Minsoo: Lunapark a gidiyoruz
Ben: bende gelim mı?!!??
Minsoo: gidiyorum demedim gidiYORUZ dedim.
Ben: yes be. Ne zaman çıkıyoruz?
Minsoo: 30 dakikaya hazırlan.
Yukarı çıktım ve üstüme birşeyler aradım. Sonunda bunlara karar verdim
(Çanta ve gözlük yok)
Saçımı dağanık gözüken ama sıkı olan bir topuz yaptım.
Aşağı indiğimde Tae ve Jungkook, Minsoo'nun yaptıklarından yiyorlardı.
Ben: Minsoo'ya haber vermemi istemiyorsanız benim kinin ücretini de ödiceksiniz. Anlaşıldı mı?
Dediğimde kafalarını salladılar. Tabikide onları ispitlemicektim ama kendi ücretimi böyle yok edebilirdim.
Hemen Minsoo gelince arabaya bindik. Tabiki Minsoo ve Tae bizi istemedi ve bizde Jungkook'un arabasıyla gidiyorduk.
Çok güzel spor bir arabası vardı. Yaklaşık 15 dakika oldu olmadı varmıştık.
Burası 10 da açılıyordu ve şuanda 20 dakika vardı. Açılmadan önce bilet sırasına girdik. Ve sonunda biletleri aldık icerdeydik.
İslandik kuruduktan çok güzel geçiyordu. Ama sıralar sinirimi bozuyordu
(Mines revenge)
( Anakonda)
(Tower of terror)
( Ve son olarak Golden loop. Bunlar Kore'de değil başka bir ülkede ki aletler)
Hepsine teker teker bindik ama tower of terror Beni çok kokutmustu. 90° aşağı iniyordu.
Yanımda Jungkook ve Minsoo vardı ikisinin de elini tutmuş sıkıyordum.
Saat 5e kadar oradaydık. Çıkmadan önce yemekleri bitirdigimiz için oradan çıkınca köşedeki ucuz bir restoranta gittik.
Güzelce yaklaşık dinlene dinlene 1 saatten fazla yemek yedik.
Herkes çok yorulmuştu. Arabadan indiğimde tüm vücudumu gerdim.
Kafamı diğer tarafa çevirdiğimde Tae Minsoo ya arkadan sarılmış kafasını omuz girintisine koymuş uykulu bir şekilde bizim eve giriyorlardı.
Onların bu hâlleri çok tatliydi. Ufak bir tebessüm edip.
Ben: hadi ben gidiyorum. Görüşürüz
Jungkook: tamam görüşürüz.
Yukarı çıktığımda kapılarını açık unuttuklarını gördüm. Kapı arasından baktığımda birbirlerine sarılmışlardı.
Odama girip üstümü değiştirdim. Yatağıma uzanıp 1-2 saat telefonum ile uğraştım ve uyudum.
Sabah kalkınca elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim.
Ben: günaydın
Tae&Minsoo: günaydın.
Ben: kahvaltı mı hazırlıyon? Yardım edim mı?
Minsoo: yok sen otur bitmek üzere zaten. Tae sende git Jungkook'u kaldır.
Tae kalktı ve gitti. Birkaç dakika oturup kalkıp mutfağa gittim. Bu sırada diğerleri geldi
Çok komik ve tatlı gözüküyordu. Koltuklara yöneldi ve bir yastığa sarılıp orda uyumaya başladı.
Tae uyanması için gidip üstüne yattı. Jungkook pes Edip oturdu ve uyanmaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jungkook ile hayal et
Teen Fictionen yakın arkadaşıma yazıyorum umarım beğenir. Umarım sizlerde beğenirsiniz