6.Bölüm- Parti Kıyafeti

489 18 3
                                    

Geçen Bölüm: Parti için 2 saatim vardı. Bu nedenle valizimin arasından güzel bir elbise seçmeye çalışırken aklıma bir şey takıldı. Neden Berk bu köşkte oturmamıza bu kadar şaşırdı? 

  Daha sonra düşüncelerime ara verip kıyafet seçmeye başladım. Ama bir partiye uyacak kıyafetim yoktu. Üzgün ve düşünceli şekilde yatağımda otururken Beril kapıyı çaldı. 

-Gel.

-Canım merhaba nasılsın? Rahatsız etmiyorum değilmi?

-Yok buyur gel Beril. Parti için kıyafet seçiyordum bende. Ama giyicek bir şeyim yok. 

-Canım biliyorum. İyi anlaşamadık. Anneni unutamaman çok normal. Beni asla anne olarak görmeni istemem. Ama seni kızım olarak görüyorum. Babanla mutluyuz. Benden nefret etmeni istemiyorum. Hemde çok mutlu olacağın birşey getirdim. Diyip elindeki valizi verdi. 'Bu ne?' gibisinden bakışlar atarken içini açmamı işaret etti. Valizin çini açınca. Gözlerimin pörtlediğini  ve ağzımın kesinlikle 1 metre açıldığına eminim. Valizde bir sürü şort,bluz,elbise,gece elbisesi,takı ve iki tane topuklu ayakkabı vardı. Hayatımda hiç görmediğim en güzel en seksi giyisiler bu valizde toplanmıştı. Ağzım açık şekil Beril'e dönerek;

-Bunlar, bunlar benim mi?!

-Evet bitanem. Nasıl aldığımı filan şimdi sorma. Az zamanın kaldı partiye. Hadi hazırlan. diyip saçıma bir öpücük kondurdu.

Birkaç dakika düşündükten sonra aklıma hangi küfürler gelirse hepsini kendime saydırdım. Bu kadını nasıl olurda kötü olduğunu düşüne bilirdim?

Telefonuma mesaj gelmesiyle irkildim.

Gönderen: Cenk

O partiye gitmeyeceksiniz küçük hanım.

Ha-ha! sen öyle san. Güzelce hazırlanıyımda sen gör gününü dememle valizdeki bütün eşyaları didik didik ettim ve hayatımda gördüğüm en güzel elbiseyi gördüğüm şokuyla iç sesim halay çekmek ile meşkuldü. Olum bu nasıl bir elise? Şıklıkmı desem? Zarifliğimi desem? Sadeliğimi desem?Desenimi desem? İskender dönermi desem? Tamam kavam yemeklere gitti. Herneyse. 

10 Dakika içinde elbisemi, topuklu ayakkabılarımı ve küçük takılarımı takarak partiye hazırdım. (Multımedia'da elbisenin fotoğrafı var.)Kısmen.Makyajım ve saçım kalmıştı. Bu nedenle direk aynanın karşısına oturdum ve maşa aletimi çıkarıdm. Saçlarımın uçlarını maşa yapmam bittikten sonra -Övünmek gibi olmasın ama çok güzel saç yaparım,kuovörlük yeteneği var ablanızda- tamam kendimi şımarttığa göre makyajıma geçebilirim. Çok makyaj yapan birisi değilimdir. Ama rimel,aylaynır, ve afif nemlendirici rujumu eksik etmezdim. Her kız bakımlı olmalı. Diye düşündükten sonra telefonuma mesaj gelmesi ile süslenmemi bitirip telefona baktığımda bu Berkten bir mesajdı.

Gönderen: Berk

Ben arabamla aşağadayım. Seni görmek için sabırsızlanıyorum :)

Mesajı görür görmez sırıttıktan sonra direk mesaja cevap verdim;

Gönderilen: Berk

Geliyorum hemen sadece 5 dakikacık bekle. Öptüm. :))

Berk'e biraz samimi olmak istedim. Çünkü Cenk'e olan duyguları cidden sorguluyordum. Hemde ondan soğuyordum. Cidden soğuyordum..

-Hey millet ben geldim. Nasıl olmuşum?

Beril bana dönmesiyle; ''Aman tanrım. Tam bir meleğe dönmüşsün. Bu kadar güzel olacağını hayal etmemiştim bitanem.'' demesi ile Beril'e işten bir gülümseme gönderdim.

Cenk ise telefonundan sonunda başını kaldırdığında bana inanmamış gibi 2 kere gözünü kırptığında içimdeki iç ses ile zafer dansı yapıyorduk Yapmacık birşekilde. 32 dişimi gösterek;

-Canım abicim ben gidiyorum. Hoşçakal. Dediğimde abicim gelimesinin üstüne basarak söylemiştim. 

-Hey anne gitmesine izinmi veriyorsun ama mehmet amca nasıl izin verdi?

-Ben hallettim. Onunda küçük işi çıktığından iş yerine gitti hayatım.

-Bekle Selin bende geliyorum. Başımın Belası. Son mırıldandığı şeyi anlamıştım. Ama duymazlıktan gelip iç sesimle birlikte Cenk'e dil çıkarttık.

Cenk üzerini bile değişmeden elini belime sarmış evden çıkmıştık. Kapıda Berk'i görünce 'Bunun burda ne işi var acaba?' tipinden bakış atmasıyla tırsmıştım. Çünkü cidden sinirli gözüküyordu.

-Selin?! Çok çook güzel olmuşsun. Galiba bu partinin prensesi belli oldu diyip elime matbazelmişim gibi hissettirmek amacıyla narince öptü. Yani aslında ben öyle hissetmiştim.

-Tamam Berkmidir merk bidir neysen uzatmada partiye geç kalmayalım demesiyle ortam bozuldu. Berk öne binmemi ısrar etsede Belimi sıkan Cenk olunca teklifi reddetmek zorunda kalıp Cenk'le arkada oturdum.

Camdan dışarıya bakarken Cenk'in kulağıma fısıldamasıyla ürpermiştim. Çok güzel olmussun Selin. Ama bu fazla kısa değil mi? 


Beni düşünen bu öküz çok romantik değilmi arkadaşlar? Cenk'e gözlerimi devirerek baktım. Berk arabayı durdurup kapımı açmaya geldiğinde elini tutup arabadan çıktım. Parti kalabalık değildi ama çok şık bir orginazyon du. Ve çok hoş bir görüntüydü. Ta ki onu göre kadar.

Hikayeyi okuduktan sonra oylarsanız çok sevinirim.

Yeni bölüm hakkında; 

-Gördüğü kişi hayatını çok etkilemeyecek ama yinede bir süre morelini bozacak. 

-Parti bittikten sonra çok korku ve gerilim yaşanan anlar olacak.

-Cenk ile Selin ev hakkında herşeyi öğrenmeye başlayacaklar.

-Partiden sonra yaşanan olaydan sonra eve gelen korku hikayemize çok fazla korku ekletecek. 

Yeni bölüm +3 Oydan sonra yazacağım. Umarım yeni bölümü beğenmişsinizdir. 

SOLDAKİ SON EVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin