2.Bölüm- Yeni Evi Hiç Sevmedim.

488 12 3
                                    

Geçen Bölüm; Söylene söylene arabadan inerken toprağa ayağımı basarken ''çıt'' diye bir ses geldi. Kısmen kemik kırılması gibi. Biraz ürperdim. Ne olduğuna bakmak için eğildim ve toprağı kazdım afiften. Gördüklerim sonucunda gözlerim pörtledi. Bildiğimiz bir kemik. Ve kurumuş kan lekesi vardı. Burdan uzaklaşmak istiyip direk Buse'nin yanına gidip koluna girdim.

  Buse bana şaşırmış gözlerde bakarken:

-Bişi yok ablacım sadece küçük bir böcek gördüm de.

-Ahahaha ne kadarda korkaksın Selin abla.

-Saçmalama ufaklık. Diyip burnunu sıktım.  O sırada sevgili abicim Cenk gelip koluma. 

-Hey ufaklıklar napıyorsunuz bakalım.

-Cenk ben senden 2 yaş küçüğüm sadece bilmem farkındamısın. Ufaklık değilim artık!

-Ha ha ha haklısın prenses. Sinirlendinmi.

-Uyuzsun. 

-Gıcıksın.

-Uyuzsun.

-Hey hey hey. Yeni evimizi gezerken bare kavga etmeyin çocuklar. Ha şey Merhaba. Siz evi gezdirecek olan Burak beydiniz dimi?

-Evet benim. Hoş geldiniz. Sizde Mehmet ve Beril'siniz dimi? Gezdiriyim mi? Yoksa direk para mevzusuna geçelimmi? 

-Tabi tabi direk geçelim. Evi zaten internetten görmüştük.

-Beril'cim ilk önce gezseydik. Belki beğenmediğin bir şey olur. 

-Mehmet lütfen. Ben bu evi çok beğendim. Hem kızımız Cansu'da doğduğunda böyle bir güzel evde gözlerini açmak ister. Dimi sevgilim. 

-Haklısın hayatım. Sizin için de uygun dimi çocuklar. 

Cenk direk eline omzuma atarak. '' Tabi tabi babacım çok beğendik. Hem Selinde beğendi, dimi selin?'' diyip omzumu afif sıkarak çok tatlı bir gülümsemesini attı. 

- E-e-ev-eve-evet. 

-Süper o zaman anlaştım Burak bey. Ne kadar fiyatı?

-Sadece 50.000£ 

-Oha! Bu kadar ucuzmu? Eminmisiniz? Kocaman köşkten bahsediyoruz. 

-Evet evet şaşırmanızda haklısınız. Çok ucuz. Hıım. Şeey. Aslında bunu size asla söylememem  lazımdı. Ama o kadar güzel bir ailesinizki. Maalesef söylemeliyim. Bunu lütfen kimseye söylemeyin. Çünkü bu evin emlakçısı beni tembihlemişti.. Bu evin bir lanetli geçmişi var.. Hem gazatelere çıkmış bir haber buyrun size okuyayım. ' Resimde gördüğünüz gibi ev Becca Fitzpatrick'tırın evidir. Kendi elleriyle yapmış olduğu bu köşkte ailesiyle yaşamaktaydı. Çok sinirli bir adam olarak bilinirdi. Hemde sinirlendiğinden dolayı kasabasında kavga çıkarttığından dolayı 2 kere hapishanede kalmıştır. Ve bazı normal olmayan hareketlerinden dolayı deliler hastanesinde 1 hafta boyunca kalmak zorunda kalmıştır. Deliler hastanesinden çıktıktan sonra bu ıssız yere gelip köşk çalışması yapmış ve sonuç olarakta bu güzel köşkü yapmıştır. Daha sonra babasının zoruyla bir kıdınla evlenmiştir. (Ailesi kızının ismini verilmesini istemiyor.) Daha sonra bu kadından 2 tane çocukları olmuştur. Bir süre sonra. Sinir krizi geçirim büyük kızını ve karısını öldürmüştür. Daha sonra bu acıya dayanamayıp kendini evinin karşısına giktiği kocaman ağaçta kendine asarak öldürmüştür. Bu olaydan bir kaç yıl sonra eve yeni taşınanlarında başına belirsiz bir olay gelmiştir. Ve sonuç olarak ölü bulunmuşlardır. İlk köşkü yapan Becca'nın küçük kızı ise evin bodrumunda saklanmıştır. Daha sonra orada gözleri açık şekilde öl bulundu. Babasının yapmadığı belli oluyordu. Nasıl,neden kim tarafından öldürüldüğü hala bilinmiyor. Bu köşkün yasaklanmasına karşın bazı uyarılarda bulunanlar oldu. Ama çoğu emlakçıya saçma geldiğinden hala satılıktadır. 

-Hayatım. Geçmişte kalmış bir şey. Bence küçük bir dedikodudan bu kadar şey oluşmuştur. Boşverelim. Alıyoruz. Çokta ucuz zaten. 

Yeni bölümde geldi. Umarım beğenirsiniz. Votelerinizi ve yorumlarınızı lütfen esirgemeyin.

İyi okumalar..

SOLDAKİ SON EVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin