όπως κάθε θρησκεία έχει τα δικά της πιστεύω, έτσι έχει και ο Πεντηκοστιανισμός που είναι ένα κίνημα Χριστιανισμού.
Κάποιες σκηνές έχουν γραφτεί έτσι ώστε να καταλάβει ο αναγνώστης τον βαθμό ρατσισμού που πέρασε όχι μόνο η Doniya αλλά οποιοσδήποτε ξένος στην Ελλάδα.
Γνωρίζω πως έχουν αλλάξει πολλά στην Ελλάδα από τότε που γράφτηκε το Hurt και μπορώ να πω ότι ο ρατσισμός δεν είναι ο ίδιος αλλά εξακολουθεί να υπάρχει.
Τέλος, η ιστορία που ακολουθεί είναι βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα αλλά αρκετά στοιχεία του είναι fictional (φανταστικά) ώστε να μην προδωθούν οι χαρακτήρες.
Οποιαδήποτε ομοιότητα με άλλα βιβλία είναι τυχαία.
Imani xx
YOU ARE READING
Hurt
RomanceΌσες φορές και αν τρέξεις από το παρελθόν, εκείνο πάντα θα βρίσκει τον τρόπο να σε βρει και θέλει πολλά για να νικήσεις τις άσχημες αναμνήσεις που κουβαλάει. Και τελικά τι μπορεί να γιατρέψει τον πόνο; Ο χρόνος; Ή ο έρωτας; Doniya Ezebuero Όπως κάθε...