Bilinmeyen Numara: Yüzleşme vakti Sasuke. 18.30'da Kasımpatı ormanının sonundaki uçurumda.
Bu oydu. Shisui nii, İzumi san ve İtachi'nin katili. Ve şimdi ya ben ölecektim. Ya da o.
Naruto'yu uyandırmamaya dikkat ederek üzerimi değiştirdim. O herifi cehenneme teslim edecektim. Bu İtachi ve diğerleri için yapmam gereken bir şeydi. Bunu İtachi için yapmalıyım. Özellikle onun için.
Dikkatli olacağım ve ölmeyeceğim. Ege ölürsem Naruto da benim gibi acı çekecek. Onun canı yansın istemiyorum. Bu herifi temizlemem gerekiyor. Kimsenin daha fazla canı yanmasın diye.
Naruto'yu uyandırmamaya çalışarak kapıyı yavaşça kapatıp çıktım. Telefonumun içeride kaldığını fark ettim. Onu almak için bir şansım yoktu şu an. Anahtarımı almıştım yanıma ama kapıyı açarken Naruto uyanabilirdi ve ben bu riski göze alamazdım. Merdivenleri indim sessizce. Bu iş artık son bulacaktı.
***Naruto***
Duyduğum kapı kapanma sesi rüyamı jilet gibi keserken gözlerimi zorlukla araladım.
"S.. Sasuke? "
Cevap alamadım. Telefonunu masanın üzerine bırakmıştı. Yavaşça yerimden kalktım. Daha iyi hissediyorum.
"Sasuke? Neredesin tebayo? "
Mutfakta değildi. Kendi odasında da değildi. Banyonda boş. Nerede bu Sasuke?
Sasuke'nin telefonunu eline aldım. Şifresi neydi bunun? Birkaç deneme sonrasında bulmuştum. Son mesajlara baktığımda gözüme ilişen o mesajı tekrar tekrar okudum.
Bilinmeyen Numara: Yüzleşme vakti Sasuke. 18.30'da Kasımpatı ormanının sonundaki uçurumda.
Bu o kişiydi değil mi? İtachi nii'nin katili şimdi de Sasuke'yi öldürmeye çalışacaktı değil mi? Hemen kendi telefonumu elime aldım ve Sakura'yı aradım.
"Naruto? "
"Sakura. Hemen Kasımpatı ormanının sonundaki uçuruma gelmelisin. Tsunade san'a da haber ver. Ben de oraya geliyorum. "
"Ne oldu Naruto? Bir sorun mu var? "
Üzerimi değiştirirken konuşmaya devam ettim.
"İtachi nii'yi öldüren kişi Sasuke'ye mesaj atmış. O ikisi uçurumun kenarında buluşacaklar. Yüksek olasılık Sasuke'yi öldürmeye çalışacak. Ona zarar gelirse hemen iyileştirmeliyiz.
"Anladım. Geliyorum hemen. "
Hızlıca çıktım evden. Ormana doğru koşmaya başladım. Lütfen.. Lütfen Sasuke'ye bir şey olmasın.
***Sasuke***
Sonunda gelmiştim. Onu beklemeye başladım. Burada olacağını söylemişti. Yoksa bu bir tuzak mıydı?
"Geldin demek Sasuke. "
Beyaz saçlı, mor gözlü, akatsuki pelerinli genç bana baktı.
"İtachi'nin katili için geldin değil mi? İşte karşında. "
"Heey. Suigetsu. Onun sen olmadığını biliyorum. Bana gerçek olanı göster. "
Sesi farklıydı benim bildiğim kişinin. Suigetsu gibi değildi.
"Ahh. Haklısın. Yeterince iyi bir oyuncu değilim. "
"Onu affet Sasuke. Sadece fazla hevesli. "
Bu ses.. Oydu.
Başımı çevirdiğim an onun yüzüyle karşılaştım. İtachi'nin katili ile... Ancak onun olabileceğini hiç düşünmezdim. Kapüşonu ardından gözüken kızıl saçlar ve bir çift mor göz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı (Sasunaru)
Fanfiction#Sasunaru: 1 #Narusasu: 1 31.10.18 #Naruto: 1 03.04.19 Sarışının kanlar içindeki bedenine baktı Sasuke. Sımsıkı sarıldı ona. Suratı, elleri, kan olmuştu her yeri. Karşısındaki adama çevirdi gözlerini. Ellerinden akan kan Naruto'nun kanıydı. Onun bir...