1.bölüm^^

96 9 8
                                    

Merhaba kelebeklerim bu hesaba ait yazdığım ilk hikayem😄😊😉😍😄 lütfen beğenmeyi ve yorum atmayı  unutmayın sevgili kelebeklerim bundan sonra size böyle diyeceğim😘☺😍😎
lighittingveARMYBlinkNursima  ya adıyorum.
...........................................................

Merhaba ben Alev. 18 yaşıma girmeme bir ay kaldı. Annem küçüklüğümden bu yana bana 'ATEŞ meleğim ' der. Bunu sebebini çok merak ettim ama bana neden öyle söylediğini söylemedi😔.

Bu arada ben okula gidiceğim az kaldı😊.
Saçlarımı tarıyorum , sabah kahvatısını pek sevmem sadece pazarları yaparım çok güzel bir vücudum var ne çok zayıfım ne de çok kiloluyum. Su ile oynamayı çok severim. Sesimde çok güzel resim yeteneğimi hiç saymayın beş dkk da bir insan portresi oluşturuyorum .
 
Şu anda napıyorsun diye soruyosunuz değilmi? Şu anda kulağımda kulaklık varken kitap okuyorum otobüste cam kenarında arada etrafa da bakıyorum okul çocuğuyum yani ablanız okul birincisi😎.
Sınıfa girdim ve sırama oturdum . Sıram cam kenarı en son sıra . Sınıf çok gürültülüydü . Taa kesin 3. kattan duyuluyoruzdur kesin . Hoca sınıfa doğru yklaştı merdivenlerden iniyordu bunu hissede biliyordum . Sınıfımda pek arkadaşım yoktu. Yani olmazda ben arkadaşlarla felan uğraşamam. Kulaklığımı kulağımdan çıkardım ve telefonu cebime koydum . Hoca çünkü sınıfa iyice yaklaşmıştı . Hoca sınıfa girdi...
Derslerimiz bitti artık eve gidiceğim derken birisi benim hakkımda konuşmaya başladı2 sokak ötemdeydi .

Ha size söylemeyi unuttum sanırım benim güçlerim var fakat birkaçını biliyorum bunlardan birisi sesleri yani karıncanın adım sesinden tutun bir  denizdeki balinanın sesine kadar. Birde şuda var duvarların içini görebiliyorum

ATEŞ MELEĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin