1.Bölüm- Yeni Ev Ziyareti

638 14 3
                                    

 (Saat; 11:25) (Dııır dııır dıııır)

Lanet olsun. Şu alarımdan nefret ediyorum. Kafamda ''dıır dıır'' diye ötüyor. Ne harika gün. Ne güzel başladım güne. KESİNLİKLE BERBAT.

-Kızıım hadi ama. Kalvaltı hazır. Daha hazırlanıp yeni evimizi görüceğiz. Belkide çok beğenip taşınacağız.

-Ahh hayatım tabikide o eve taşınacağız çok güzel ev görmedinmi. 

-Haklısın hayatım. Hadi Selin. Çok uyuşuksun bebeğim.Seni aşağıda bekliyoruz. Kalvaltıya yetiş.

-Tamam baba. Hemen geliyoru meraak etme!

(15 Dakika sonra)


İşte hazırım. Beyaz kolsuz badi ile yırtık kot pantolonumun uyumuna bayıldım. Vazgeçilmez converse ve salık bir topuz ile kombin tamam. Şu cici annemide bekletmiyeyim. Nede olsa beni çoook sever.!

-Günaydın Millet!

-Günaydın ufaklık. Ne oldu bir türlü uyanamadınmı. Saate bir de bak. Öğlen olmuş öğlen.

İşte bu da benim üye abim. Açıkçası abi dememi istemiyor. İsmimle ithap et diyor. Bu nedenle ona Cenk demek zorunda kalıyorum. Çok yakışıklı birisi aslında. Benden 2 yaş büyük. 

-Ha ha ha çok komiksin Abicim ya.

-Bana abicim deme!

-İyi be şaka yaptık. Günaydın Busecim.

-Günaydın Selin Abla.

Bu da Buse. Üye kız kardeşim. Benden 5 yaş küçük. Çok sevimli biri. Öz kardeşim olarak görüyorum. Ama bir türlü Üye annem Beyril'i sevemedim. 

-Hadi çocuklar hazırsanız arabaya bininde yeni evimizi görmeye gidelim der ve üye anneciğime göz kırpar. Bu Beyril nasılda babamı bu kadar hızlı kandırabiliyor anlamıyorum. Bu evimizde annemle anılarımız var! Bahçemizde ben küçükken diktiğimiz ağaç var. ANNEMLE.! Nasılda unutuyor. Tamam evimiz bir kişi için küçük olabilir. Ama küçük kardeşimde bir süre babamların yanında uyusa hiç fena olmaz. Yeni büyük bir oda küçük bir bebek için fazla değilmi! Ama üye anneciğim bebeğininde lüks yaşamasını istiyor tabii. Yapacak bir şey yok. Babam mutluysa çenemi kapayacağım. Ama şimdilik.

(2-3 Saat Sonra)

-Evet çocuklar nihayet geldik. Yavaş yavaş inin arabadan. Bu arada Cenk rica etsem Selin'in kulağındaki kulaklığı çıkartsana. Küçük hanım hiç bişi duymuyor da.!

Çenk Kulaklığımı Çıkarır.

-Napıyorsun ya. Şarkı dinliyorum.!

Suçlu eğilmiş gibi iki elini havaya kaldırır ve kafasıyla babamı işaret ederek küçük bir kahkaha atar.

-Kızım ben istedim. 3 saat boyunca şarkı dinledin farkında mısın?

-Canım sıkılıyor babacım farkındaysan.

-Hey hey çocuklar susunda şu eve bakın. Hadi inin şu arabadan. Evin satıcısı orda biizi bekliyor. 

Ve şahane üye annem yine konuştu.

Söylene söylene arabadan inerken toprağa ayağımı basarken ''çıt'' diye bir ses geldi. Kısmen kemik kırılması gibi. Biraz ürperdim. Ne olduğuna bakmak için eğildim ve toprağı kazdım afiften. Gördüklerim sonucunda gözlerim pörtledi. Bildiğimiz bir kemik. Ve kurumuş kan lekesi vardı. Burdan uzaklaşmak istiyip direk Buse'nin yanına gidip koluna girdim.

Vote'ler yüksek olursa sevinirim. Yeni bölümü bu gece gelir :))

Umarım beğenmişsinizdir. İyi okumalar.. 

SOLDAKİ SON EVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin