Sedang aku tengah siapkan homework math yang cikgu bagi pagi tadi, tiba ii Baiduri ajak aku pergi mesin gedegang.
Haus lah katanya nak minum air manis. Nasib aku mmg tgh dahaga jugak, aku pun turun jelah.
••••••
Sampai je kat depan mesin gedegang tu, Baiduri dah masukkan duit dia. Tak sabar betul...
Kau nak air apa weh? Tumpang je duit aku...
Bagi aku Ice Lemon Tea lah.
Okayy klau macam tu aku nak air milo lah...
Sementara ambil air tin kat bawah, tiba ii Baiduri bersuara balik.
Weh kau ingat tak Nurul pernah jumpa kita astu tangan dia dalam poket baju kurung and kepala dia teleng ii time nak cau... Macam taiko siaa...
Yethooo...
Kita pun boleh bajet jadi taiko gakk walaupun takde poket.
Macam mana?? Kau nak selit tangan dalam spende?
Haah, astu pegang ontot.
Astu teleng ii cam naga ?
Haah. HAHAHAHAHHAHAHA
AHAHAHHAHAHAH BODO AH KAU DURI...
Mabuk ke akak ni titibe je AHAHHAHA.
Aku ambil air gedegang aku yang jatuh kat tempat ambil air. Aku dengan Baiduri masih tak stop ii gelak lagi.
Sampai kat tangga nak naik ke kelas aku buat demo naga teleng ii.
Tiba ii aku perasan ada orang kat belakang. Aku terus bukak langkah seribu nak naik tangga.
malu aku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Baiduri still gelak ii kat tangga bawah, aku dah masuk kelas dulu.
Bila Baiduri dah masuk kelas, aku tanya dia sapa orang kat belakang tu.
Sapa tadi tu weh? Yang kat belakang kita tu?
AHAHAHAHHAA ... Sapa tu yang kau suka tu? Harraz?
Mataku yang sepet aku besarkan. Damn mati jelah aku.... agaknya dia dengar ke apa kitorg sembang tadi...
YOU ARE READING
[✓] 𝘽𝘼𝘿𝘼𝙍 | 𝙋𝙖𝙧𝙠 𝙎𝙪𝙣𝙜𝙝𝙤𝙤𝙣
Fiksi Penggemar⸙͎𝐁𝐚𝐝𝐚𝐫 | 바다ᄅ - 박성훈 엔하이픈- PARK SUNGHOON "Siapa yang tengah bercakap kat depan tu weh?" BADAR, stands for Badan Dakwah dan Tarbiyah. -cheolhaee © STARTED: 21 JAN 2021 FINISHED: 24 FEB 2021