Kapitel 4

155 7 2
                                    

Eftersom mamma & pappa var så stolta över mig att jag vann och Alicia kunde inte komma upp till Stockholm då eftersom att jag vann och har konserter jag ska uppträda på så betalade mamma och pappa en tur & retur biljett till mig härifrån till Malmö för att träffa Alicia över dagen.

Jag packade ihop några saker i min snapback och gick mot stationen. Jag hoppade på tåget och satte mig ner och tog fram mina tidningar mamma köpt till mig.

- Ååååh inte Frida tidning, sa jag och lämnade ifrån mig en tyst suckning.

Jag tog upp den ur min väska och läste den ändå. Det som lockade mig var The Fooo, inte för att jag är ett fan, utan för att jag ska vara förband åt dom så vill jag veta lite om dom.

Jag bläddrade fram till sidorna om The Fooo, där det till och med stod om mig,

"Annie Nilsson ska vara förband åt oss"

Rubriken fick mig att vilja fortsätta läsa.

"Vi kollade igenom alla bidrag som skickats in men den som stack ut var helt överlägset Annie, hennes röst och" hade Ogge sagt

"Och hennes utseende" hade Oscar, Omar och Felix sagt i kör.

"Men grabbar tänk om hon läser detta och dessutom så fick vi inte tänka på hennes utseende sa Katia till oss när vi kollade på videon"

Det dom sagt fick mig att skratta, jag tänkte för mig själv att dom där grabbarna är rätt härliga, men jag känner dom inte men kanske kan jag lära känna dom bättre.

Jag läste den och sen började jag följa dom på instagram, mycket mer hann jag inte att göra.

"Nästa station Hyllie"

Jag blev glad av att höra det, förmodligen stod nu Alicia och väntade på mig.

Jag gick av och den första personen jag såg var Alicia, hon stod där med världens största leende tills hon såg mig då hennes tårar sprutade ut, och ute kunde väl jag hålla mina inne heller.

- ANNIE, skrek Alicia.

- ALICIA, skrek jag och slängde mig i hennes armar.

Detta kunde ju bara inte bli bättre, att få slängde sig i Alicias armar.

- GRATTIS FÖRESTEN! Sa hon och skrek så nästan dom i Kina kunde hört det.

- Alicia prata bara lite högre nästa gång, sa jag med en glad och retsam röst.

- MEN VAR LITE GLAD DU SKA VARA FÖRBAND TILL SVERIGES KÄNDASTE POJKBAND! Sa hon och skrek lite högre.

- Haha Alicia ta det lugnt, sa jag och försökte lugna ner henne.

- Men är du inte glad? Sa hon med en förvånad röst.

- Åh, finis, sa hon och log.

- Jo jätteglad, men jag är mer glad att få vara här med dig, sa jag och log.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 10, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Utan dig är jag ingenting.Where stories live. Discover now