Manyak - B3

324 15 7
                                    

Multimedyada çok sevgili karakterlerimizi görebilirsiniz. :D İyi okumalaar, umarım beğenirsiniz. 

Kaşları havalanırken "Çattık ya, cidden manyaksın sen." deyip gülümsedi.

"Bana manyak deme." dedim sakinliğimi koruyarak, ne kadar olabilirsem tabii.

Şöyle bir bana baktı ve dudaklarını büzdü "Manyak." 

Şşş orada dur bakalım über yakışıklı çocuk, Hancock da değiliz. 

"Sen ne ukalasın ya böyle." dedim sesimi yükselterek.

"Senin içinde aynısı geçerli küçük hanım." 

"Bak yeterince geç kaldım, seninle uğraşamam tamam mı?" deyip gideceğim istikamete yürümeye başladım.

"Yayalara kırmızı yanıyordu, yani yol benimdi." diye seslendi.

Yürümeye devam ederken "Şimdi de başıma avukat mı kesildin." diye karşılık verdim. Arkamdan gülüyordu bunu tüm hücrelerimde hissediyordum. Bende gülümsedim, ama sinirden.

Soluk soluğa kafeden içeri girdiğimde saatime baktım, yetişmiştim. Allahım yetişmiştim! Hemen arka taraftaki odaya geçip çantamı astım ve önlüğümü giydim arkamı döndüğümde birden karşımda Orhun Beyi görünce size yemin ederim ki ağzının ortasına bir tane geçirecektim ama o benim patronumdu ve şükürler olsun ki ben bunu son anda hatırlayıp soğukkanlılığımı korumuştum.

" Zamanlamanız gayet güzel Berfin Hanım." deyip gülümsedi. Bence de Orhun Bey, bence de.

"Teşekkürler Orhun Bey, sanırım yapacaklarımı anlatmak için geldiniz."

"Ah aynen öyle, ilk önce güler yüz çok önemli sakın müşterilerin başında dikilip sipariş vermelerini bekleme onların seni çağırmasını bekle, sakın yanlış sipariş alma ve olan siparişleri geç götürme kimse soğuk yemek yemek istemez değil mi? Ve yemekleri bittiğinde güler yüzle hesabı alıp iyi günler dile, gece çıkmadan önce Murat yapmazsa sen kasadaki parayı say deftere yaz ve kasayı kilitle. Hepsi bu." Hepsi bu mu?

Bunların hepsini ben mi yapıcam? 

Ben? Oldu o zaman biz kalkalım. 

Pek sevgili iç sesim beni dürtüp "Ya kızım en azından etrafı temizletmiyor, tuvalet temizlemek istemezsin değil mi? Sen yaparsın bunları, ben güveniyorum sana." deyip gaz verince gülümsedim.

"Hiç merak etmeyin Orhun Bey her şey istediğiniz gibi olacak." 

"İyi o halde, iyi bir gün dilerim Berfin Hanım." deyip harika biçimde gülümserken kıravatını düzeltti ve beni kemik görmüş köpek gibi bırakıp odadan çıktı. Kendime gelmek için koluma çimdik atıp acıyla inledim.

Kendime gelince tezgahın arkasına gidip şöyle bir bakındım tabaklar, kaşıklar, peçeteler, çatallar vesaire filan. Arkamdaki mutfak camına dönünce tombir bir teyze ve amca gördüm. Teyze bana bakınca gülümsedim.

"Merhabaa." Cici-kız-mode-on.

"Meraaba yavrum, sen yeni garson gız mısın?"

"Evet ben Berfin, memnun oldum." 

"Atçe teyzen bende gızım bende çok memnun oluvedim, temizlik ediyorum ben burda. Bak bu da Kubilay emcen. Kubilay bakıver gıza." Ya teyzecim onu bunu geç de seni yiyebiliyor muyuz?

"Merhaba hanım kızım hoşgeldin, hayırlı olsun işin."

"Teşekkürler Kubilay amcacım."

Hatice Teyze "Bu da yemek yapıp duruu işte burda." deyip gülünce bende gülümsedim, ne tatlı insanlarla çalışıyordum böyle. Hatice Teyze bir şey diyecek oldu ama kapının üstündeki zil çalınca hepimiz işimize döndük. 

MANYAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin