5. Bölümü

22 5 0
                                    

Kelebeklerim yeni bir bölüm daha oy verirmisiniz ve iyi veya kötü yorumlarınızı bekliyorum.😄
glsm_tgc 'ce iltifat edilmiştir.

...........................................................

°°°°
Karanlık bir yerdi ve soğuktu birkaç adam vardı bunlar elfti ve bize  saldırıyorlardı .
Ama mevsim kıştı bu demek oluyorki ya ben 11 aydır uyorum ya da yoksa yoksa  geleceğimi görüyorum gittim elflerden birisine selam verdim (zihnine) biz kaç yılındayız diye sordum oda bana 2020 yılındayız dedi ne 2020 mi  ? Yuh geleceği görüyorum demekki .
Birşey yüzüme damlıyordu ve elimi sıkıyordu . Yüzüme damlayan şey tuzluydu bu gözyaşıydı .

Gözlerimi hafif bir biçimde nişanlıma baktım ağlarken bile çok tatlı gözüküyordu , kalbim niye bu kadar hızlı atıyordu ki aklıma bir kurnazlık geldi . Gözlerimi açtım ve elimi aniden çektim , bacaklarımıda kendime çektim ve yorganı da çektim. Ne olduğuna şaşırdı .

- Burası neresi ? Ben kimim? , sen kimsin? Neden elimi tutuyordun? Neden ağlıyordun ? Ben seni tanıyormuyum?

- Cidden sen cidimisin beni nasıl tanımazsın .

- Siz bana nasıl  bağırırsınız çok kabasınız ben bir hanım ha  yani krala söyleyimde bi gör ! Demek gerçekğten aklımı kaybetsembeni yerden yere vuracaksın ha ! Ben seni birde gözümde büyütüyordum adi meteorsun salak birde seni sevmeye başlamıştım!

Sonradan kez ne dediğimi fark edip ağzımı elimle kapatmıştım ah koca kafam ah bide orayı özel olarak seçmiş gibi bağırarak neden söylediysem.

- Sen daha demin ne söyledin biliyordum bana aşıksın saten bana bütün kızlar aşık olur .

- Ya aptal sana aşık değilim , sana alıştım maksatlı seni sevdiğimi söyledim. Yanaklarım kızarmaya başladı.

- Yani  beni sevmiyorsun ondan dolayı bağı bir hafta önce bağladın?

- Ne bağı bu acaba?

- Sen ilk buraya geldiğin vakit beni gördükten 1 saat sonra bağ tamamlandı bu yüzden bana birşey olduğunda ya da sana birşey olduğunda acı çekiyoruz .
Sen bana aşıksın ve bende sana aşığım . Salak olan sensin asıl aşık olup olmadığını bilmiyorsun.
Ha bu arada rüyanda ne görüyorsun iki haftadır yoksa benimi? Sayıklıyordun hayır diye haykırıyordun.

-Hatırlatığın iyi oldu . Ne iki haftadırmı!🤤😲😨...

Başımdan geçenlerin hepsini noktasız virgülsüz anlattım .


ATEŞ MELEĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin