Jungkook orada oturuyordu. Bende gidip onu kaldırdım. Elinden tutup markete götürüyordum.
Jungkook: Jihye cevap verirmisin neden beni çekiştirdiğini
Ben: görürsün
Deyip onu markete soktum. Kucağıma hazir ramen ve hazir ddeokbokki paketleri aldım.
Kasaya koydum ve
Ben: al bakalım burası sana ihtiyacım olan bölüm
Jungkook güldü ve cüzdanını çıkartıp ödedi. Çok fazla siritiyordum.
Marketten çıkmış eve doğru ilerliyorduk.
Ben: hadi iyisin iki tane veririm belki sen ödedin diye
Jungkook: aman efendim lütfettiniz
Bende güldüm ve poşetlere bakıp sevinmeye devam ettim.
Eve girince yukarı odaya çıktım ve aldıklarımı da valize koydum.
Akşam oldu ve benim uykum bastırınca uyudum.
Sabah mutlu bir şekilde kalktım ve mutfağa gidip yolda yemek için birkaç şey aradım ve dünki cipsleri buldum.
Minsoo yukarıdan valizini indirirken kapı çaldı.
Ben gidip kapıyı açtım ve içeri aldım.
Jungkook: senin valizin nerde?
Ben: merdivenin yanında birde yukarıda çantam var ama ben onu alırım
Jungkook: tamam
Dedi ve valizimi alıp çıktı. Tae de Minsoo ya yardım etti bende hazırladıklarımla yukarıdan çantamı aldım ve çıktık.
Baktığımda Jungkook benim valizimi kendi arabasına koyuyordu
Yönümü onun arabasına çevirdim. Ve ikinci çantamı bagaja koydum ve sırt çantam ile ön koltuğa oturdum.
Jungkook da gelip arabaya binince kemerimi taktım. Jungkook arabanın üstünü açmak yerine kapalı tutup klimayı açtı.
Arabayı ilk önce benzin istasyonuna sürdü ve ordan benzin aldık ve yola koyulduk.
Ben: evden çıkmadan meyve doğramıştım onunyicem sende istiyon mu?
Jungkook: olur ama araba kullanıyorum
Ben: sorun yok ben veririm
Dedim ve küçük çatallara ananas batirdim bir çatalı ağazıma diyer çatalı da Jungkook a uzattım.
Yavaş yavaş yedikten sonra bitince arka koltuğa attım ve yola bakmaya devam ettim
Ben: ne zamandır yoldayız ve ne zaman varicaz?
Jungkook: 17 dakikadır filan yoldayız ve yaklaşık 1 saat 40 küsür dakikamiz kaldı.
Ben: ahh çok yorucu
Deyip koltukta aşağı doğru indim. Klimalar dan ikisini kendime doğrulttum ve serinledim.
40 dakika sonra
Ben: niye buraya geldik?
Jungkook: mola vericez
Ben: iyi sende dinlenmiş olursun
Bir park alanına park ettik ve ben arabadan çıkınca derin bir nefes aldım.
Jungkook: gel surdan birşeyler alalım
Deyince onu izledim. Soğuk bir içecek aldırken Minsoo ve Tae de geldi.
Ah bu arada üstümdekiler:
(Bunları giyiyorsun)
Siz içecekleri bitirdiniz ve herkes arabalara yöneldi.
Jungkook ilk önce bagaja gitti sonra gelip sürücü koltuğuna oturdu.
Araba ile giderken uykum gelmişti soğuktan ve uyudum.
Jungkook'un agazindan
Jihye uyumuştu bende ona bagajdan aldığım ceketimi kollarına sermiş ve arka koltuğuk takı çantadan da uzun kollu t-shirt umu bacaklarına sermiştim.
Rahat uyusun diye de koltuğunu yaptırmıştım. Bunları yaptıktan sonra Arabayı sürmeye devam ettim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jungkook ile hayal et
Teen Fictionen yakın arkadaşıma yazıyorum umarım beğenir. Umarım sizlerde beğenirsiniz